Kate Middleton revela que està en tractament per un càncer detectat després de la seua operació

Kate Middleton, ha anunciat amb un vídeo que està rebent tractament de quimioteràpia per un càncer. La princesa de Gal·les, ha explicat que les anàlisis realitzades després de la seua operació abdominal del gener passat han revelat la malaltia.


Així ho confirma ‘Daily Mail’. El diagnòstic es coneix públicament dies després que la veiessen somrient amb el príncep Guillermo quan eixiren d’una botiga prop de la seua casa en Windsor.

El Palau de Kensington ha dit que no compartirà detalls sobre quin tipus de càncer té la princesa o en quina etapa del càncer es troba i ha demanat a la gent que no especule. S’entén que el rei, que actualment també es troba en tractament contra el càncer, i la Reina han estat informats de la notícia.

Transcripció del vídeo

Volia aprofitar aquesta oportunitat per a agrair-los personalment tots els meravellosos missatges de suport i la seua comprensió mentre em recuperava de la cirurgia.

Han estat un parell de mesos increïblement difícils per a tota la nostra família, però he tingut un equip mèdic fantàstic que m’ha cuidat molt bé, per la qual cosa estic molt agraïda.

Al gener, em vaig sotmetre a una cirurgia abdominal important a Londres i en eixe moment es va pensar que la meua condició no era cancerosa. La cirurgia va ser reeixida. No obstant això, les proves posteriors van descobrir que hi havia càncer. Per tant, el meu equip mèdic em va recomanar que hauria de sotmetre’m a un tractament de quimioteràpia preventiva i ara estic en les primeres etapes d’aquest tractament.

Això, per descomptat, va ser un gran xoc, i William i jo hem estat fent tot el possible per a processar i gestionar això de manera privada pel bé de la nostra jove família.

Com poden imaginar, això ha pres temps. M’ha pres temps recuperar-me d’una cirurgia major per a poder començar el meu tractament. Però, el més important, ens ha pres temps explicar tot a George, Charlotte i Louis d’una manera que siga apropiada per a ells i assegurar-los que estaré bé.

Com els he dit, estic bé i m’estic enfortint cada dia en concentrar-me en les coses que m’ajudaran a sanar; en la meua ment, cos i esperit.

Tenir a William al meu costat també és una gran font de consol i tranquil·litat. Igual que l’amor, el suport i l’amabilitat que han mostrat molts de vostés. Significa molt per a tots dos.

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.