Leonor trepitja ferm al seu jurament amb calçat ‘fet a Elda’

Si els bufons de vestir de la firma Inditex que la família reial lluïa a Mallorca fa dos estius es van convertir en top de vendes i s’esgotaven, hui només cal posar a qualsevol cercador la frase “calçat Leonor” per trobar nombroses entrades.

Per a l’acte de la seua jura de la Constitució, amb motiu del seu díhuit aniversari, la princesa Leonor s’ha decantat per unes sabates alacantines, i concretament d’Elda. El seu alcalde Rubén Alfaro no ha deixat passar per alguna cosa l’ocasió per recordar que no és la primera vegada que la princesa d’Astúries tria calçat eldenc: “Un exemple més de la bona feina que realitza la nostra indústria i de com arriba de lluny el calçat fet a Elda”, assenyala a les xarxes socials.

Les sabates en qüestió són de la marca Lodi, que s’ha fet forat entre influencers, i tenen un preu de 175 euros. Com també precisa Alfaro i resa a la web de la marca són unes sabates de tipus saló de tall obert als laterals i color blanc trencat.

A joc amb el seu blazer i pantalons. El model en qüestió es diu Maleig Off, són acabats en punta, amb escot rodó, talons quadrats de 7,5 centímetres i es corden al turmell amb una polsera amb tancament de sivella. El pis és de goma “per a més confort” i inclou planta new gel “per a més comoditat a les teues petjades”.

De fet, la princesa que habitualment utilitza talons baixos, ha escollit en esta ocasió tan especial amb motiu de la majoria d’edat un model una mica més alt, però amb talons amples que li garanteixen més comoditat.

El conjunt elegit hui per la successora al tron ​​d’Espanya es completa amb un conjunt de blazer creuada i uns pantalons de pinces de tall recte confeccionat per la sastreria reial Serna. Lluïa a més uns discrets arracades amb penjoll de diamants jalonat amb una tanzanita de la marca Gold&Roses. El model és el Sasa Crawler Tanzanites, una joia d’or rosa de 18kts, diamants (0,32 cts) i tanzanetes (0,60 cts). Segons la firma Sasa (en swahili “ara”) simbolitza a través de la tanzanita l’anhel de la nostra generació: viure intensament cada moment com si mai no s’acabés. “El moviment dels dissenys Sasa suggereix un continu renéixer entre allò efímer i allò etern creant un esplèndid joc de llums i relleus entre or rosa 18kt, or blanc pavonat i pedres precioses”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.