El president del PP d’Andalusia, Juanma Moreno, visitarà la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
L'acte tindrà lloc a Alfafar i culminarà amb una degustació de paelles per als assistents

El Partit Popular de la Comunitat Valenciana celebrarà la pròxima setmana «un gran acte de partit» a Alfafar amb la presència del president del PP d’Andalusia i de la Junta, Juanma Moreno.

Així ho ha anunciat el president del PPCV, Carlos Mazón, qui ha explicat que l’acte, que també comptarà amb la intervenció de l’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, es desenvoluparà el dissabte 18 de febrer.

“Es respira canvi en la Comunitat Valenciana com fa uns anys es respirava a Andalusia. Juanma Moreno va fer realitat aquest canvi i el PPCV està preparat perquè també siga una realitat ací”, ha indicat Mazón.

L’acte culminarà amb una degustació de paelles per als assistents, en una jornada en la qual, prèviament, Moreno mantindrà una trobada institucional amb representants de diferents associacions andaluses que durant la setmana celebraran els actes del Dia d’Andalusia 2023.

Últimes notícies

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.