Mata al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca a Meliana

 

Un jove ha matat presumptament al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca en la localitat valenciana de Meliana.

Segons han informat Europa Press fonts de la investigació, l’incident ha tingut lloc de matinada després d’una discussió entre un fill i el seu pare, tots dos estrangers.

Durant la discussió, el fill, en estat embriac, presumptament ha agredit al seu progenitor amb una arma blanca i aquest ha mort.

El presumpte autor dels fets portava prop d’un any vivint a la casa on s’han produït els fets.

Segons informen des del centre d’emergències, al voltant de les 21.40 hores d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un home ferit en un habitatge de Meliana.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, de la qual el seu equip mèdic va confirmar la defunció per arma blanca d’un home, de 56 anys d’edat.

El jove ha sigut detingut per la Guàrdia Civil de Montcada, segons informa ‘Las Provincias’, els agents continuen investigant l’homicidi.

Últimes notícies

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.