16 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Un maltractador condemnat a set mesos de presó per infringir una ordre d’allunyament a Castelló

Un home que estava condemnat per Jutjat del Penal número 4 de Castelló i pel de Violència sobre la Dona número 1 ha sigut ara sentenciat a set mesos de presó per infringir una ordre d'allunyament. Aquesta mesura cautelar que li van imposar els magistrats de Castelló li impedia apropar-se a la seua exdona per un període de dos anys. Ara una nova sentència declara provat que l'home, amb ple coneixement del contingut de la pena imposada i actuant amb el propòsit de no respectar les ordres judicials, es va trobar amb la seua exparella, que es trobava en un vaixell amb destinació Vigo amb el seu fill menor. L'agressor no va abandonar voluntàriament el lloc, a pesar que ella li ho va demanar en diverses ocasions.

El document judicial diu també que finalment va ser la víctima qui va haver d'anar-se'n de l'embarcació perquè el seu exmarit no estava respectant dita sentència. «Res justifica l'actuació de l'acusat», que va permanéixer en el vaixell, sent conscient de la presència de la dona. Ara s'enfronta a set anys de presó per no haver respectat el mandat judicial.

- Advertisement -Telegram València Diari

Amenaces de mort a la seua nóvia en Picassent

Un altre cas de violació d'ordre judicial ha ocorregut a Picassent on la Guàrdia Civil investiga unes amenaces greus que una jove de 23 anys ha rebut en el seu mòbil, procedents presumptament d'un número de mòbil que està a nom del seu exnóvio, el qual té una ordre d'allunyament en vigor per violència de gènere. Com ha avançat 'Levante-EMV' les amenaces tenien textos intimidatoris com «L'únic que vull és arrancar-te el cap»; «et queden segons de vida» o «hui arreplegue l'arma, tic, tac, el teu temps s'acaba». El seu exnóvio, el qual ha sigut detingut fins a tres voltes en a penes una setmana, nega haver enviat cap dels missatges que se li atribuïxen i diu que algú deu estar usurpant la seua identitat per a, a través d'una aplicació mòbil, ser que els SMS es redirigisquen des del número del qual ell és titular. Les amenaces es dirigixen tant a ella, com al seu pare, com al seu advocat. S'investiga ara el cas, tot i que els investigadors relacionen totes les pistes directament amb l'acusat.

Últimes notícies

L’impacte de la tempesta de dijous: 1.432 rajos en la Comunitat Valenciana, majoria a la Serrania

La tempesta de dijous a la Comunitat Valenciana va deixar 1.432 rajos, amb la majoria a la Serrania. Destaquen 1.018 rajos a València, 360 a Castelló i 54 a Alacant.

Centenars de fidels i visitants es reuneixen a Santa María la Major per acomiadar el Papa Francesc

Més de 600 persones s'apropen a la Basílica de Santa María la Major a Roma per rendir homenatge al Papa Francesc, mentre el nou Papa Lleó XIV és escollit. Així mateix, les religioses i joves dels voltants reconeixen l'impacte de Francesc en les seues vides.

Cortocomenius Lança la XIX Edició: Fomentant el Talent Audiovisual Valencià

La XIX edició de Cortocomenius obre les inscripcions i busca potenciar els cineastes valencians a través d'esdeveniments, seccions diferenciades i un compromís amb la cultura audiovisual local.

L’Ajuntament de València encarrega 20 caixes de pètals de rosa per a la processó de la Mare de Déu dels Desemparats

Per a la pròxima processó de la Mare de Déu dels Desemparats, l'Ajuntament de València ha encarregat 20 caixes de pètals de rosa valenciana, que s'expediran de rosers tradicionals d'Albal, per a acompanyar l'acte. Aquest esdeveniment destacarà els valors de les tradicions locals i el treball dels floricultors.

El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat fermament les acusacions d'atacs indiscrets contra l'Índia, qualificades de infundades i enganyoses. El Ministeri d'Exteriors ha alertat sobre les conseqüències d'aquestes declaracions, demanant moderació a l'Índia.

Un any de l’OPA de BBVA sobre Sabadell: el Govern haurà de decidir pròximament

L'oferta pública d'adquisició (OPA) de BBVA sobre Banc Sabadell compleix un any hui. La decisió del Govern és clau per a l'examen de l'operació, que pot tenir implicacions significatives per al sector bancari espanyol.

Ascens de Temperatures a la Comunitat Valenciana sense Alertes

La Comunitat Valenciana ha experimentat un dia sense alertes meteorològiques, amb cel ras i un augment de les temperatures màximes previstes, tot i que hi ha característiques que podrien provocar ruixats a zones internes durant la vesprada.

Robert Prevost Fa Història com a Primer Nord-Americà i Agustí a Convertir-se en Papa

Robert Prevost ha estat triat com el nou Papa, marcant un moment històric per l'Església Catòlica; és el primer nord-americà i agustí en ocupar esta posició.