32 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

L’última campanya contra el consum d’alcohol, objecte de moltes crítiques pel seu contingut sexista

La controvertida campaña que ha incendiado las redes sociales

La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida

 

El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i moralment vergonyós. Les xarxes socials, de fet, s’han omplert de comentaris incendiaris criticant la decisió de Sanitat, on no han faltat les veus de polítics i personalitats conegudes.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El problema de la campanya és que mostra dos escenaris diferents segons si el subjecte de beure alcohol és un home o una dona: en el cas d’ells, la imatge mostrava a un jove i acompanyava l’advertiment argumentant que «el seu consum continuat ocasiona danys físics i genera conflictes familiars»; en el cas d’elles, l’assumpte era molt més espinós, i la campanya resava: «després del seu consum, es constata un major nombre de relacions sexuals sense protecció o no consentides». 

 

A més, com informa ‘Vozpopuli’, li acompanyava un contundent frase: «Però tranquil·la, segur que la teua filla no beu», la qual cosa ha acabat d’enfervorir als usuaris de la xarxa. Si bé és cert que el mateix tancament està en la versió dels xics, en conjunt el missatge que transmet és molt menys sever.

 

  

  

 

 

Tuit

 

  

 

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Últimes notícies

Carlos Mazón denuncia el maltractament del Govern a la Comunitat Valenciana després de la DANA però promet no descansar en la seua recuperació

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, denúncia el maltractament del Govern central a la Comunitat Valenciana després de la DANA i reafirma el compromís amb la reconstrucció i recuperació de la regió.

El Castelló supera els 10.000 abonats a tres dies del tancament del període de renovació

El CD Castelló ha superat els 10.000 abonats en el període de renovació, acostant-se a la seua meta de 13.000 seguidors per a la nova temporada.

València Basket torna a l’Eurolliga amb estrena en el Roig Arena i tancament a Dubai

València Basket retornarà a l'Eurolliga després d'un any absent, començant en la pista del ASVEL i estrenant el seu nou pavelló Roig Arena enfront de Virtus Bolonya. La fase regular finalitzarà a Dubai.

El València aconseguix superar els 40 mil abonats per a la temporada 2025-26 després d’esgotar entrades disponibles

El València CF ha aconseguit els 40.479 abonats per a la campanya 2025-26 després de tancar la venda de totes les passades disponibles, incrementant significativament la seua base de seguidors respecte a la temporada anterior.

Detenen a professor a Alacant per robatori de 16 ordinadors valorats en 6.000 euros

Un professor d'un institut d'Alcoi va ser arrestat per sostraure 16 ordinadors portàtils i equip audiovisual per un valor d'al voltant de 6.000 euros, venuts en botigues de segona mà.

Clausuren Més Platges en la Comunitat Valenciana per Contaminació, Pluges i Augment de la Temperatura de l’Aigua

L'augment del tancament de platges en la Comunitat Valenciana es deu a factors com a pluges recents, temporal de llevant i pujada de temperatura que prolonga la bacteriologia en l'aigua.

Reobrin al bany la platja Mal Pas a Benidorm després d’anàlisis positives de l’aigua

La platja de Mal Pas a Benidorm ha reobert al bany després d'obtindre resultats d'anàlisis positives que confirmen la qualitat de l'aigua, després d'un tancament per contaminació temporal.

El Govern Inicia Trasllats de Menors Migrants malgrat el Bloqueig del PP

El Govern espanyol planeja traslladar a partir del 28 d'agost uns 3.000 menors migrants no acompanyats des de Canàries, Ceuta i Melilla a altres regions, enfrontant el rebuig de comunitats del PP que bloquegen el procés.