Justícia posposa les oposicions per la situació de la pandèmia

 

La Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha ajornat els exàmens la celebració dels que estava prevista per als dies 30 de gener i 13 de febrer de 2021.

 

La decisió es pren a causa de la situació epidemiològica i «en coherència amb el que s’establix en el Decret 2/2021 de 24 de gener de la Generalitat pel que es limita la permanència de grups de persones en espais públics i privats», explica el departament que dirigix Gabriela Bravo en un comunicat.

 

Este dissabte estava previst la celebració del primer exercici de tres convocatòries derivades de les Ofertes d’Ocupació Pública (OPE) 2017-2019 per a cobrir places d’enginyers de Camins, de Mines i de muntanyes. A este examen s’havien presentat 233 aspirants entre les tres províncies. L’ajornament s’estén també als exercicis convocats per al 13 de febrer per a les proves d’accés als cossos superiors tècnics d’Informàtica, de Salut en el Treball i d’Activitat Física i Esport. En elles s’havien inscrit un total de 657 aspirants.

 

No obstant això, «donada la situació epidemiològica actual, i tenint en compte la valoració global dels indicadors sanitaris, epidemiològics, socials i de mobilitat en el territori valencià, i per a limitar la mobilitat de les persones més enllà de l’estrictament necessari, per prudència se suspenen els exàmens. Esta decisió ja ha sigut comunicada a les centrals sindicals de la Funció Pública valenciana», argumenten.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.