Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. «Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure«, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

«Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure». A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. «Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària«.

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un «esglai» del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. «La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus», va comptar el sevillà en El xou de Bertín. «Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït», va afegir en el programa.

Últimes notícies

Últims respirs d’estiu a la Comunitat Valenciana: estabilitat i màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana enceta la setmana que dona pas a la tardor amb oratge estable, cels poc nuvolosos, màximes en ascens i vent fluix, una situació que Aemet preveu que es repetisca dimarts.

Detingut a Alacant per la mort violenta de la seua parella a Leganés

La Policia Nacional ha detingut a la província d'Alacant un home acusat de matar la seua parella, una dona de 34 anys, el dissabte passat a Leganés. El pare de la víctima va trobar el cos amb signes de violència en el domicili.

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.