Límit de temps per les grues a València

Ejemplo de shortcode con estilo
Queixes i límits horaris El Sindicat Profesional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) va reclamar per la retallada de grues a la ciutat de València que ha passat de 20 a 15 vehicles en dies laborals, «La espera mitjana és d'una hora en un dia amb poques grues i es supera quan estem parlant d'un barri […]

Queixes i límits horaris

El Sindicat Profesional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) va reclamar per la retallada de grues a la ciutat de València que ha passat de 20 a 15 vehicles en dies laborals, «La espera mitjana és d'una hora en un dia amb poques grues i es supera quan estem parlant d'un barri que ha fet una petició un diumenge» han assegurat en declaracions al diari 'Las Provincias'.

Davant esta reclamació, Anaïs Menguzzato, regidora de Protecció ciutadana, ha establit un temps límit d'arreplegada d'un vehicle per part de la grua de 30 minuts. Esta serà una de les clàusules del contracte que ara per ara té el consistori municipal amb l'empresa Pavapark. La mateixa Menguzzato no ha volgut valorar les crítiques del SPPLB, ja que, no té constància dels temps d'espera dels vehicles retirats per la grua.

Últimes notícies

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.

El Tribunal Supremo reclama 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama

El Tribunal Supremo ha requerit 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama per l’execució de la condemna vinculada als contractes de mascaretes. Els tres disposen de 15 dies per a pagar les quantitats fixades.

Elda nomena Raquel Sánchez Silva ambaixadora del calçat

Raquel Sánchez Silva ha firmat el llibre d’honor d’Elda abans de rebre el premi i ser nomenada ambaixadora del calçat durant un any. La ciutat li dedica una placa i li entregarà el guardó esta vesprada.

Els videojocs acosten els joves a les apostes amb diners reals

Especialistes reunits a València alerten que les caixes de botí i les recompenses aleatòries poden acostar els videojocs a les apostes. Reclamen prevenció basada en evidència i més atenció als joves afectats.