Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. “Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure“, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

“Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure”. A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. “Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària“.

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un “esglai” del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. “La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus”, va comptar el sevillà en El xou de Bertín. “Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït”, va afegir en el programa.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.