Leonor trepitja ferm al seu jurament amb calçat ‘fet a Elda’

Si els bufons de vestir de la firma Inditex que la família reial lluïa a Mallorca fa dos estius es van convertir en top de vendes i s’esgotaven, hui només cal posar a qualsevol cercador la frase “calçat Leonor” per trobar nombroses entrades.

Per a l’acte de la seua jura de la Constitució, amb motiu del seu díhuit aniversari, la princesa Leonor s’ha decantat per unes sabates alacantines, i concretament d’Elda. El seu alcalde Rubén Alfaro no ha deixat passar per alguna cosa l’ocasió per recordar que no és la primera vegada que la princesa d’Astúries tria calçat eldenc: “Un exemple més de la bona feina que realitza la nostra indústria i de com arriba de lluny el calçat fet a Elda”, assenyala a les xarxes socials.

Les sabates en qüestió són de la marca Lodi, que s’ha fet forat entre influencers, i tenen un preu de 175 euros. Com també precisa Alfaro i resa a la web de la marca són unes sabates de tipus saló de tall obert als laterals i color blanc trencat.

A joc amb el seu blazer i pantalons. El model en qüestió es diu Maleig Off, són acabats en punta, amb escot rodó, talons quadrats de 7,5 centímetres i es corden al turmell amb una polsera amb tancament de sivella. El pis és de goma “per a més confort” i inclou planta new gel “per a més comoditat a les teues petjades”.

De fet, la princesa que habitualment utilitza talons baixos, ha escollit en esta ocasió tan especial amb motiu de la majoria d’edat un model una mica més alt, però amb talons amples que li garanteixen més comoditat.

El conjunt elegit hui per la successora al tron ​​d’Espanya es completa amb un conjunt de blazer creuada i uns pantalons de pinces de tall recte confeccionat per la sastreria reial Serna. Lluïa a més uns discrets arracades amb penjoll de diamants jalonat amb una tanzanita de la marca Gold&Roses. El model és el Sasa Crawler Tanzanites, una joia d’or rosa de 18kts, diamants (0,32 cts) i tanzanetes (0,60 cts). Segons la firma Sasa (en swahili “ara”) simbolitza a través de la tanzanita l’anhel de la nostra generació: viure intensament cada moment com si mai no s’acabés. “El moviment dels dissenys Sasa suggereix un continu renéixer entre allò efímer i allò etern creant un esplèndid joc de llums i relleus entre or rosa 18kt, or blanc pavonat i pedres precioses”.

Últimes notícies

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.