Límit de temps per les grues a València

Queixes i límits horaris

El Sindicat Profesional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) va reclamar per la retallada de grues a la ciutat de València que ha passat de 20 a 15 vehicles en dies laborals, «La espera mitjana és d'una hora en un dia amb poques grues i es supera quan estem parlant d'un barri que ha fet una petició un diumenge» han assegurat en declaracions al diari 'Las Provincias'.

Davant esta reclamació, Anaïs Menguzzato, regidora de Protecció ciutadana, ha establit un temps límit d'arreplegada d'un vehicle per part de la grua de 30 minuts. Esta serà una de les clàusules del contracte que ara per ara té el consistori municipal amb l'empresa Pavapark. La mateixa Menguzzato no ha volgut valorar les crítiques del SPPLB, ja que, no té constància dels temps d'espera dels vehicles retirats per la grua.

Últimes notícies

Salomé Pradas s’acull al seu dret a no declarar en la comissió de la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior de la Generalitat Valenciana Salomé Pradas ha anunciat al Congrés que no respondrà a la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, en estar encara investigada en la causa penal oberta pel tràgic episodi de riuada a la província de València.

Detinguts dos hòmens per un robatori amb alunatge en un comerç de Castelló

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 37 i 52 anys per un robatori amb alunatge en un establiment de l’avinguda València de Castelló. Els sospitosos acumulen més de trenta detencions anteriors per delictes contra el patrimoni.

El Senat avala revisar el tancament nuclear i prolongar Cofrentes fins més enllà de 2030

La Comissió d’Indústria del Senat, on el PP té majoria, ha aprovat una moció que insta el Govern a revisar el calendari de tancament nuclear i a permetre que la central de Cofrentes continue en funcionament més enllà de 2030. El PSOE ha votat en contra i altres grups han expressat les seues reserves sobre el model energètic i les competències territorials.

Pérez Llorca anuncia 55 mesures per a mantindre el canvi polític a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa al debat de Política General l’estabilitat del seu Consell amb Vox i anuncia 55 mesures per a consolidar el canvi iniciat en 2023, amb un fort accent en sanitat, habitatge i fiscalitat.

Aliança de PowerCo i Gotion per a impulsar la gigafactoria de Sagunt des de 2027

Volkswagen, PowerCo i la xinesa Gotion High-Tech han acordat crear una aliança per a operar la gigafactoria de bateries de Sagunt des de 2027, amb una inversió de més de 2.300 milions i 1.500 llocs de treball directes en la fase inicial.

Benidorm decreta un dia de dol per l’assassinat d’una dona investigat com a crim masclista

Benidorm ha declarat un dia de dol oficial per l’assassinat amb arma blanca d’una dona de 33 anys, un cas que la Policia Nacional investiga com a possible crim masclista. Hi ha tres detinguts, entre ells la seua parella, i s’ha convocat una concentració silenciosa de rebuig.

La dana de 2024 en la Comunitat Valenciana, entre les pluges més extremes registrades

La dana que va afectar la Comunitat Valenciana en octubre de 2024 ha sigut un dels episodis de pluja torrencial més extrems de la sèrie històrica, segons el primer Índex Climàtic Actuarial Espanyol, que també constata un augment generalitzat dels fenòmens meteorològics extrems a Espanya des de 1990.

Vox reivindica la “prioritat nacional” i acusa Sánchez de causar desgavell a la Comunitat Valenciana

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, arriba al Debat de Política General amb la “prioritat nacional” com a eix i acusa el Govern de Pedro Sánchez de provocar col·lapse i desgavell a la Comunitat Valenciana. Llanos avança que insistiran en immigració, vivenda, inseguretat i rebaixa dràstica d’impostos.