Anuncios

Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. “Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure“, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

“Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure”. A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. “Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària“.

Anuncios

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un “esglai” del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. “La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus”, va comptar el sevillà en El xou de Bertín. “Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït”, va afegir en el programa.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.
Anuncios