‘Manos Limpias’ lamenta que Sánchez no dimitisca i anuncia més proves que apuntaran esta vegada al president

El secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernad, ha assenyalat este dilluns que el president del Govern, Pedro Sánchez, hauria d’haver anunciat hui la seua dimissió i adverteix que eixiran noves proves, esta vegada relacionades amb ell, en la causa oberta per un jutge contra la seua dona, Begoña Gómez, pels presumptes delictes de tràfic d’influències i corrupció en els negocis.

Així s’ha pronunciat en declaracions als mitjans, en les quals ha apuntat que esta decisió de Sánchez «pot enfonsar tremendament al seu propi partit» –el PSOE–. «Van a aparèixer bastants més proves on no solament la incriminen a ella, a Begoña Gómez, sinó també a ell», ha explicitat.

Davant d’esta asseveració, i preguntat sobre per què no s’han conegut ja estos suposats indicis, Bernad ha explicat que van «a poc a poc» perquè no es poden presentar proves «d’una manera alegre».

«Jo crec que en els pròxims dies perquè pot haver-hi esdeveniments que li facen tornar a reconsiderar la seua posició, que em sembla (…) no sé què paraula empraria, jo empraria la paraula indecència», ha subratllat per a afegir que «pensa que això és la segona fase del ‘Manual de Resistència'».

«Anem a veure si en un tercer envit també manté el que diu de ‘Manual de Resistència'», ha comentat fent al·lusió al llibre escrit per Sánchez.

Cal recordar que el sindicat Manos Limpias va ser qui va presentar la denúncia contra Begoña Gómez per un presumpte delicte de tràfic d’influències. Denúncia que va donar motiu a l’obertura de diligències per part del Jutjat d’Instrucció número 41 de Madrid, que el seu titular és el jutge Juan Carlos Peinado.

Manos Limpias, que sustentava la seua denúncia en notícies publicades per diferents mitjans, sostenia que Gómez, «prevalent-se del seu estatus personal, esposa del president del Govern d’Espanya, ha vingut recomanant o avalant per carta de recomanació amb la seua signatura a empresaris que es presentaven a licitacions públiques».

Estes declaracions de Bernad han sigut arreplegades a les portes dels jutjats de Majadahonda (Madrid) on declara este dilluns l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales. Una causa en la qual Mans Netes també està personada com a acusació popular.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU