Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. «Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure«, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

«Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure». A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. «Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària«.

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un «esglai» del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. «La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus», va comptar el sevillà en El xou de Bertín. «Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït», va afegir en el programa.

Últimes notícies

Barrachina reclama sentit comú per a mantindre amb normalitat els actes del 9 d’Octubre a València

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha demanat sentit comú i ha instat la Delegació del Govern a garantir que els actes tradicionals del 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament de València, on hi ha una acampada per la vivenda, se celebren amb normalitat. Ha subratllat que la festa és de tots els valencians i ha exigit que es puga desenvolupar íntegrament la Processó Cívica i la mascletà.

El PP tira avant la llei Forestal en Les Corts amb el rebuig de PSPV i Compromís

El PP ha decidit tramitar en Les Corts la seua proposició de llei Forestal de la Comunitat Valenciana amb el suport de Vox i el vot contrari de PSPV i Compromís, que reclamen informes preceptius i exposició pública del text. El debat de presa en consideració es fa esta setmana i la votació està prevista per al dijous, després de la sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Compromís reclama a Bernabé seguretat per a l’acampada davant l’amenaça neonazi

Compromís per València ha demanat a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que garantisca la seguretat de l’acampada per la vivenda davant l’amenaça de grups neonazis durant la Processó Cívica del 9 d’Octubre. La portaveu Papi Robles critica també la postura de l’alcaldessa María José Catalá davant les mobilitzacions.

Els abonats del València CF podran emportar-se el seient de Mestalla per un preu reduït

El València CF oferirà als abonats comprar el seient que ocupen ara a Mestalla per un preu considerat molt baix, com a record de l’actual estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027.

La Fe es converteix en referent estatal en desenvolupament sexual divers

L’Hospital La Fe de València ha sigut acreditat com a Centre, Servici i Unitat de Referència nacional en desenvolupament sexual divers, excepte en la hiperplàsia suprarenal congènita. La designació reconeix la seua experiència en casos complexos pediàtrics i d’adults i reforça una atenció integral i multidisciplinària.

‘Mirades orbitals’, l’exposició que mostra des de Girona l’impacte humà sobre la Terra

L’exposició ‘Mirades orbitals’ ha reunit al CaixaForum Girona imatges de satèl·lits de l’ESA que evidencien l’efecte de l’activitat humana sobre el planeta, amb exemples com la DANA a l’albufera de València o el desgel polar.

35 recursos de la Generalitat per frenar nous deslindes en la costa valenciana

La Generalitat ha interposat 35 recursos per defensar el litoral valencià davant els deslindes impulsats pel Govern central i reforçar la seguretat jurídica dels veïns i municipis costaners.

Cultura rebutja acudir a la comissió pel robatori del Tresor de Villena i apunta a l’Ajuntament

La Conselleria de Cultura no participarà en la comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena i defensa que este òrgan ha de centrar-se en les decisions de seguretat adoptades per l’Ajuntament i la direcció del museu MUVI.