El seu marit en la presó per assassinat i ella amb el seu amant

L’Índia ens té acostumats a notícies increïbles, i la que comptem hui no serà menys. 

Les autoritats de l’Índia han trobat amb vida a Shanti Devi, una dona que va desaparéixer a l’abril en el districte de Motihari de Bihar, al nord, i el marit del qual, Dinesh Ram, va ser condemnat a presó pel seu suposat assassinat.

La desaparició de Shanti Devi

El pare de Shanti, Yogendra Yadav, va denunciar la desaparició de la seua filla després de no tindre notícies d’ella: “El 19 d’abril vaig rebre informació que no estava per cap costat. Vaig ser a la casa dels seus sogres i ho vaig comprovar, però va anar en va”.

L’home va informar que en 2016 Shanti Devi es va casar amb Dinesh Ram i en l’últim any havia sigut torturada per l’impagament del dot, un costum molt estés a l’Índia en la qual la família del nóvio exigeix una quantitat significativa de béns o diners a la de la núvia en el moment del matrimoni.

En aquest cas, segons va indicar el pare de Shanti Devi a l’Índia Today, la família de Dinesh Ram havia exigit una motocicleta i 50 000 rupies en efectiu, alguna cosa que no van arribar a aportar i va fer pensar a la família de la núvia que aquesta havia sigut assassinada.

Dinesh Ram va ser condemnat pel suposat assassinat de la seua dona

Així les coses, després de la denúncia de la família, Dinesh Ram va ser detingut i empresonat pel presumpte assassinat de Shanti Devi i per l’assetjament de la seua dona pel dot ja que, encara que és un costum estés, està prohibida des de 1961.

No obstant això, després d’una investigació policial, que va incloure el rastreig de la ubicació del mòbil de Shanti Devi, van descobrir el vertader parador de la dona: el districte de Jalandhar de Panjab. Allí, havia estat vivint amb el seu amant des que es va escapar. Després de trobar-la, ha sigut retornada a Motihari, segons el mig indi

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.