Malú parla per primera volta després d’anunciar el seu embaràs

Malú i Albert Rivera van confirmar durant esta setmana la notícia més esperada pels seus seguidors, que seran pares del seu primer fill en comú. A demés, també hem pogut saber que es tracta d’un xiquet i que l’artista està embarassada d’unes 12 o 13 setmanes.

 

Esta informació no ha passat desapercebuda i diferents persones pròximes a la parella ja han opinat al respecte, com ara el pare de la cantant, Pepe de Lucía, qui es va mostrar molt emocionat i assegurava que «és una notícia que m’ha donat la vida». També ho va fer l’exparella d’Albert Rivera, Beatriz Tajuelo, qui va dir que «sempre és bonic que vinguen xiquets al món».

 

Malú ha agraït els bonics missatges que han rebut

Ni Malú ni Rivera havien tornat a parlar més al respecte, però la cantant ho ha fet hui per primera volta. L’anunci va fer que les xarxes es plenaren de missatges bonics i d’enhorabona i això és el que l’artista ha volgut agrair: «Moltíssimes gràcies per tants missatges d’amor i afecte! Ha sigut molt bonic i emocionant llegir-vos».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.