Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però «formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia«.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que «ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida«. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: «Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida». És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. «Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball«, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que «tenia la meua vida personal molt descurada» i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: «Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball«. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. «Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió», explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.