‘Manos Limpias’ lamenta que Sánchez no dimitisca i anuncia més proves que apuntaran esta vegada al president

Ejemplo de shortcode con estilo
Cal recordar que el sindicat Manos Limpias va ser qui va presentar la denúncia contra Begoña Gómez per un presumpte delicte de tràfic d'influències

El secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernad, ha assenyalat este dilluns que el president del Govern, Pedro Sánchez, hauria d’haver anunciat hui la seua dimissió i adverteix que eixiran noves proves, esta vegada relacionades amb ell, en la causa oberta per un jutge contra la seua dona, Begoña Gómez, pels presumptes delictes de tràfic d’influències i corrupció en els negocis.

Així s’ha pronunciat en declaracions als mitjans, en les quals ha apuntat que esta decisió de Sánchez «pot enfonsar tremendament al seu propi partit» –el PSOE–. «Van a aparèixer bastants més proves on no solament la incriminen a ella, a Begoña Gómez, sinó també a ell», ha explicitat.

Davant d’esta asseveració, i preguntat sobre per què no s’han conegut ja estos suposats indicis, Bernad ha explicat que van «a poc a poc» perquè no es poden presentar proves «d’una manera alegre».

«Jo crec que en els pròxims dies perquè pot haver-hi esdeveniments que li facen tornar a reconsiderar la seua posició, que em sembla (…) no sé què paraula empraria, jo empraria la paraula indecència», ha subratllat per a afegir que «pensa que això és la segona fase del ‘Manual de Resistència'».

«Anem a veure si en un tercer envit també manté el que diu de ‘Manual de Resistència'», ha comentat fent al·lusió al llibre escrit per Sánchez.

Cal recordar que el sindicat Manos Limpias va ser qui va presentar la denúncia contra Begoña Gómez per un presumpte delicte de tràfic d’influències. Denúncia que va donar motiu a l’obertura de diligències per part del Jutjat d’Instrucció número 41 de Madrid, que el seu titular és el jutge Juan Carlos Peinado.

Manos Limpias, que sustentava la seua denúncia en notícies publicades per diferents mitjans, sostenia que Gómez, «prevalent-se del seu estatus personal, esposa del president del Govern d’Espanya, ha vingut recomanant o avalant per carta de recomanació amb la seua signatura a empresaris que es presentaven a licitacions públiques».

Estes declaracions de Bernad han sigut arreplegades a les portes dels jutjats de Majadahonda (Madrid) on declara este dilluns l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales. Una causa en la qual Mans Netes també està personada com a acusació popular.

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.