Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però “formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia“.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que “ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida“. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: “Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida”. És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. “Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball“, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que “tenia la meua vida personal molt descurada” i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: “Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball“. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. “Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió”, explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Anuncios

Últimes notícies

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.