Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però “formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia“.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que “ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida“. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: “Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida”. És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. “Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball“, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que “tenia la meua vida personal molt descurada” i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: “Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball“. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. “Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió”, explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb 'Redimonis', sàtira de David Sánchez Llongo. Amb 260.000 euros, la comissió repetix títol; Monestir i Na Jordana completen el podi

Pérez Llorca ha destacat l’alegria i l’hospitalitat dels valencians en l’exterior

El president de la Generalitat ha reconegut el paper dels CEVEX durant les Falles i ha demanat que 'espremen les Falles'. Han arribat 225 representants de 15 centres i 18 falleres que participaran en l'Ofrena.

El Suprem arxiva una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA i el barranc de Poio

El Tribunal Suprem ha arxivat una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA de València i les obres del barranc de Poio al no apreciar delicte. L'Alt Tribunal indica que els possibles indicis han d'aflorar en el sumari de Catarroja.

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.