Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. “Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure“, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

“Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure”. A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. “Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària“.

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un “esglai” del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. “La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus”, va comptar el sevillà en El xou de Bertín. “Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït”, va afegir en el programa.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.