Kate Middleton revela que està en tractament per un càncer detectat després de la seua operació

Kate Middleton, ha anunciat amb un vídeo que està rebent tractament de quimioteràpia per un càncer. La princesa de Gal·les, ha explicat que les anàlisis realitzades després de la seua operació abdominal del gener passat han revelat la malaltia.


Així ho confirma ‘Daily Mail’. El diagnòstic es coneix públicament dies després que la veiessen somrient amb el príncep Guillermo quan eixiren d’una botiga prop de la seua casa en Windsor.

El Palau de Kensington ha dit que no compartirà detalls sobre quin tipus de càncer té la princesa o en quina etapa del càncer es troba i ha demanat a la gent que no especule. S’entén que el rei, que actualment també es troba en tractament contra el càncer, i la Reina han estat informats de la notícia.

Transcripció del vídeo

Volia aprofitar aquesta oportunitat per a agrair-los personalment tots els meravellosos missatges de suport i la seua comprensió mentre em recuperava de la cirurgia.

Han estat un parell de mesos increïblement difícils per a tota la nostra família, però he tingut un equip mèdic fantàstic que m’ha cuidat molt bé, per la qual cosa estic molt agraïda.

Al gener, em vaig sotmetre a una cirurgia abdominal important a Londres i en eixe moment es va pensar que la meua condició no era cancerosa. La cirurgia va ser reeixida. No obstant això, les proves posteriors van descobrir que hi havia càncer. Per tant, el meu equip mèdic em va recomanar que hauria de sotmetre’m a un tractament de quimioteràpia preventiva i ara estic en les primeres etapes d’aquest tractament.

Això, per descomptat, va ser un gran xoc, i William i jo hem estat fent tot el possible per a processar i gestionar això de manera privada pel bé de la nostra jove família.

Com poden imaginar, això ha pres temps. M’ha pres temps recuperar-me d’una cirurgia major per a poder començar el meu tractament. Però, el més important, ens ha pres temps explicar tot a George, Charlotte i Louis d’una manera que siga apropiada per a ells i assegurar-los que estaré bé.

Com els he dit, estic bé i m’estic enfortint cada dia en concentrar-me en les coses que m’ajudaran a sanar; en la meua ment, cos i esperit.

Tenir a William al meu costat també és una gran font de consol i tranquil·litat. Igual que l’amor, el suport i l’amabilitat que han mostrat molts de vostés. Significa molt per a tots dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.