Luis Rubiales dimitix, a la fi, com a president de la RFEF

En una sorprenent revelació, Luis Rubiales ha anunciat la seua renúncia al càrrec de president de la Real Federació Espanyola de Futbol. L’anunci va ser fet en una entrevista exclusiva amb el periodista britànic Pierce Morgan i reforçat amb un comunicat oficial. «Dimitiré perquè no puc continuar amb el meu treball», va declarar fermament.

Les últimes setmanes han sigut turbulentes per a Rubiales, principalment per l’incident del bes no consentit a Jenni Hermoso i la polèmica celebració després de la victòria de la selecció espanyola en el Mundial.

En paraules emotives, Rubiales va comentar sobre la difícil decisió: «Amics i familiars m’han instat a centrar-me en la meua dimissió i continuar avant pel bé d’aquells que amo i de l’esport que estime».

Pierce Morgan, el periodista que va entrevistar a Rubiales, també va compartir en Twitter: «Luis Rubiales va volar a Londres per a una entrevista amb mi, anunciant la seua renúncia. Va ser una conversa intensa sobre l’incident que el va col·locar en el centre de la controvèrsia».

Comunicat íntegre de Luis Rubiales

«Bona nit. Hui he transmés a les 21.30 hrs al President en funcions, D.Pedro Rocha, la meua renúncia al càrrec de President de la RFEF. També l’he informat que he fet el mateix amb el meu càrrec en UEFA perquè el meu lloc en la Vicepresidència puga ser substituït.

Després de la veloç suspensió realitzada per FIFA, més la resta de procediments oberts contra la meua persona, és evident que no podré tornar al meu càrrec. Insistir a quedar-me a l’espera i aferrar-me a això no contribuirà a res positiu, ni a la Federació ni al futbol espanyol. Entre altres coses, perquè hi ha poders fàctics que impediran la meua volta. Ací està la gestió del meu equip i, sobretot, la felicitat que m’emporte per l’enorme privilegi d’estos més de 5 anys al capdavant de la RFEF.

No vull que el futbol espanyol puga resultar perjudicat per tota esta campanya tan desproporcionada i, sobretot, prenc esta decisió després d’haver-me assegurat que la meua marxa contribuirà a l’estabilitat que permetrà que tant Europa com Àfrica continuen unides en el somni de 2030, que permetrà portar al nostre país l’esdeveniment més gran del món.

He de mirar avant, mirar al futur. Ara hi ha alguna cosa que m’ocupa amb fermesa. Tinc fe en la veritat i faré tot quan siga a la meua mà perquè prevalga. Les meues filles, la meua família i la gent que em vol han patit els efectes d’una persecució desmesurada, així com moltes falsedats, però també és cert que al carrer, cada dia més, la veritat s’està imposant. Des d’ací transmet a tots els treballadors, assembleistes, federatius i gent del futbol en general, una forta abraçada, desitjant-los molta sort. Gràcies a tots els que m’han recolzat en estos moments».

Últimes notícies

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.
FILMOTECA D'ESTIU