9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez rep atacs i crítiques sense precedents pel que va fer en directe

Jorge Javier Vázquez

A Jorge Javier Vázquez li han criticat ferotgement pel que es va produir amb Isa Pantoja | Telecinco

Este dijous, 5 de novembre, es va estrenar la segona edició de ‘La Casa Fuerte‘, presentada per Jorge Javier Vázquez, i ho va fer amb polèmica. Entre altres coses, perquè van ser molts els internautes que van demanar la final immediata del ‘reality’.

 

D’una banda, uns ho van fer perquè van considerar que el càsting no té gens d’interès, i, d’altra banda, altres perquè no van estar d’acord amb la dinàmica del programa, en concret, perquè li van donar a Isa Pantoja informació de l’exterior.

 

És més, exactament se li van oferir detalls de l’entrevista que el seu germà (Kiko Rivera) havia concedit en la revista ‘Lecturas‘, en la que va carregar durament contra la seua mare, Isabel Pantoja. I això va comportar que la concursant es posarà molt trist. Per este motiu, les crítiques contra el programa i contra el presentador han sigut molt dures.

 

Jorge Javier va donar informació de l’exterior a Isa

Isa Pantoja pujant a un cotxe

Isa Pantoja va rebre informació de l’exterior | GTRES

 

La Casa Fuerte‘ es va botar la norma que solen tindre tots els ‘realities’ de no oferir informació de l’exterior, però ho va fer per donar ‘morbo’ a la nit. És clar, perquè despertava molt interès conèixer com reaccionaria Isa Pantoja a les declaracions que el seu germà havia fet contra la seua mare.

 

Per això, només entrar Isa Pantoja al plató, Jorge Javier va anar directe a la qüestió, exposant: «Isa hem de dir que tu ja fa temps que estàs participant en el concurs, convivint amb els teus companys, uns dies. En concret, abans de dimecres, que va ser el dia que es va publicar la revista ‘Lecturas’ en què Mila Ximénez entrevistava al teu germà».

Estes paraules van començar a despertar les emocions de la filla de ‘la Pantoja’, que va exposar que sabia que Kiko Rivera anava a donar una exclusiva, però no coneixia què havia de dir. És més, va afegir: «Preferisc no saber-ho».

 

Isa Pantoja es va enfonsar

Tot i que Isa Pantoja va dir que no volia saber res de l’entrevista, va acabar coneixent detalls de la mateixa perquè Jorge Javier Vázquez li va dir: «M’agradaria dir-te algun titular. Em dónes permís?».

 

La xica estava visiblement emocionada i deixava clar amb la seua actitud que volia desconèixer el que estava passant fora. No obstant això, el català li va explicar unes quantes de les afirmacions que el seu germà havia fet sobre la seua progenitora: «Kiko definix la teua mare com prepotent. És més, li demana que no diguera de si mateixa que és una bona mare perquè no ho ha sigut mai».

 

Davant estes paraules, Isa no va poder evitar començar a plorar de forma desconsolada, mentres la seua parella (Asraf Beno) intentava donar-li afecte i ànim en este moment. Així mateix, va començar a tenir una respiració molt agitada i es va dirigir al presentador per dir-li: «Per favor, preferisc no saber res».

 

Donada la situació, Vázquez va optar per no seguir aprofundint en el tema i únicament va desitjar-li bona sort en el ‘reality’. Això sí, Isa Pantoja pràcticament no escoltava el que se li estava dient perquè estava molt enfonsada i en ple atac d’ansietat.

 

Les crítiques ferotges contra Jorge Javier Vázquez

Este moment entre Isa Pantoja i Jorge Javier Vázquez a la gal·la d’este dijous de ‘La Casa Fuerte’ va fer que sorgiren moltes crítiques contra ell. Les xarxes socials es van bolcar en contra del presentador. Així, els internautes van deixar missatges a on l’atacaven per haver-li donat informació dolorosa de fora a la filla de la ‘tonadillera‘.

 

És més, també li retreien que no hauria respectat la seua decisió de no voler saber res més.

 

Una mostra d’estos comentaris dels espectadors en Twitter van ser estos:

  • «Vore a JJ fer que s’afone Isa en directe és el més mediocre del món. Ets una vergonya de persona, Jorge Javier».
  • «Jorge Javier, de veritat, calia crear-li un atac d’ansietat a Isa només entrar al concurs?».
  • «Este home té autèntica obsessió amb la família Pantoja. Els odia i no perd l’ocasió de danyar-los».
  • «Lamentable el que ha fet».

 

D’esta manera, molts espectadors van deixar clar que no estaven d’acord que tot fóra permès per generar espectacle.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.