Leonor trepitja ferm al seu jurament amb calçat ‘fet a Elda’

Si els bufons de vestir de la firma Inditex que la família reial lluïa a Mallorca fa dos estius es van convertir en top de vendes i s’esgotaven, hui només cal posar a qualsevol cercador la frase “calçat Leonor” per trobar nombroses entrades.

Per a l’acte de la seua jura de la Constitució, amb motiu del seu díhuit aniversari, la princesa Leonor s’ha decantat per unes sabates alacantines, i concretament d’Elda. El seu alcalde Rubén Alfaro no ha deixat passar per alguna cosa l’ocasió per recordar que no és la primera vegada que la princesa d’Astúries tria calçat eldenc: “Un exemple més de la bona feina que realitza la nostra indústria i de com arriba de lluny el calçat fet a Elda”, assenyala a les xarxes socials.

Les sabates en qüestió són de la marca Lodi, que s’ha fet forat entre influencers, i tenen un preu de 175 euros. Com també precisa Alfaro i resa a la web de la marca són unes sabates de tipus saló de tall obert als laterals i color blanc trencat.

A joc amb el seu blazer i pantalons. El model en qüestió es diu Maleig Off, són acabats en punta, amb escot rodó, talons quadrats de 7,5 centímetres i es corden al turmell amb una polsera amb tancament de sivella. El pis és de goma “per a més confort” i inclou planta new gel “per a més comoditat a les teues petjades”.

De fet, la princesa que habitualment utilitza talons baixos, ha escollit en esta ocasió tan especial amb motiu de la majoria d’edat un model una mica més alt, però amb talons amples que li garanteixen més comoditat.

El conjunt elegit hui per la successora al tron ​​d’Espanya es completa amb un conjunt de blazer creuada i uns pantalons de pinces de tall recte confeccionat per la sastreria reial Serna. Lluïa a més uns discrets arracades amb penjoll de diamants jalonat amb una tanzanita de la marca Gold&Roses. El model és el Sasa Crawler Tanzanites, una joia d’or rosa de 18kts, diamants (0,32 cts) i tanzanetes (0,60 cts). Segons la firma Sasa (en swahili “ara”) simbolitza a través de la tanzanita l’anhel de la nostra generació: viure intensament cada moment com si mai no s’acabés. “El moviment dels dissenys Sasa suggereix un continu renéixer entre allò efímer i allò etern creant un esplèndid joc de llums i relleus entre or rosa 18kt, or blanc pavonat i pedres precioses”.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.