Anuncios

Jennifer Aniston se sincera sobre la seua possible reconciliació amb Brad Pitt

En 1998 va nàixer una de les parelles més volgudes per tot Hollywood, i no és una altra que la composta per Jennifer Aniston i Brad Pitt. Tots dos actors es van comprometre el mateix any en què van començar a eixir junts, ja que creien haver trobat a la seua respectiva mitjana taronja.

Era tal el nivell d’enamorament entre els intèrprets, que Aniston va dir en una entrevista amb Diane Sawyer  que Brad Pitt estava fet per a ella.

Anuncios

No obstant això, el romanç va acabar en 2005 i es van començar a rumorejar els inicis de la relació de Pitt  amb la seua companya de rodatge en ‘Señor y Señora Smith’; Angelina Jolie.

Ara que han canviat tant les coses i han passat els anys, Aniston ha reconegut en el programa d’Howard  Stern en SiriusXM que en la seua relació (d’amistat) amb Brad Pitt no existeix tensió ni situacions estranyes, en absolut.

‘A propòsit de la lectura de guió en la qual van coincidir l’any passat, per a la recreació d’una escena de ‘Fast Times at Ridgemont High”, l’actriu de ‘Friends‘ va declarar que “va ser absolutament divertit. Brad i jo som col·legues, som amics”, assegura.

La història d’amor entre Jennifer Aniston i Brad Pitt sembla la cançó de l’enfadós. Els ‘fans’ de la parella més mítica del món del cinema somien contínuament amb la seua reconciliació. No obstant això, per a tristesa de tots ells, el seu és només una bona amistat fruit de l’afecte que es tenen després de tants anys de relació.

O almenys això és el que ha volgut transmetre la protagonista de ‘Friends’ en la seua última entrevista amb la revista ‘People’: “Brad i jo som amics”, ha declarat Jennifer sense deixar lloc a dubtes.

Encara que, això sí, ha reconegut que el seu cor està obert a l’amor: “El matrimoni no està en el meu radar, estic més centrada a trobar una parella fantàstica i simplement viure una vida agradable i divertir-nos l’u amb l’altre”, ha revelat.

”Ens parlem i no hi ha incomoditat cap, excepte per a tothom que probablement ho va veure i estava esperant que n’hi haguera, o va assumir que n’hi havia. Ens ho passem bé, i era per a una bona causa”, aclareix.

L’enamorament sobtat entre David Schwimmer i Jennifer Aniston

 

A l’entrevista que Aniston estava realitzant amb Stern, es van unir Lisa Kudrow i Courteney Cox. Stern no anava a deixar passar l’oportunitat de preguntar a l’actriu de la mítica ‘Friends’ sobre la seua possible relació amorosa amb David Schwimmer durant les primeres temporades.

Quan el periodista radiofònic va preguntar per què Schwimmer i Aniston no van intentar portar la seua relació més enllà d’un amor platònic, ella va contestar: ”David era adorable. Tots dos estàvem en relacions diferents i mai era el moment adequat. Mai hauria funcionat”.

”El bonic era que canalitzàvem les nostres emocions cap a la interpretació de Ross i Rachel, per això va ressonar com ho va fer” va afegir Jennifer Aniston.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios