Kate Middleton revela que està en tractament per un càncer detectat després de la seua operació

Kate Middleton, ha anunciat amb un vídeo que està rebent tractament de quimioteràpia per un càncer. La princesa de Gal·les, ha explicat que les anàlisis realitzades després de la seua operació abdominal del gener passat han revelat la malaltia.


Així ho confirma ‘Daily Mail’. El diagnòstic es coneix públicament dies després que la veiessen somrient amb el príncep Guillermo quan eixiren d’una botiga prop de la seua casa en Windsor.

El Palau de Kensington ha dit que no compartirà detalls sobre quin tipus de càncer té la princesa o en quina etapa del càncer es troba i ha demanat a la gent que no especule. S’entén que el rei, que actualment també es troba en tractament contra el càncer, i la Reina han estat informats de la notícia.

Transcripció del vídeo

Volia aprofitar aquesta oportunitat per a agrair-los personalment tots els meravellosos missatges de suport i la seua comprensió mentre em recuperava de la cirurgia.

Han estat un parell de mesos increïblement difícils per a tota la nostra família, però he tingut un equip mèdic fantàstic que m’ha cuidat molt bé, per la qual cosa estic molt agraïda.

Al gener, em vaig sotmetre a una cirurgia abdominal important a Londres i en eixe moment es va pensar que la meua condició no era cancerosa. La cirurgia va ser reeixida. No obstant això, les proves posteriors van descobrir que hi havia càncer. Per tant, el meu equip mèdic em va recomanar que hauria de sotmetre’m a un tractament de quimioteràpia preventiva i ara estic en les primeres etapes d’aquest tractament.

Això, per descomptat, va ser un gran xoc, i William i jo hem estat fent tot el possible per a processar i gestionar això de manera privada pel bé de la nostra jove família.

Com poden imaginar, això ha pres temps. M’ha pres temps recuperar-me d’una cirurgia major per a poder començar el meu tractament. Però, el més important, ens ha pres temps explicar tot a George, Charlotte i Louis d’una manera que siga apropiada per a ells i assegurar-los que estaré bé.

Com els he dit, estic bé i m’estic enfortint cada dia en concentrar-me en les coses que m’ajudaran a sanar; en la meua ment, cos i esperit.

Tenir a William al meu costat també és una gran font de consol i tranquil·litat. Igual que l’amor, el suport i l’amabilitat que han mostrat molts de vostés. Significa molt per a tots dos.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.