11.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: “La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este”. I és que creu que per primera vegada algú “s’ha avançat” a l’ex guàrdia civil: “És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap”.

“De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera”, començava a dir el presentador del programa: “Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar”. Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet “cap jugada”.

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser “molt cauta” amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. “Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco”, assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. “Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana”, ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. “Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho”, ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: “Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya”.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.