16.5 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Arrenca ‘La isla de las tentaciones 4’: possibles concursants i data d’estrena

Telecinco està escalfant motors i ja ha obert el càsting per a la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’. És més, s’ha especulat que podria ser una edició VIP. Tot i que Mónica Naranjo va deixar les expectatives molt altes amb les primeres edicions, Sandra Barneda tornarà a presentar el ‘reality’ esta tardor de 2021.

- Advertisement -Telegram València Diari

De moment, estem desitjosos per viatjar fins a la República Dominicana i escoltar ‘hi ha més imatges per a tu’. Ara bé, els plans podrien canviar si al final Telecinco decideix apostar per un dels seus programes estrella, ‘Gran Hermano’.

Recordem que Telecinco va deixar d’emetre ‘Gran Hermano‘ perquè va tenir problemes legals per un presumpte abús sexual a una de les concursants, que va denunciar els fets. No obstant això, molts espectadors demanen que la cadena torne a incorporar el ‘reality’ a la seua graella.

D’altra banda, FormulaTV ha estat l’encarregada d’anunciar que ja s’ha obert el càsting per a ‘La isla de las tentaciones’, i que els seus concursants viatjarien fins a les platges de la República Dominicana abans de l’estiu. Així doncs, a ‘Villa Playa’ i ‘Villa Montaña’, els concursants deixaran emportar-se per la passió i ens sorprendran amb les seues aventures amoroses. Amb l’exclusiva del càsting del programa, ja es rumoreja sobre quines podrien ser les parelles que volen posar a prova el seu amor.

 

Carlos i Ivy, de ‘Gran Hermano 16’

 

 

a, que van participar a ‘Gran Hermano 16’, és una de les parelles més boniques que ha passat pel ‘reality’. Fins i tot, s’han casat i han tingut un preciós bebé.  Sorprenentment, van enfortir la seua relació dins la casa de Guadalix de la Sierra i, quan van sortir del ‘reality’, van marxar a Austràlia, on va néixer la seua primera filla, Martina. Així doncs, Martina podria ser el principal impediment perquè la parella participe en la quarta edició de ‘La isla’, però mai se sap.

 

Hugo Paz i Marina Ruíz

 

Hugo Paz, exparella de Sofia Suescun, i Marina Ruíz, ‘influencer’ amb més de 400.000 seguidors a les xarxes socials, podrien ser una de les parelles de la quarta edició de ‘La isla’. La seva relació sembla força estable, tot i que mai se sap, ja que Lola i Diego també ens van sorprendre. 

 

Jorge Javier i Dorothy tornen a provar sort

 

Jorge Javier i Dorothy van ser dos dels temptadors que més èxit van tenir durant la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. Tot i que no van aconseguir conquistar als protagonistes, fora del programa van anunciar que havien començat una relació. És més, també han decidit casar-se.  

 

Manu i Susana, la parella més bonica de ‘MYHYV’

 

Manu i Susana han demostrat que les relacions de ‘MYHYV’ també poden ser de veritat. És per això que s’han convertit en una de les parelles més estimades per l’audiència, encara que ara podrien causar un gran enrenou si decideixen participar en la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana