Arrenca ‘La isla de las tentaciones 4’: possibles concursants i data d’estrena

Telecinco està escalfant motors i ja ha obert el càsting per a la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’. És més, s’ha especulat que podria ser una edició VIP. Tot i que Mónica Naranjo va deixar les expectatives molt altes amb les primeres edicions, Sandra Barneda tornarà a presentar el ‘reality’ esta tardor de 2021.

De moment, estem desitjosos per viatjar fins a la República Dominicana i escoltar ‘hi ha més imatges per a tu’. Ara bé, els plans podrien canviar si al final Telecinco decideix apostar per un dels seus programes estrella, ‘Gran Hermano’.

Recordem que Telecinco va deixar d’emetre ‘Gran Hermano‘ perquè va tenir problemes legals per un presumpte abús sexual a una de les concursants, que va denunciar els fets. No obstant això, molts espectadors demanen que la cadena torne a incorporar el ‘reality’ a la seua graella.

D’altra banda, FormulaTV ha estat l’encarregada d’anunciar que ja s’ha obert el càsting per a ‘La isla de las tentaciones’, i que els seus concursants viatjarien fins a les platges de la República Dominicana abans de l’estiu. Així doncs, a ‘Villa Playa’ i ‘Villa Montaña’, els concursants deixaran emportar-se per la passió i ens sorprendran amb les seues aventures amoroses. Amb l’exclusiva del càsting del programa, ja es rumoreja sobre quines podrien ser les parelles que volen posar a prova el seu amor.

 

Carlos i Ivy, de ‘Gran Hermano 16’

 

 

a, que van participar a ‘Gran Hermano 16’, és una de les parelles més boniques que ha passat pel ‘reality’. Fins i tot, s’han casat i han tingut un preciós bebé.  Sorprenentment, van enfortir la seua relació dins la casa de Guadalix de la Sierra i, quan van sortir del ‘reality’, van marxar a Austràlia, on va néixer la seua primera filla, Martina. Així doncs, Martina podria ser el principal impediment perquè la parella participe en la quarta edició de ‘La isla’, però mai se sap.

 

Hugo Paz i Marina Ruíz

 

Hugo Paz, exparella de Sofia Suescun, i Marina Ruíz, ‘influencer’ amb més de 400.000 seguidors a les xarxes socials, podrien ser una de les parelles de la quarta edició de ‘La isla’. La seva relació sembla força estable, tot i que mai se sap, ja que Lola i Diego també ens van sorprendre. 

 

Jorge Javier i Dorothy tornen a provar sort

 

Jorge Javier i Dorothy van ser dos dels temptadors que més èxit van tenir durant la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. Tot i que no van aconseguir conquistar als protagonistes, fora del programa van anunciar que havien començat una relació. És més, també han decidit casar-se.  

 

Manu i Susana, la parella més bonica de ‘MYHYV’

 

Manu i Susana han demostrat que les relacions de ‘MYHYV’ també poden ser de veritat. És per això que s’han convertit en una de les parelles més estimades per l’audiència, encara que ara podrien causar un gran enrenou si decideixen participar en la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.