Lidl ens sorprèn amb 10 vins premiats per experts

La cadena de supermercats Lidl ha estat premiada pels seus vins

La cadena de supermercats Lidl ha estat premiada pels seus vins | CEDIDA

 

La cadena de supermercats Lidl torna a ser el centre d’atenció gràcies a la bona qualitat dels seus productes. No solament s’està fent un renom entre els supermercats més valorats a Espanya, sinó que fora del país també està destacant per oferir productes d’una qualitat i preu excepcionals.

 

Els vins de Lidl, premiats per experts

Entre el seu ventall de productes molts d’ells han sigut valorats positivament per crítics i experts en alimentació i gastronomia. De fet, Lidl va aconseguir destacar a l’última edició dels ‘World Chesse Award’ i al concurs ‘World Whisky Awards’, on ens va meravellar amb els seus formatges i whiskies.

 

Així doncs, Lidl ha tornat a destacar amb els seus vins, ja que més d’una dotzena han sigut premiats amb la Medalla d’Or del certamen ‘Berliner Wein Trohpy’, un dels més importants i amb més repercussió d’Alemanya.

 

Els vins de Lidl en el ‘Top 10’

Imatge dels tres vins més premiats

Imatge dels tres vins més premiats | CEDIDA

 

Els experts i crítics gastronòmics es reuneixen anualment per a decidir el millor producte d’alimentació d’aquell any. Fruit d’aquesta elecció es renoven els rànquings on se situen els ‘Top 10’ productes que els consumidors poden adquirir als supermercats.

 

La cadena de supermercats ha entrat triomfant en aquest ‘Top 10’ per haver estat premiada durant l’edició del passat octubre del ‘International Wine Challenge Merchant Awards Spain’, on va rebre el reconeixement del ‘Premi a la millor selecció de vins de gran superfície’.

 

La llista dels 10 vins de Lidl

Els vins de la selecció de Lidl que han rebut més premis són els següents:

 

  • Barón del Cega Gran Reserva 2008 (D.O. Valdepeñas)
  • Cinglano Ecològic 2016 (D.O. Jumilla)
  • Fincas del Lebrel Criança 2014 (D.O. Rioja)
  • Reserva 2010 (D.O. Rioja)
  • Vega del Pas Verdejo 2016 (D.O. Rueda)
  • Neo Criança 2013 (D.O. Ribera del Duero)
  • Tramuz 2015 (D.O. Ribera del Duero)
  • Coto de Ibedo 2016 (D.O. Ribeiro)
  • Aragonia Verema Seleccionada 2013 (D.O. Campo de Borja)
  • Ceo Godello 2015 (D.O. Monterrei)

 

Aquests vins han demostrat tindre una gran qualitat gràcies al seu nivell d’acidesa i el seu gust afruitat a la boca. Intensos, equilibrats pel que fa a la quantitat d’alcohol i fins. Però el més important per al consumidor és que el seu preu no supera els 10 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja suspén la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València suspén la mascletà de les 14.00 per la pluja i la previsió per a les pròximes hores. El tret l'anava a realitzar Pirotècnia Saragossana.

La família de Tejero, feta mal després de la negativa de l’arquebisbe castrense al funeral en la catedral

La família ha lamentat que l'arquebisbe general castrense, Juan Antonio Aznárez, denegara el funeral en la Catedral de les Forces Armades, previst per al 25 de març. En un comunicat, els sis fills parlen de 'profund pesar' i suggerixen que s'han imposat raons polítiques sobre les eclesials

Un cotxe ha caigut per un terraplé i ha tallat la via del TRAM d’Alacant a la Vila Joiosa, sense ferits

Un cotxe s'ha precipitat des d'un pont sobre la línia 1 del TRAM d'Alacant, a l'altura de Paradís, i ha obligat a tallar la circulació entre Cala Piteres i Creueta. No hi ha ferits; FGV ha activat autobusos entre El Campello i Creueta i preveu reprendre el servici a primera hora de la vesprada.

La Policia ha desarticulat una xarxa que va captar a 55 dones ucraïneses per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant i València una organització ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i moure 4,7 milions estafats a plataformes d'apostes. L'operació Gira-sols suma 12 detinguts per tràfic, frau informàtic i blanqueig.

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.