Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: «La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este». I és que creu que per primera vegada algú «s’ha avançat» a l’ex guàrdia civil: «És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap».

«De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera», començava a dir el presentador del programa: «Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar». Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet «cap jugada».

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser «molt cauta» amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. «Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco», assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. «Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana», ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. «Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho», ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: «Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya».

Últimes notícies

Investiguen dos hòmens per matar amb un rifle un bou fugat en un festeig a Gàtova

La Guàrdia Civil ha investigat el director d’un festeig taurí i un veí caçador de Gàtova per ordenar i executar la mort amb rifle d’un bou fugat durant els bous al carrer del 18 de juliol. El cas s’ha remés a la Fiscalia de Medi Ambient de València.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet del pastisser alacantí Raúl Asencio

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat este estiu un panettone especial de mango i xocolate amb llet per desestacionalitzar este dolç típic de Nadal. El producte és més lleuger i fresc, amb mango deshidratat sense sucres afegits i sense glasejat.

Detingut amb una pistola carregada en ple carrer de Torrevella

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan passejava amb una pistola semiautomàtica carregada i documentació presumptament falsificada. Els dos sospitosos tenen antecedents per tinença il·lícita d'armes i pertinença a grup criminal.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet triomfa a Aspe

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat una edició especial de panettone de mango i xocolate amb llet per a consumir-lo també a l'estiu i trencar amb la seua tradicional associació al Nadal.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU