16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Luis Rubiales dimitix, a la fi, com a president de la RFEF

En una sorprenent revelació, Luis Rubiales ha anunciat la seua renúncia al càrrec de president de la Real Federació Espanyola de Futbol. L’anunci va ser fet en una entrevista exclusiva amb el periodista britànic Pierce Morgan i reforçat amb un comunicat oficial. “Dimitiré perquè no puc continuar amb el meu treball”, va declarar fermament.

Les últimes setmanes han sigut turbulentes per a Rubiales, principalment per l’incident del bes no consentit a Jenni Hermoso i la polèmica celebració després de la victòria de la selecció espanyola en el Mundial.

En paraules emotives, Rubiales va comentar sobre la difícil decisió: “Amics i familiars m’han instat a centrar-me en la meua dimissió i continuar avant pel bé d’aquells que amo i de l’esport que estime”.

Pierce Morgan, el periodista que va entrevistar a Rubiales, també va compartir en Twitter: “Luis Rubiales va volar a Londres per a una entrevista amb mi, anunciant la seua renúncia. Va ser una conversa intensa sobre l’incident que el va col·locar en el centre de la controvèrsia”.

Comunicat íntegre de Luis Rubiales

“Bona nit. Hui he transmés a les 21.30 hrs al President en funcions, D.Pedro Rocha, la meua renúncia al càrrec de President de la RFEF. També l’he informat que he fet el mateix amb el meu càrrec en UEFA perquè el meu lloc en la Vicepresidència puga ser substituït.

Després de la veloç suspensió realitzada per FIFA, més la resta de procediments oberts contra la meua persona, és evident que no podré tornar al meu càrrec. Insistir a quedar-me a l’espera i aferrar-me a això no contribuirà a res positiu, ni a la Federació ni al futbol espanyol. Entre altres coses, perquè hi ha poders fàctics que impediran la meua volta. Ací està la gestió del meu equip i, sobretot, la felicitat que m’emporte per l’enorme privilegi d’estos més de 5 anys al capdavant de la RFEF.

No vull que el futbol espanyol puga resultar perjudicat per tota esta campanya tan desproporcionada i, sobretot, prenc esta decisió després d’haver-me assegurat que la meua marxa contribuirà a l’estabilitat que permetrà que tant Europa com Àfrica continuen unides en el somni de 2030, que permetrà portar al nostre país l’esdeveniment més gran del món.

He de mirar avant, mirar al futur. Ara hi ha alguna cosa que m’ocupa amb fermesa. Tinc fe en la veritat i faré tot quan siga a la meua mà perquè prevalga. Les meues filles, la meua família i la gent que em vol han patit els efectes d’una persecució desmesurada, així com moltes falsedats, però també és cert que al carrer, cada dia més, la veritat s’està imposant. Des d’ací transmet a tots els treballadors, assembleistes, federatius i gent del futbol en general, una forta abraçada, desitjant-los molta sort. Gràcies a tots els que m’han recolzat en estos moments”.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.