Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Un jove ferit en un accident entre un cotxe i una moto en una gran avinguda de València

 

Este migdia s’ha produït un accident que ha acabat amb un jove ferit en una gran avinguda de València. L’accident ha ocorregut en l’avinguda Ausiàs March al voltant de les 13.15 hores que és quan s’ha avisat a Emergències. Es desconeixen les causes que han portat al xoc dels dos vehicles, però en aquest cas, la moto ha sofrit la pitjor part, ja que ha sofrit diversos colps per l’impacte, en canvi la persona que conduïa el cotxe ha resultat il·lesa. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha desplaçat fins el lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent, l’equip mèdic del qual ha assistit al motorista, un jove de 21 anys que ha patit policontusions per la caiguda. En arribar, l’equip mèdic ha estabilitzat el jove, i a continuació ha sigut traslladat a l’Hospital Doctor Peset. 

Una ambulància queda avariada després d’un accident a València mentre traslladava un pacient

Un accident de trànsit lleu entre una ambulància i cotxe en la Gran Via Marqués del Túria de València ha deixat inutilitzat el vehicle sanitari, que traslladava aquest dilluns a un pacient d’un hospital a un altre de la ciutat. L’accident s’ha produït este passat dilluns sobre les deu del matí quan una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) ha col·lisionat contra un altre vehicle sense que s’haja produït cap ferit, segons ha informat a EFE el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). A causa de la col·lisió l’ambulància ha quedat inoperativa i des del CICU s’ha enviat una altra unitat del SAMU per a efectuar el servei que estava realitzant la unitat accidentada, que era traslladar a un pacient d’un hospital a un altre.

 

Últimes notícies

Els aeroports espanyols tancaran 2025 amb rècord i més de 320 milions de passatgers

Espanya preveu superar els 320 milions de passatgers en 2025, un 3,5% més que en 2024, i encadenar un nou màxim històric en la xarxa d'Aena. L'anunci arriba en un acte sobre inversions 2027-2031 i consolida la recuperació després de la pandèmia

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena destinarà 12.888 milions a la seua xarxa a Espanya durant 2027-2031, més del triple que en el quinquenni previ. El Govern el definix com la major inversió en dècades.

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre