Luis Rubiales dimitix, a la fi, com a president de la RFEF

En una sorprenent revelació, Luis Rubiales ha anunciat la seua renúncia al càrrec de president de la Real Federació Espanyola de Futbol. L’anunci va ser fet en una entrevista exclusiva amb el periodista britànic Pierce Morgan i reforçat amb un comunicat oficial. “Dimitiré perquè no puc continuar amb el meu treball”, va declarar fermament.

Les últimes setmanes han sigut turbulentes per a Rubiales, principalment per l’incident del bes no consentit a Jenni Hermoso i la polèmica celebració després de la victòria de la selecció espanyola en el Mundial.

En paraules emotives, Rubiales va comentar sobre la difícil decisió: “Amics i familiars m’han instat a centrar-me en la meua dimissió i continuar avant pel bé d’aquells que amo i de l’esport que estime”.

Pierce Morgan, el periodista que va entrevistar a Rubiales, també va compartir en Twitter: “Luis Rubiales va volar a Londres per a una entrevista amb mi, anunciant la seua renúncia. Va ser una conversa intensa sobre l’incident que el va col·locar en el centre de la controvèrsia”.

Comunicat íntegre de Luis Rubiales

“Bona nit. Hui he transmés a les 21.30 hrs al President en funcions, D.Pedro Rocha, la meua renúncia al càrrec de President de la RFEF. També l’he informat que he fet el mateix amb el meu càrrec en UEFA perquè el meu lloc en la Vicepresidència puga ser substituït.

Després de la veloç suspensió realitzada per FIFA, més la resta de procediments oberts contra la meua persona, és evident que no podré tornar al meu càrrec. Insistir a quedar-me a l’espera i aferrar-me a això no contribuirà a res positiu, ni a la Federació ni al futbol espanyol. Entre altres coses, perquè hi ha poders fàctics que impediran la meua volta. Ací està la gestió del meu equip i, sobretot, la felicitat que m’emporte per l’enorme privilegi d’estos més de 5 anys al capdavant de la RFEF.

No vull que el futbol espanyol puga resultar perjudicat per tota esta campanya tan desproporcionada i, sobretot, prenc esta decisió després d’haver-me assegurat que la meua marxa contribuirà a l’estabilitat que permetrà que tant Europa com Àfrica continuen unides en el somni de 2030, que permetrà portar al nostre país l’esdeveniment més gran del món.

He de mirar avant, mirar al futur. Ara hi ha alguna cosa que m’ocupa amb fermesa. Tinc fe en la veritat i faré tot quan siga a la meua mà perquè prevalga. Les meues filles, la meua família i la gent que em vol han patit els efectes d’una persecució desmesurada, així com moltes falsedats, però també és cert que al carrer, cada dia més, la veritat s’està imposant. Des d’ací transmet a tots els treballadors, assembleistes, federatius i gent del futbol en general, una forta abraçada, desitjant-los molta sort. Gràcies a tots els que m’han recolzat en estos moments”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.