8.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Kiko Rivera caçat cometent quatre infraccions de trànsit

 

El nou any no ha començat molt bé per a Kiko Rivera. El DJ ja va haver de passar el Nadal patint un atac de gota, una afecció freqüent en ell. Després de la benvinguda el 2022 amb una festa familiar, l’endemà la seua esposa Irene Rosales havia de lamentar la mort de la mascota del seu germà, un gos que primer havia desaparegut i que, pel que sembla, després van trobar mort. Ara el fill d’Isabel Pantoja ha sigut caçat cometent diverses infraccions al volant que podrien costar-li fins a sis punts del carnet.

I és que sembla que es venen corbes per al jove i la seua família després que Telecinco haja anunciat l’emissió d’un documental on Julián Muñoz comptarà tota la seua veritat en referència a Isabel Pantoja. I això, evidentment, ha posat molt nerviosa a la cançonetista i, probablement, a tot el seu entorn.

Kiko Rivera ja és de per si objecte d’atenció mediàtica però si afegim aquesta entrevista de l’exalcalde de Marbella, tots els focus s’han posat sobre ell i l’objectiu de molts reporters és fer-li unes preguntes en referència a alguna cosa que esguitarà a la seua mare.

Intentant escapar de la premsa, Kiko es va pujar en el seu cotxe i va cometre fins a quatre imprudències, segons el recompte fet en ‘Sálvame’, que podrien costar-li sis punts del permís de conduir i una multa de 1.000 euros.

El fill d’Isabel Pantoja va avançar a un altre vehicle en l’eixida d’una rotonda sense posar l’intermitent, després va travessar una línia contínua, després un cabrejat i, finalment, no espere com devia davant un pas de vianants.

En ‘Sálvame’ han comptat amb la presència d’un professor d’autoescola, Jesús Muñoz, qui va afirmar que si aqueixes infraccions eren considerades com a conducta temerària, podrien constituir “un delicte pel qual podria acabar en la presó”.

Per fortuna, no va caldre lamentar danys majors en la seua carrera a la fugida, i és que la història ja ens ha ensenyat que fugir dels paparazzis a bord d’un cotxe poden acabar molt malament per al personatge en qüestió…

 

Altres infraccions de trànsit de Kiko Rivera

 

La guerra entre Kiko Rivera i la Direcció General de Trànsit ve des de lluny. En 2015, després de cometre una altra infracció, se li van retirar sis punts del permís de conduir i el seu permís de circulació durant sis mesos. No obstant això, el DJ va ser enxampat dirigint el seu vehicle abans del permés, així que no va poder recuperar la llicència fins dos anys més tard, en 2017.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.