Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Ejemplo de shortcode con estilo
El presentador ha fet una reflexió amb la qual ha aclarit en quin punt es troba la seua relació d'amistat amb la col·laboradora, que es trobava entre una de les seues millors amigues

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però «formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia«.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que «ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida«. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: «Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida». És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. «Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball«, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que «tenia la meua vida personal molt descurada» i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: «Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball«. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. «Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió», explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.