Leonor trepitja ferm al seu jurament amb calçat ‘fet a Elda’

Si els bufons de vestir de la firma Inditex que la família reial lluïa a Mallorca fa dos estius es van convertir en top de vendes i s’esgotaven, hui només cal posar a qualsevol cercador la frase “calçat Leonor” per trobar nombroses entrades.

Per a l’acte de la seua jura de la Constitució, amb motiu del seu díhuit aniversari, la princesa Leonor s’ha decantat per unes sabates alacantines, i concretament d’Elda. El seu alcalde Rubén Alfaro no ha deixat passar per alguna cosa l’ocasió per recordar que no és la primera vegada que la princesa d’Astúries tria calçat eldenc: “Un exemple més de la bona feina que realitza la nostra indústria i de com arriba de lluny el calçat fet a Elda”, assenyala a les xarxes socials.

Les sabates en qüestió són de la marca Lodi, que s’ha fet forat entre influencers, i tenen un preu de 175 euros. Com també precisa Alfaro i resa a la web de la marca són unes sabates de tipus saló de tall obert als laterals i color blanc trencat.

A joc amb el seu blazer i pantalons. El model en qüestió es diu Maleig Off, són acabats en punta, amb escot rodó, talons quadrats de 7,5 centímetres i es corden al turmell amb una polsera amb tancament de sivella. El pis és de goma “per a més confort” i inclou planta new gel “per a més comoditat a les teues petjades”.

De fet, la princesa que habitualment utilitza talons baixos, ha escollit en esta ocasió tan especial amb motiu de la majoria d’edat un model una mica més alt, però amb talons amples que li garanteixen més comoditat.

El conjunt elegit hui per la successora al tron ​​d’Espanya es completa amb un conjunt de blazer creuada i uns pantalons de pinces de tall recte confeccionat per la sastreria reial Serna. Lluïa a més uns discrets arracades amb penjoll de diamants jalonat amb una tanzanita de la marca Gold&Roses. El model és el Sasa Crawler Tanzanites, una joia d’or rosa de 18kts, diamants (0,32 cts) i tanzanetes (0,60 cts). Segons la firma Sasa (en swahili “ara”) simbolitza a través de la tanzanita l’anhel de la nostra generació: viure intensament cada moment com si mai no s’acabés. “El moviment dels dissenys Sasa suggereix un continu renéixer entre allò efímer i allò etern creant un esplèndid joc de llums i relleus entre or rosa 18kt, or blanc pavonat i pedres precioses”.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.