‘Manos Limpias’ lamenta que Sánchez no dimitisca i anuncia més proves que apuntaran esta vegada al president

El secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernad, ha assenyalat este dilluns que el president del Govern, Pedro Sánchez, hauria d’haver anunciat hui la seua dimissió i adverteix que eixiran noves proves, esta vegada relacionades amb ell, en la causa oberta per un jutge contra la seua dona, Begoña Gómez, pels presumptes delictes de tràfic d’influències i corrupció en els negocis.

Així s’ha pronunciat en declaracions als mitjans, en les quals ha apuntat que esta decisió de Sánchez “pot enfonsar tremendament al seu propi partit” –el PSOE–. “Van a aparèixer bastants més proves on no solament la incriminen a ella, a Begoña Gómez, sinó també a ell”, ha explicitat.

Davant d’esta asseveració, i preguntat sobre per què no s’han conegut ja estos suposats indicis, Bernad ha explicat que van “a poc a poc” perquè no es poden presentar proves “d’una manera alegre”.

“Jo crec que en els pròxims dies perquè pot haver-hi esdeveniments que li facen tornar a reconsiderar la seua posició, que em sembla (…) no sé què paraula empraria, jo empraria la paraula indecència”, ha subratllat per a afegir que “pensa que això és la segona fase del ‘Manual de Resistència'”.

“Anem a veure si en un tercer envit també manté el que diu de ‘Manual de Resistència'”, ha comentat fent al·lusió al llibre escrit per Sánchez.

Cal recordar que el sindicat Manos Limpias va ser qui va presentar la denúncia contra Begoña Gómez per un presumpte delicte de tràfic d’influències. Denúncia que va donar motiu a l’obertura de diligències per part del Jutjat d’Instrucció número 41 de Madrid, que el seu titular és el jutge Juan Carlos Peinado.

Manos Limpias, que sustentava la seua denúncia en notícies publicades per diferents mitjans, sostenia que Gómez, “prevalent-se del seu estatus personal, esposa del president del Govern d’Espanya, ha vingut recomanant o avalant per carta de recomanació amb la seua signatura a empresaris que es presentaven a licitacions públiques”.

Estes declaracions de Bernad han sigut arreplegades a les portes dels jutjats de Majadahonda (Madrid) on declara este dilluns l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales. Una causa en la qual Mans Netes també està personada com a acusació popular.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.