Kate Middleton revela que està en tractament per un càncer detectat després de la seua operació

Kate Middleton, ha anunciat amb un vídeo que està rebent tractament de quimioteràpia per un càncer. La princesa de Gal·les, ha explicat que les anàlisis realitzades després de la seua operació abdominal del gener passat han revelat la malaltia.


Així ho confirma ‘Daily Mail’. El diagnòstic es coneix públicament dies després que la veiessen somrient amb el príncep Guillermo quan eixiren d’una botiga prop de la seua casa en Windsor.

El Palau de Kensington ha dit que no compartirà detalls sobre quin tipus de càncer té la princesa o en quina etapa del càncer es troba i ha demanat a la gent que no especule. S’entén que el rei, que actualment també es troba en tractament contra el càncer, i la Reina han estat informats de la notícia.

Transcripció del vídeo

Volia aprofitar aquesta oportunitat per a agrair-los personalment tots els meravellosos missatges de suport i la seua comprensió mentre em recuperava de la cirurgia.

Han estat un parell de mesos increïblement difícils per a tota la nostra família, però he tingut un equip mèdic fantàstic que m’ha cuidat molt bé, per la qual cosa estic molt agraïda.

Al gener, em vaig sotmetre a una cirurgia abdominal important a Londres i en eixe moment es va pensar que la meua condició no era cancerosa. La cirurgia va ser reeixida. No obstant això, les proves posteriors van descobrir que hi havia càncer. Per tant, el meu equip mèdic em va recomanar que hauria de sotmetre’m a un tractament de quimioteràpia preventiva i ara estic en les primeres etapes d’aquest tractament.

Això, per descomptat, va ser un gran xoc, i William i jo hem estat fent tot el possible per a processar i gestionar això de manera privada pel bé de la nostra jove família.

Com poden imaginar, això ha pres temps. M’ha pres temps recuperar-me d’una cirurgia major per a poder començar el meu tractament. Però, el més important, ens ha pres temps explicar tot a George, Charlotte i Louis d’una manera que siga apropiada per a ells i assegurar-los que estaré bé.

Com els he dit, estic bé i m’estic enfortint cada dia en concentrar-me en les coses que m’ajudaran a sanar; en la meua ment, cos i esperit.

Tenir a William al meu costat també és una gran font de consol i tranquil·litat. Igual que l’amor, el suport i l’amabilitat que han mostrat molts de vostés. Significa molt per a tots dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.