Leonor trepitja ferm al seu jurament amb calçat ‘fet a Elda’

Si els bufons de vestir de la firma Inditex que la família reial lluïa a Mallorca fa dos estius es van convertir en top de vendes i s’esgotaven, hui només cal posar a qualsevol cercador la frase “calçat Leonor” per trobar nombroses entrades.

Per a l’acte de la seua jura de la Constitució, amb motiu del seu díhuit aniversari, la princesa Leonor s’ha decantat per unes sabates alacantines, i concretament d’Elda. El seu alcalde Rubén Alfaro no ha deixat passar per alguna cosa l’ocasió per recordar que no és la primera vegada que la princesa d’Astúries tria calçat eldenc: “Un exemple més de la bona feina que realitza la nostra indústria i de com arriba de lluny el calçat fet a Elda”, assenyala a les xarxes socials.

Les sabates en qüestió són de la marca Lodi, que s’ha fet forat entre influencers, i tenen un preu de 175 euros. Com també precisa Alfaro i resa a la web de la marca són unes sabates de tipus saló de tall obert als laterals i color blanc trencat.

A joc amb el seu blazer i pantalons. El model en qüestió es diu Maleig Off, són acabats en punta, amb escot rodó, talons quadrats de 7,5 centímetres i es corden al turmell amb una polsera amb tancament de sivella. El pis és de goma “per a més confort” i inclou planta new gel “per a més comoditat a les teues petjades”.

De fet, la princesa que habitualment utilitza talons baixos, ha escollit en esta ocasió tan especial amb motiu de la majoria d’edat un model una mica més alt, però amb talons amples que li garanteixen més comoditat.

El conjunt elegit hui per la successora al tron ​​d’Espanya es completa amb un conjunt de blazer creuada i uns pantalons de pinces de tall recte confeccionat per la sastreria reial Serna. Lluïa a més uns discrets arracades amb penjoll de diamants jalonat amb una tanzanita de la marca Gold&Roses. El model és el Sasa Crawler Tanzanites, una joia d’or rosa de 18kts, diamants (0,32 cts) i tanzanetes (0,60 cts). Segons la firma Sasa (en swahili “ara”) simbolitza a través de la tanzanita l’anhel de la nostra generació: viure intensament cada moment com si mai no s’acabés. “El moviment dels dissenys Sasa suggereix un continu renéixer entre allò efímer i allò etern creant un esplèndid joc de llums i relleus entre or rosa 18kt, or blanc pavonat i pedres precioses”.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU