Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però “formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia“.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que “ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida“. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: “Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida”. És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. “Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball“, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que “tenia la meua vida personal molt descurada” i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: “Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball“. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. “Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió”, explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.

El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6

El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.