Luis Rubiales dimitix, a la fi, com a president de la RFEF

En una sorprenent revelació, Luis Rubiales ha anunciat la seua renúncia al càrrec de president de la Real Federació Espanyola de Futbol. L’anunci va ser fet en una entrevista exclusiva amb el periodista britànic Pierce Morgan i reforçat amb un comunicat oficial. «Dimitiré perquè no puc continuar amb el meu treball», va declarar fermament.

Les últimes setmanes han sigut turbulentes per a Rubiales, principalment per l’incident del bes no consentit a Jenni Hermoso i la polèmica celebració després de la victòria de la selecció espanyola en el Mundial.

En paraules emotives, Rubiales va comentar sobre la difícil decisió: «Amics i familiars m’han instat a centrar-me en la meua dimissió i continuar avant pel bé d’aquells que amo i de l’esport que estime».

Pierce Morgan, el periodista que va entrevistar a Rubiales, també va compartir en Twitter: «Luis Rubiales va volar a Londres per a una entrevista amb mi, anunciant la seua renúncia. Va ser una conversa intensa sobre l’incident que el va col·locar en el centre de la controvèrsia».

Comunicat íntegre de Luis Rubiales

«Bona nit. Hui he transmés a les 21.30 hrs al President en funcions, D.Pedro Rocha, la meua renúncia al càrrec de President de la RFEF. També l’he informat que he fet el mateix amb el meu càrrec en UEFA perquè el meu lloc en la Vicepresidència puga ser substituït.

Després de la veloç suspensió realitzada per FIFA, més la resta de procediments oberts contra la meua persona, és evident que no podré tornar al meu càrrec. Insistir a quedar-me a l’espera i aferrar-me a això no contribuirà a res positiu, ni a la Federació ni al futbol espanyol. Entre altres coses, perquè hi ha poders fàctics que impediran la meua volta. Ací està la gestió del meu equip i, sobretot, la felicitat que m’emporte per l’enorme privilegi d’estos més de 5 anys al capdavant de la RFEF.

No vull que el futbol espanyol puga resultar perjudicat per tota esta campanya tan desproporcionada i, sobretot, prenc esta decisió després d’haver-me assegurat que la meua marxa contribuirà a l’estabilitat que permetrà que tant Europa com Àfrica continuen unides en el somni de 2030, que permetrà portar al nostre país l’esdeveniment més gran del món.

He de mirar avant, mirar al futur. Ara hi ha alguna cosa que m’ocupa amb fermesa. Tinc fe en la veritat i faré tot quan siga a la meua mà perquè prevalga. Les meues filles, la meua família i la gent que em vol han patit els efectes d’una persecució desmesurada, així com moltes falsedats, però també és cert que al carrer, cada dia més, la veritat s’està imposant. Des d’ací transmet a tots els treballadors, assembleistes, federatius i gent del futbol en general, una forta abraçada, desitjant-los molta sort. Gràcies a tots els que m’han recolzat en estos moments».

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.