Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: «La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este». I és que creu que per primera vegada algú «s’ha avançat» a l’ex guàrdia civil: «És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap».

«De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera», començava a dir el presentador del programa: «Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar». Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet «cap jugada».

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser «molt cauta» amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. «Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco», assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. «Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana», ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. «Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho», ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: «Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya».

Últimes notícies

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.