“Però tu de què vas?”: Kiko Hernández, implacable, afona a Terelu Campos

Kiko Hernández i Terelu Campos van protagonitzar una tibant topada en les instal·lacions de Mediaset, quan Jorge Javier Vázquez i el tertulià van acompanyar a Carlos Sobera des del plató de ‘Sálvame’ fins al de ‘Secret Story’, on es trobava la mare d’Alejandra Rubio. Els dos col·laboradors van coincidir en un mateix lloc per primera vegada després d’haver-se llançat multitud de crítiques des dels diferents programes de Telecinco.

«Veig embolic ací«, va soltar Sobera quan estaven arribant. Vázquez va entrar al plató i va preguntar: «Terelu, et puc presentar a Kiko?». Ella va contestar: «Ho conec molt bé». Ell va afegir: «I ho vols des de lluny, no? Tens una paciència…». La filla de María Teresa Campos es va mantindre en silenci.

El conductor de ‘Secret Story: Cuenta atrás’ va proposar actuar com a intermediari i li va dir a la tertuliana: «Vols que intervinga?». Ella va respondre: «Devies». Jorge Javier va comentar en to d’humor: «Tu vols que em porte a Kiko del plató? M’ho portaré, així de fàcil».

Hernández va esclatar: «Perquè tampoc ho entenc… Hem estat treballant nou anys junts. No, perdona, em vaig jo. Em vaig! Que es quede la digna!». Ell va decidir marxar-se enfadat mentre el públic corejava el seu nom. «Estic molt millor treballant amb Carmen Borrego», va soltar abans d’abandonar el plató.

 

El desig de Jorge Javier

 

Després que Kiko Hernández marxara, Jorge Javier es va quedar parlant amb Terelu Campos: «Jo he dit hui en el plató que vull a Alejandra Rubio abans que acabe l’any en ‘Sálvame’. I jo espere que tornes al més prompte possible».

La col·laboradora li va contestar en to sarcàstic: «Esteu fent tot el possible perquè ho faça. Esteu adobant el terreny tots els dimarts». Cal recordar que dimarts passat 14 de setembre Carmen Borrego va ser des del plató de ‘Sálvame’ al de ‘Secret Story’, on va viure un tibant retrobament amb la seua germana.

El presentador va tornar al plató del magazín i va confessar: «Em sabia greu per Terelu. És que la veia a la pobra… Jo això no ho torne a fer». David Valldeperas li va proposar tornar dimarts que ve a visitar-la amb un ram de flors. Kiko Hernández va agregar enfadat: «Tampoc li has portat al doctor Jekyll i al senyor Hyde. És que estos atacs de dignitat que li donen a esta senyora… Esta es creu que és Ana Rosa Quintana!».

Kiko Hernández càrrega durament contra Terelu

 

“Jo no la vaig veure superada, que en un cos tan xicotet hi haja tant classisme, siga tant dèspota, tan digna per al que vol i per al que li interessa… Estic de tu fins ací!”, ha exclamat Kiko Hernández sense filtres, referint-se a Terelu.

“Estic de llepar darreres que posen Campos fins ací, ja no puc més”, ha dit, deixant clar que si no ha parlat abans ha sigut per respecte a la seua amiga María Teresa Campos. “No sé com actuar, t’he demanat disculpes, t’he demanat perdó, he dit que no m’anava a ficar amb la teua filla, estic bé amb la teua mare, he fet les paus amb Carmen Borrego Què més vols? Que vaja a la teua casa i et llepe el darrere? Em dona el mateix”, ha continuat.

“Però tu de què vas que m’han de tirar a mi d’un plató si no he dit absolutament gens dolent ara? Et fot que estiga bé amb la teua mare i la teua germana? Perquè és el que hi ha! Que no t’engul ni a tu ni a la teua filla, també és el que hi ha”, ha afegit. Unes paraules que ha pronunciat molt enfadat i a manera de monòleg, enfocant-li la càmera directament i sense possibilitat de rèplica per part dels seus companys.

“Es va acabar, no la puc ni veure!”, ha resolt, no sense abans recordar que està encantat de treballar amb Carmen Borrego i de la seua tornada a ‘Sálvame’.

 

Terelu Campos en el punt de mira

 

“Carmen Borrego té 100.000 vegades més humilitat que tu. El que no suportes és que estiga treballant ací, que estiga feliç, que em porte bé amb la teua mare. A partir d’ara no li passe ni una. Una descaradura com el que em vas fer ahir… No l’engul des del que va ocórrer ahir amb ella”, ha expressat Kiko Hernández, al·ludint directament a la seua nova companya, amb la qual es va reconciliar gràcies al seu famós ‘Free Potota’. 

“Crec que ella li ho hauria d’haver pres amb humor. Kiko no va ser amb la intenció de molestar-lo. Tornaran a tindre una bona relació, ho sé, ha opinat la mateixa Carmen sobre esta tibant picabaralla entre la seua germana i Kiko, deixant clar que es posa nerviosa i tibant i per això actua així posant-se a la defensiva. “Hauria d’haver-li llevat ferro a l’assumpte. No costa saludar a un company. Hauria quedat millor si ho haguera saludat”, ha conclòs.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.