Mastodon
25.3 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

El Consell injecta 12 milions d’euros a Mari Claire per a cobrir pèrdues

El Consell ha autoritzat la concessió de suport financer a través del Fons Valencià de Resiliència (FVR), a la Societat Marie Claire, S. a. per un import de fins a 12 milions d’euros, amb la finalitat de cobrir part de les pèrdues generades per l’empresa a conseqüència de la reducció de l’activitat provocada per la crisi sanitària de la COVID-19 des del d’abril de 2020 fins al 30 de juny de 2022.

L’empresa beneficiària haurà de destinar els fons rebuts del préstec únicament a finançar els costos fixos incorreguts en aquest període que no van ser coberts per la contribució als beneficis ni finançats per altres fonts de finançament externes.

El passat 13 de maig el Consell va autoritzar un increment en la dotació del Fons Valencià de Resiliència -que tenia un pressupost inicial de 3 milions- per import addicional de 9 milions d’euros per a atendre noves sol·licituds de finançament amb el propòsit de reforçar la solvència d’empreses estratègiques valencianes afectades per la crisi de la pandèmia.

Les operacions de finançament atorgades a l’empara del FVR estan destinades a reforçar la solvència de les empreses que, sent estratègiques per a la Comunitat Valenciana, s’hagen vist afectades per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.

Empresa estratègica en la Comunitat

L’empresa Marie Claire, fundada en 1907 a Vilafranca, compta amb una plantilla de més de 300 treballadors i és un dels principals motors d’activitat de la comarca de l’Alt Maestrat.

A més, la companyia, dedicada a la fabricació i comercialització de roba interior concentra actualment un elevat percentatge de l’activitat econòmica i l’ocupació en aquesta zona en risc de despoblació, per la qual cosa és considerada estratègica per a l’economia valenciana.

Condicions especials

A conseqüència de l’aprovació del préstec, l’empresa està obligada, entre altres qüestions, a mantindre la seua activitat fins a la completa cancel·lació del préstec a Vilafranca del Cid, promovent i assegurant el manteniment de l’ocupació en la zona.

A més, haurà de sol·licitar a l’IVF autorització per a iniciar qualsevol expedient de regulació d’ocupació, l’externalització de part o de tota l’activitat fora de Vilafranca, així com per a l’obertura de nous centres de treball fora de la localitat.

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.