Els pares de Marta del Castillo venen el pis on va ocórrer el crim

Antonio i Eva, els pares de Marta del Castillo, han decidit vendre el pis del carrer León XIII de Sevilla, escenari del crim de la seua filla, que van comprar fa uns mesos amb la intenció de regalar-li’l a Miguel Carcaño en cas que aquest els ajudara a trobar el cos de la jove. Així ho han confirmat des de les xarxes socials, on també han agraït la gestió i intermediació de la immobiliària per a la venda de l’habitatge.

Miguel Carcaño ni tan sols ha respost a l’oferiment dels pares de Marta del Castillo

La família de la jove sevillana, “fent l’impossible per trobar el cos“, van decidir comprar el domicili -pis sota C del número 78 del carrer León XIII- una vegada es va fer càrrec d’ell el Banc de Bilbao després de l’impagament de la hipoteca i la detenció de Miguel Carcaño el febrer de 2009. Així, l’any passat, a principis d’estiu, el pare de Marta va enviar a la presó d’Herrera de la Manxa (Ciudad Real), a través de la seua advocada, Inmaculada Torres, una carta al processament. En ella li oferia donar-li com a regal l’immoble si col·laborava i li va donar de termini fins a agost.

Aqueix regal va quedar sense resposta. “Ni tan sols va tindre el detall de contestar“, ha assegurat Antonio del Castell a aquest periòdic. Això ha portat als pares de la jove a vendre el pis, com ha informat el mateix Antonio en el seu perfil de la xarxa social Twitter, on agraeix als agents immobiliaris l’atenció prestada en aquesta operació.

No obstant això, l’acusat d’assassinar a la jove, que compleix una condemna de 21 anys i tres mesos de presó per l’assassinat, ni tan sols ha contestat a l’oferiment realitzat per la família. Per això, al no fer efecte aquesta recompensa, la família de Marta ha decidit finalment vendre l’immoble. Els veïns asseguren haver vist a Antonio en diverses ocasions. Es tracta del pis en el qual es va cometre el crim, el 24 de gener de 2009.

A més, la transmissió d’aquesta propietat que van realitzar els germans Francisco Javier Delgado i Miguel Carcaño entre si, a través de documentació falsa per a constituir la hipoteca, és la base de la qual la família ha alçat l’última línia d’investigació que va presentar en el jutjat per a reobrir la investigació contra el germanastre del processament, al qual aquest insisteix a acusar del crim en la seua última versió, la que manté intacta des de 2013.

La família de la víctima va presentar indicis per a acreditar la “veracitat” d’aquestes declaracions -era la setena versió de Miguel Carcaño-, que revelarien que el motiu de la disputa que hauria acabat amb la mort de Marta no va ser “un simple impagament de la hipoteca, sinó l’encobriment d’un delicte de falsedat documental i estafa” en la qual estarien implicats tant els germans com terceres persones per a l’adquisició del pis del carrer León XIII on es va produir el crim.

No obstant això, el jutge encarregat del cas va donar carpetada a l’última línia d’investigació oberta per la falsedat dels documents l’abril de 2021. L’Audiència de Sevilla va avalar aquest arxiu i la família ha presentat un recurs d’empara davant el Tribunal Constitucional perquè es puga investigar a Francisco Javier Delgado, que ha negat els fets en tot moment. Així mateix, sol·liciten una sèrie de proves, com l’anàlisi del tensiòmetre amb el qual van comprovar que la seua filla va morir, i un acarament entre els germans.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas reclama la transcripció íntegra de la seua declaració per la dana i de l’acarament amb Conca

La exconsellera de Justícia Salomé Pradas sol·licita al jutjat de Catarroja la transcripció literal de la seua declaració per la dana de 2024 i de l'acarament amb José Manuel Cuenca per a garantir el seu dret de defensa.

AVA-Asaja alerta de preus ruïnosos per a les hortalisses valencianes enfront d’un supermercat car

AVA-Asaja denuncia que les hortalisses valencianes es paguen per davall de la rendibilitat en el camp mentres el consumidor afronta preus alts en el supermercat i reclama controls i investigació en la cadena alimentària.

Nando De Colo anuncia la seua retirada després d’una lesió a Turquia

Nando De Colo, exjugador de la NBA i del València Basket, confirma que es retirarà al final de la temporada amb Fenerbahce Beko després de lesionar-se un tendó.

Sergio García encara el seu Masters 27 amb dubtes i es marca com a objectiu passar el tall

Sergio García afronta el seu Masters número 27 en Augusta amb poca confiança en el seu joc recent i es conforma amb superar el tall en el primer major de la temporada.

Les gelades de finals de març provoquen 4 milions en pèrdues en caquis i fruiters valencians

Les baixes temperatures registrades entre el 28 i el 30 de març han danyat sobretot caquis i fruiters d'estiu en unes 1.200 hectàrees de la Comunitat Valenciana, amb pèrdues estimades en quatre milions d'euros.

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.