7.9 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Lola descobreix una possible infidelitat del seu nóvio estant en ‘Supervivientes’

Lola i tots els finalistes de ‘Supervivientes’ estan encara de ressaca de la gran final del divendres, que encara els manté allunyats de l’actualitat en sòl espanyol, pel fet que no hi ha hagut temps de poder actualitzar-se. Sobretot, allò que ha passat mentre estaven en concursant a Hondures.

De fet, hauríem de tindre clar que el debat que es va emetre anit es va gravar dissabte passat quan encara no feia ni un dia que havien tornat a Espanya. Per tant, els finalistes sobretot no han tingut temps de parlar en profunditat amb les seues famílies, i per tant, hi ha moltes coses que encara desconeixen completament.

Lola suposada infidelitat

 

El que menys esperava Lola en tornar d’Hondures era trobar-se amb rumors d’infidelitat sobre el seu nóvio Iván. Ell era l’encarregat de defensar a la concursant en el plató fins que de sobte, just quan van eixir a la llum unes informacions que estava amb una altra dona, es va apartar.

Segons ell ho va fer perquè li incomodava la polèmica i va assegurar que ja al seu retorn li donaria les explicacions pertinents. Iván va reaparéixer en ‘Supervivientes 2021’ en la gran final, quan no va dubtar a rebre a Lola i donar-li una afectuosa benvinguda.

Però encara faltava que ella s’assabentara de tot l’ocorregut, alguna cosa que esta nit ha abordat molt incòmoda en el debat final.

Sense cap mena de pudor, González li ha comptat a Lola que mentre ella tractava de guanyar el concurs, el seu nóvio Iván podria haver estat passant-lo molt bé amb una amiga. Una amistat que s’hauria convertit en molt estreta i que possiblement hauria superat tots els límits. Pel seu costat Lola ha dit que no sabia molt bé que dir per què encara no ha pogut parlar amb ell.

Ni tampoc amb la seua família perquè li comptaren tot el que saberen al respecte. Una notícia que es va donar a conéixer en el programa ‘Sobreviviré’ de Mitele plus i que apuntava al fet que potser Iván hauria enganyat a Lola amb el seu fisioterapeuta. Un extrem que el mateix va desmentir, assegurant que coneixia a la xica, però que no havia passat amb ella recentment.

I diem recentment per què el nóvio de Lola sí que va admetre que en el passat hauria tingut alguna cosa més amb esta xica. Amb totes estes dades, Lola s’ha posat molt nerviosa i no ha sabut seguir amb el fil del programa pensant amb la que se li venia damunt. Una situació més que desagradable i que a ningú li agradaria trobar-se després d’estar tres mesos fora de casa, confiant que la teua parella està respectant-te i apostant per tu.

Lola s’ha hagut d’enfrontar este dilluns a les imatges de tot el relacionat amb la suposada infidelitat d’Iván, alguna cosa que ara com ara ningú ha demostrat. A mesura que ha vist les imatges, a la qual fora participant de ‘La Isla de las tentaciones’ se li ha anat canviant la cara. Perquè encara que ja s’havia assabentat d’alguna cosa, ha assegurat que no sabia tota la història i que encara no li havia donat temps a parlar amb el seu xic d’este tema.

 

Lola disposada a escoltar el seu nóvio

 

Jordi González li ha donat el consell que es prenga les coses amb calma. Una cosa sobre la qual ella ha assentit però no ha aconseguit remuntar. De fet ha assegurat que en tornar d’Hondures i veure la situació “gràcia no m’ha fet. No m’abelleix tornar al món real i portar-me un colp en la cara mentre ha passat tot això mentre jo era allí. Però confiaré en ell i a esperar a parlar amb ell”.

Així que en veure-la tan angoixada, el presentador li ha donat l’opció d’abandonar el plató per a telefonar a Iván. I així ho ha fet.

En ple programa, Lola s’ha alçat, ha abandonat el plató i ha eixit per a parlar amb dos persones molt importants per a ella com són Iván i el seu pare. Després ha tornat al plató i ha contat que tot ha anat bé, que Iván li ha tranquil·litzat i li ha dit que hi ha res rar pel que preocupar-se.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.