Mata al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca a Meliana

 

Un jove ha matat presumptament al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca en la localitat valenciana de Meliana.

Segons han informat Europa Press fonts de la investigació, l’incident ha tingut lloc de matinada després d’una discussió entre un fill i el seu pare, tots dos estrangers.

Durant la discussió, el fill, en estat embriac, presumptament ha agredit al seu progenitor amb una arma blanca i aquest ha mort.

El presumpte autor dels fets portava prop d’un any vivint a la casa on s’han produït els fets.

Segons informen des del centre d’emergències, al voltant de les 21.40 hores d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un home ferit en un habitatge de Meliana.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, de la qual el seu equip mèdic va confirmar la defunció per arma blanca d’un home, de 56 anys d’edat.

El jove ha sigut detingut per la Guàrdia Civil de Montcada, segons informa ‘Las Provincias’, els agents continuen investigant l’homicidi.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.