“Però tu de què vas?”: Kiko Hernández, implacable, afona a Terelu Campos

Kiko Hernández i Terelu Campos van protagonitzar una tibant topada en les instal·lacions de Mediaset, quan Jorge Javier Vázquez i el tertulià van acompanyar a Carlos Sobera des del plató de ‘Sálvame’ fins al de ‘Secret Story’, on es trobava la mare d’Alejandra Rubio. Els dos col·laboradors van coincidir en un mateix lloc per primera vegada després d’haver-se llançat multitud de crítiques des dels diferents programes de Telecinco.

«Veig embolic ací«, va soltar Sobera quan estaven arribant. Vázquez va entrar al plató i va preguntar: «Terelu, et puc presentar a Kiko?». Ella va contestar: «Ho conec molt bé». Ell va afegir: «I ho vols des de lluny, no? Tens una paciència…». La filla de María Teresa Campos es va mantindre en silenci.

El conductor de ‘Secret Story: Cuenta atrás’ va proposar actuar com a intermediari i li va dir a la tertuliana: «Vols que intervinga?». Ella va respondre: «Devies». Jorge Javier va comentar en to d’humor: «Tu vols que em porte a Kiko del plató? M’ho portaré, així de fàcil».

Hernández va esclatar: «Perquè tampoc ho entenc… Hem estat treballant nou anys junts. No, perdona, em vaig jo. Em vaig! Que es quede la digna!». Ell va decidir marxar-se enfadat mentre el públic corejava el seu nom. «Estic molt millor treballant amb Carmen Borrego», va soltar abans d’abandonar el plató.

 

El desig de Jorge Javier

 

Després que Kiko Hernández marxara, Jorge Javier es va quedar parlant amb Terelu Campos: «Jo he dit hui en el plató que vull a Alejandra Rubio abans que acabe l’any en ‘Sálvame’. I jo espere que tornes al més prompte possible».

La col·laboradora li va contestar en to sarcàstic: «Esteu fent tot el possible perquè ho faça. Esteu adobant el terreny tots els dimarts». Cal recordar que dimarts passat 14 de setembre Carmen Borrego va ser des del plató de ‘Sálvame’ al de ‘Secret Story’, on va viure un tibant retrobament amb la seua germana.

El presentador va tornar al plató del magazín i va confessar: «Em sabia greu per Terelu. És que la veia a la pobra… Jo això no ho torne a fer». David Valldeperas li va proposar tornar dimarts que ve a visitar-la amb un ram de flors. Kiko Hernández va agregar enfadat: «Tampoc li has portat al doctor Jekyll i al senyor Hyde. És que estos atacs de dignitat que li donen a esta senyora… Esta es creu que és Ana Rosa Quintana!».

Kiko Hernández càrrega durament contra Terelu

 

“Jo no la vaig veure superada, que en un cos tan xicotet hi haja tant classisme, siga tant dèspota, tan digna per al que vol i per al que li interessa… Estic de tu fins ací!”, ha exclamat Kiko Hernández sense filtres, referint-se a Terelu.

“Estic de llepar darreres que posen Campos fins ací, ja no puc més”, ha dit, deixant clar que si no ha parlat abans ha sigut per respecte a la seua amiga María Teresa Campos. “No sé com actuar, t’he demanat disculpes, t’he demanat perdó, he dit que no m’anava a ficar amb la teua filla, estic bé amb la teua mare, he fet les paus amb Carmen Borrego Què més vols? Que vaja a la teua casa i et llepe el darrere? Em dona el mateix”, ha continuat.

“Però tu de què vas que m’han de tirar a mi d’un plató si no he dit absolutament gens dolent ara? Et fot que estiga bé amb la teua mare i la teua germana? Perquè és el que hi ha! Que no t’engul ni a tu ni a la teua filla, també és el que hi ha”, ha afegit. Unes paraules que ha pronunciat molt enfadat i a manera de monòleg, enfocant-li la càmera directament i sense possibilitat de rèplica per part dels seus companys.

“Es va acabar, no la puc ni veure!”, ha resolt, no sense abans recordar que està encantat de treballar amb Carmen Borrego i de la seua tornada a ‘Sálvame’.

 

Terelu Campos en el punt de mira

 

“Carmen Borrego té 100.000 vegades més humilitat que tu. El que no suportes és que estiga treballant ací, que estiga feliç, que em porte bé amb la teua mare. A partir d’ara no li passe ni una. Una descaradura com el que em vas fer ahir… No l’engul des del que va ocórrer ahir amb ella”, ha expressat Kiko Hernández, al·ludint directament a la seua nova companya, amb la qual es va reconciliar gràcies al seu famós ‘Free Potota’. 

“Crec que ella li ho hauria d’haver pres amb humor. Kiko no va ser amb la intenció de molestar-lo. Tornaran a tindre una bona relació, ho sé, ha opinat la mateixa Carmen sobre esta tibant picabaralla entre la seua germana i Kiko, deixant clar que es posa nerviosa i tibant i per això actua així posant-se a la defensiva. “Hauria d’haver-li llevat ferro a l’assumpte. No costa saludar a un company. Hauria quedat millor si ho haguera saludat”, ha conclòs.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.