Arrenca ‘La isla de las tentaciones 4’: possibles concursants i data d’estrena

Telecinco està escalfant motors i ja ha obert el càsting per a la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’. És més, s’ha especulat que podria ser una edició VIP. Tot i que Mónica Naranjo va deixar les expectatives molt altes amb les primeres edicions, Sandra Barneda tornarà a presentar el ‘reality’ esta tardor de 2021.

De moment, estem desitjosos per viatjar fins a la República Dominicana i escoltar ‘hi ha més imatges per a tu’. Ara bé, els plans podrien canviar si al final Telecinco decideix apostar per un dels seus programes estrella, ‘Gran Hermano’.

Recordem que Telecinco va deixar d’emetre ‘Gran Hermano‘ perquè va tenir problemes legals per un presumpte abús sexual a una de les concursants, que va denunciar els fets. No obstant això, molts espectadors demanen que la cadena torne a incorporar el ‘reality’ a la seua graella.

D’altra banda, FormulaTV ha estat l’encarregada d’anunciar que ja s’ha obert el càsting per a ‘La isla de las tentaciones’, i que els seus concursants viatjarien fins a les platges de la República Dominicana abans de l’estiu. Així doncs, a ‘Villa Playa’ i ‘Villa Montaña’, els concursants deixaran emportar-se per la passió i ens sorprendran amb les seues aventures amoroses. Amb l’exclusiva del càsting del programa, ja es rumoreja sobre quines podrien ser les parelles que volen posar a prova el seu amor.

 

Carlos i Ivy, de ‘Gran Hermano 16’

 

 

a, que van participar a ‘Gran Hermano 16’, és una de les parelles més boniques que ha passat pel ‘reality’. Fins i tot, s’han casat i han tingut un preciós bebé.  Sorprenentment, van enfortir la seua relació dins la casa de Guadalix de la Sierra i, quan van sortir del ‘reality’, van marxar a Austràlia, on va néixer la seua primera filla, Martina. Així doncs, Martina podria ser el principal impediment perquè la parella participe en la quarta edició de ‘La isla’, però mai se sap.

 

Hugo Paz i Marina Ruíz

 

Hugo Paz, exparella de Sofia Suescun, i Marina Ruíz, ‘influencer’ amb més de 400.000 seguidors a les xarxes socials, podrien ser una de les parelles de la quarta edició de ‘La isla’. La seva relació sembla força estable, tot i que mai se sap, ja que Lola i Diego també ens van sorprendre. 

 

Jorge Javier i Dorothy tornen a provar sort

 

Jorge Javier i Dorothy van ser dos dels temptadors que més èxit van tenir durant la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. Tot i que no van aconseguir conquistar als protagonistes, fora del programa van anunciar que havien començat una relació. És més, també han decidit casar-se.  

 

Manu i Susana, la parella més bonica de ‘MYHYV’

 

Manu i Susana han demostrat que les relacions de ‘MYHYV’ també poden ser de veritat. És per això que s’han convertit en una de les parelles més estimades per l’audiència, encara que ara podrien causar un gran enrenou si decideixen participar en la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.

Ferran Torres serà imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana

Ferran Torres signarà este divendres al Palau de la Generalitat un protocol per a exercir com a imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana després del gol que ha donat a Espanya el Mundial.

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.

La gasolina frega el màxim de 2026 i Vinaròs marca el litre més barat d’Espanya

La gasolina ha tornat a pujar fins als 1,716 euros per litre, molt a prop del màxim de 2026, mentres el litre més barat d’Espanya es troba a Vinaròs, amb 1,429 euros. El dièsel també s’ha encarit amb força i omplir el dipòsit costa ja fins a 17 euros més que fa un mes.
FILMOTECA D'ESTIU