Límit de temps per les grues a València

Ejemplo de shortcode con estilo
Queixes i límits horaris El Sindicat Profesional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) va reclamar per la retallada de grues a la ciutat de València que ha passat de 20 a 15 vehicles en dies laborals, «La espera mitjana és d'una hora en un dia amb poques grues i es supera quan estem parlant d'un barri […]

Queixes i límits horaris

El Sindicat Profesional de Policies Locals i Bombers (SPPLB) va reclamar per la retallada de grues a la ciutat de València que ha passat de 20 a 15 vehicles en dies laborals, «La espera mitjana és d'una hora en un dia amb poques grues i es supera quan estem parlant d'un barri que ha fet una petició un diumenge» han assegurat en declaracions al diari 'Las Provincias'.

Davant esta reclamació, Anaïs Menguzzato, regidora de Protecció ciutadana, ha establit un temps límit d'arreplegada d'un vehicle per part de la grua de 30 minuts. Esta serà una de les clàusules del contracte que ara per ara té el consistori municipal amb l'empresa Pavapark. La mateixa Menguzzato no ha volgut valorar les crítiques del SPPLB, ja que, no té constància dels temps d'espera dels vehicles retirats per la grua.

Últimes notícies

Mig segle de Ford Almussafes: del primer Fiesta al repte elèctric

La planta de Ford a Almussafes complix 50 anys este mes, amb el Ford Fiesta com a icona i una trajectòria clau d’innovació, exportació i ocupació que mira ara cap al vehicle elèctric i multienergia.

Aemet rebaixa els avisos però manté el risc per fortes pluges i mala mar a la Comunitat Valenciana

Aemet ha confirmat que la fase més crítica del temporal a la Comunitat Valenciana ja ha passat, però manté avisos taronja i grocs per fortes pluges, tronades i mala mar, sobretot al litoral de València.

El riu Vaca arriba a un nivell crític a Tavernes amb eixides d’aigua en diversos punts

El riu Vaca es troba en un nivell crític al seu pas per Tavernes de la Valldigna per les intenses pluges, amb eixides puntuals d’aigua i nombrosos camins tallats al trànsit.

2.000 noves places en residències universitàries amb 45 milions, 4,45 per a la UJI

El Govern central ha anunciat 45 milions d’euros per crear quasi 2.000 noves places en residències universitàries públiques, amb 4,45 milions per a la Universitat Jaume I de Castelló, i aprovarà també el nou Estatut de l’Estudiantat Universitari.

145 municipis del sud de València i nord d’Alacant queden confinats per l’Orden de la Generalitat

L’Orden de la Generalitat ha decretat el confinament de 145 municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per les fortes pluges, que ja han deixat més de 700 l/m2 acumulats. La mesura, amb base en la legislació de protecció civil, entra en vigor de manera immediata.

Renfe oferix canvis gratis per les fortes pluges a la Comunitat Valenciana

Renfe ha habilitat canvis i anul·lacions gratuïtes este dilluns per les greus pluges que afecten el litoral de la Comunitat Valenciana, amb possibles alteracions en el servici ferroviari durant tota la jornada. Aena recomana revisar vols i la Generalitat Valenciana prepara una orde de confinament en municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant.

Forna (Atzúbia) ix més colpada per la dana Adam amb 720 l/m² en 48 hores

La pedania de Forna, a Atzúbia (Alacant), ha acumulat 720 l/m² en 48 hores per la dana Adam, mentre diversos punts de la Safor i la Marina Alta han superat els 600 l/m². Aemet preveu que el vent de gregal afluixe al llarg del migdia, però les pluges continuaran algunes hores més.

Quinze helicòpters rescaten desenes de persones en zones inundades de València i Alacant

Una quinzena d’helicòpters participa este dilluns en el rescat de desenes de persones atrapades per les fortes pluges al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb més de 700 l/m2 en 24 hores. Les autoritats demanen que la població continue confinada per la situació de perill, malgrat el descens del nivell d’alerta meteorològica.