Labora presenta els itineraris per a millorar la inserció laboral de aturats i dones

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, dependent de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa un nou programa dirigit a entitats locals, mancomunitats, pactes territorials per l’ocupació i entitats sense ànim de lucre perquè realitzen accions d’inserció laboral per a persones desocupades de llarga durada i dones desocupades.

A través d’estes ajudes, a les persones desocupades de llarga durada i les dones desocupades que residisquen preferentment en municipis de menys de 5.000 habitants se’ls farà un diagnòstic d’ocupabilitat, així com un disseny d’un itinerari individualitzat. Així mateix, també se’ls faran tallers sobre com fer currículums, tendències d’oportunitats professionals i sessions motivacionals. Les persones participants rebran a més una beca per l’assistència i ajudes en concepte de transport i conciliació.

La Conselleria d’Economia Sostenible, a través de Labora, ha apostat per este projecte per a donar impuls a l’orientació laboral i fer costat a les persones que més dificultats tenen per a trobar un treball oferint-los tècniques d’ocupabilitat ajustades a les seues necessitats.

Aquesta iniciativa de Labora comptarà amb el finançament de la Unió Europea a través dels fons extraordinaris del Mecanisme de Recuperació i Resiliència que s’han dissenyat per a ajudar a pal·liar els efectes de la pandèmia COVID-19.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.