Labora presenta els itineraris per a millorar la inserció laboral de aturats i dones

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, dependent de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa un nou programa dirigit a entitats locals, mancomunitats, pactes territorials per l’ocupació i entitats sense ànim de lucre perquè realitzen accions d’inserció laboral per a persones desocupades de llarga durada i dones desocupades.

A través d’estes ajudes, a les persones desocupades de llarga durada i les dones desocupades que residisquen preferentment en municipis de menys de 5.000 habitants se’ls farà un diagnòstic d’ocupabilitat, així com un disseny d’un itinerari individualitzat. Així mateix, també se’ls faran tallers sobre com fer currículums, tendències d’oportunitats professionals i sessions motivacionals. Les persones participants rebran a més una beca per l’assistència i ajudes en concepte de transport i conciliació.

La Conselleria d’Economia Sostenible, a través de Labora, ha apostat per este projecte per a donar impuls a l’orientació laboral i fer costat a les persones que més dificultats tenen per a trobar un treball oferint-los tècniques d’ocupabilitat ajustades a les seues necessitats.

Aquesta iniciativa de Labora comptarà amb el finançament de la Unió Europea a través dels fons extraordinaris del Mecanisme de Recuperació i Resiliència que s’han dissenyat per a ajudar a pal·liar els efectes de la pandèmia COVID-19.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.