Kate Middleton revela que està en tractament per un càncer detectat després de la seua operació

Kate Middleton, ha anunciat amb un vídeo que està rebent tractament de quimioteràpia per un càncer. La princesa de Gal·les, ha explicat que les anàlisis realitzades després de la seua operació abdominal del gener passat han revelat la malaltia.


Així ho confirma ‘Daily Mail’. El diagnòstic es coneix públicament dies després que la veiessen somrient amb el príncep Guillermo quan eixiren d’una botiga prop de la seua casa en Windsor.

El Palau de Kensington ha dit que no compartirà detalls sobre quin tipus de càncer té la princesa o en quina etapa del càncer es troba i ha demanat a la gent que no especule. S’entén que el rei, que actualment també es troba en tractament contra el càncer, i la Reina han estat informats de la notícia.

Transcripció del vídeo

Volia aprofitar aquesta oportunitat per a agrair-los personalment tots els meravellosos missatges de suport i la seua comprensió mentre em recuperava de la cirurgia.

Han estat un parell de mesos increïblement difícils per a tota la nostra família, però he tingut un equip mèdic fantàstic que m’ha cuidat molt bé, per la qual cosa estic molt agraïda.

Al gener, em vaig sotmetre a una cirurgia abdominal important a Londres i en eixe moment es va pensar que la meua condició no era cancerosa. La cirurgia va ser reeixida. No obstant això, les proves posteriors van descobrir que hi havia càncer. Per tant, el meu equip mèdic em va recomanar que hauria de sotmetre’m a un tractament de quimioteràpia preventiva i ara estic en les primeres etapes d’aquest tractament.

Això, per descomptat, va ser un gran xoc, i William i jo hem estat fent tot el possible per a processar i gestionar això de manera privada pel bé de la nostra jove família.

Com poden imaginar, això ha pres temps. M’ha pres temps recuperar-me d’una cirurgia major per a poder començar el meu tractament. Però, el més important, ens ha pres temps explicar tot a George, Charlotte i Louis d’una manera que siga apropiada per a ells i assegurar-los que estaré bé.

Com els he dit, estic bé i m’estic enfortint cada dia en concentrar-me en les coses que m’ajudaran a sanar; en la meua ment, cos i esperit.

Tenir a William al meu costat també és una gran font de consol i tranquil·litat. Igual que l’amor, el suport i l’amabilitat que han mostrat molts de vostés. Significa molt per a tots dos.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.