A presó el navarrés que havia violat a la seua exparella i la tenia segrestada en Vinaròs

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

ACTUALITZAT 21/11/2019 09.50 hores. El xic, de 30 anys i resident en Navarra, que va ser detingut el passat 15 de novembre en la carretera N-340, molt próxima a la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), per haver violat i segrestat a la seua exparella, ja ha ingressat en presó. El jove està acusat de matractament, segrest i agressió sexual.

 

Segons noves informacions de la Policia Nacional, s’ha ordenat que, el detingut, que ha passat a disposició de l’Autoritat Judicial en Vinaròs, ingresse en presó, a l’espera de que siga jutjat en Pamplona, a on es faran càrrec del cas.

 

De Pamplona a Castelló

La parella es trobava en terres castellonques perquè el xic va enganyar a la seua exnóvia: li va dir que pujara al cotxe, que la duria al treball, però va emprendre camí fins arribar a la comarca del nord de Castelló, segons han explicat agents policials.

 

Pel que pareix, la xica havia decidit acabar amb la relació que havien començat feia mig any, només un dia abans dels fets, i ell no s’ho havia pres bé. Per això, una volta la xica es va deixar convéncer per a pujar al cotxe, la va agredir, la violà i pegà a fugir cap a la província de Castelló, amb ella retinguda en el cotxe.

 

El mateix autor dels fets va ser qui va posar una denúncia a la Policia per la desaparició de la xica, però un altre xic, l’exmarit de la víctima, en conéixer els fets, va avisar al Cos de la Policia Nacional de què havia sigut el denunciant qui se l’havia emportat.

 

Gràcies a una cridada de telèfon de la jove des del cotxe, que va aprofitar per a fer quan la seua exparella estava distreta, la Policia Nacional va poder conéixer el lloc a on es trobaven els dos, una volta localitzada la ubicació de la telefonada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.