A presó el navarrés que havia violat a la seua exparella i la tenia segrestada en Vinaròs

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

ACTUALITZAT 21/11/2019 09.50 hores. El xic, de 30 anys i resident en Navarra, que va ser detingut el passat 15 de novembre en la carretera N-340, molt próxima a la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), per haver violat i segrestat a la seua exparella, ja ha ingressat en presó. El jove està acusat de matractament, segrest i agressió sexual.

 

Segons noves informacions de la Policia Nacional, s’ha ordenat que, el detingut, que ha passat a disposició de l’Autoritat Judicial en Vinaròs, ingresse en presó, a l’espera de que siga jutjat en Pamplona, a on es faran càrrec del cas.

 

De Pamplona a Castelló

La parella es trobava en terres castellonques perquè el xic va enganyar a la seua exnóvia: li va dir que pujara al cotxe, que la duria al treball, però va emprendre camí fins arribar a la comarca del nord de Castelló, segons han explicat agents policials.

 

Pel que pareix, la xica havia decidit acabar amb la relació que havien començat feia mig any, només un dia abans dels fets, i ell no s’ho havia pres bé. Per això, una volta la xica es va deixar convéncer per a pujar al cotxe, la va agredir, la violà i pegà a fugir cap a la província de Castelló, amb ella retinguda en el cotxe.

 

El mateix autor dels fets va ser qui va posar una denúncia a la Policia per la desaparició de la xica, però un altre xic, l’exmarit de la víctima, en conéixer els fets, va avisar al Cos de la Policia Nacional de què havia sigut el denunciant qui se l’havia emportat.

 

Gràcies a una cridada de telèfon de la jove des del cotxe, que va aprofitar per a fer quan la seua exparella estava distreta, la Policia Nacional va poder conéixer el lloc a on es trobaven els dos, una volta localitzada la ubicació de la telefonada.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.