El president del PP d’Andalusia, Juanma Moreno, visitarà la Comunitat Valenciana

El Partit Popular de la Comunitat Valenciana celebrarà la pròxima setmana «un gran acte de partit» a Alfafar amb la presència del president del PP d’Andalusia i de la Junta, Juanma Moreno.

Així ho ha anunciat el president del PPCV, Carlos Mazón, qui ha explicat que l’acte, que també comptarà amb la intervenció de l’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, es desenvoluparà el dissabte 18 de febrer.

“Es respira canvi en la Comunitat Valenciana com fa uns anys es respirava a Andalusia. Juanma Moreno va fer realitat aquest canvi i el PPCV està preparat perquè també siga una realitat ací”, ha indicat Mazón.

L’acte culminarà amb una degustació de paelles per als assistents, en una jornada en la qual, prèviament, Moreno mantindrà una trobada institucional amb representants de diferents associacions andaluses que durant la setmana celebraran els actes del Dia d’Andalusia 2023.

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.