Kiko Rivera serà operat del cor i rep la visita de la seua mare a l’hospital

Kiko Rivera es troba ingressat a l’Hospital Vithas Sevilla on hui serà intervingut del cor. «Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen encara continue viu i amb ganes de viure«, escrivia el DJ fa unes hores en un missatge publicat en el seu Instagram.

«Hui és un dia important per a la meua vida, hui eixim de dubtes amb el cateterisme. Una part del meu cor no funciona en condicions, però no s’alarmen, encara continue viu i amb ganes de viure». A més, confirmava la trobada que havia tingut amb la seua mare. «Gràcies, mamà per vindre a veure’m, per passar aqueixa vesprada junts que per a nosaltres va ser tan necessària«.

El fill d’Isabel Pantoja serà operat per a col·locar-li un cateterisme, segons ell mateix ha comptat, després de ser ingressat el passat dia 14 per un «esglai» del qual llavors Rivera no va donar més detalls.

Isabel Pantoja ha arribat minuts abans de les 13.00 hores a l’hospital per a estar al costat del seu fill.
Els reporters s’han interessat per l’estat de salut del DJ, però Isabel no ha respost a cap pregunta. Ha preferit guardar silenci i agrair amb una discreta salutació els ànims dels periodistes davant l’operació de Kiko.

Kiko va ingressar d’urgència dissabte passat. En aquell moment, el sevillà va dir que la vida li havia donat un nou esglai, però no va donar més detalls del seu estat de salut. Aquest dilluns, en canvi, al voltant de les 9.00 hores, comunicava a tots els seus seguidors el que li ocorria.

La guerra entre mare i fill va començar l’octubre de 2020 i es va agreujar amb les explosives declaracions del DJ en el programa Cantaire, l’herència enverinada. Des de llavors, el contacte entre Kiko i Isabel ha sigut mínim. Tan sols van aparcar les seues diferències per unes hores per a plorar junts la mort de donya Ana, que es va produir el 28 de setembre de 2021.

Un any després, el 21 d’octubre de 2022, mare i fill van tornar a parlar. Kiko va patir un ictus i la cantant es va preocupar pel seu estat de salut. «La meua mare em va cridar, va ser una videotelefonada a través de la meua dona. Em vaig posar a plorar que quasi em dona un altre ictus», va comptar el sevillà en El xou de Bertín. «Si alguna cosa necessite, és que la meua mare em faça una abraçada, però la meua mare i jo som orgullosos. Una abraçada de la teua mare no es pot comparar amb res. Encara no ha succeït», va afegir en el programa.

Últimes notícies

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.