Mazón: ‘Eliminarem la taxa turística i apostarem per consolidar nous mercats a l’exterior’

El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha afirmat que “som una terra d’acollida, universal, cosmopolita i de convivència i ha indicat que amb el govern del canvi s’acabarà l’impost al turisme“.

Així s’ha manifestat el president del PPCV després de mantindre una reunió de treball amb Hosbec en què els ha manifestat “el seu propòsit ferm d’eliminar la taxa turística i d’apostar per polítiques actives que incentiven l’arribada de turistes a la Comunitat Valenciana“.

“Tenim clar que una de les nostres principals bases de creixement i competitivitat és el turisme i malauradament això ha quedat adormit durant estos anys. No només amb polítiques erràtiques sinó amb polítiques fiscals que desincentiven la inversió“.

Mazón ha assegurat que “a més d’estes nefastes polítiques tant a la Comunitat Valenciana com a l’Ajuntament de València existeix un discurs turisme fòbic, que no beneficia el sector.”

El president del PPCV s’ha compromés a “defensar el turisme a la Comuntiat Valenciana, acabar amb l’impost turístic perquè penalitza tant els que venen de fora com els propis valencians que volem visitar els nostres municipis. En definitiva, el Consell de Puig carrega amb més impostos els ciutadans”.

D’altra banda, Carlos Mazón ha defensat “la posada en marxa d’una política agressiva de connectivitat amb l’exterior apostant pel mercat nord-americà, els països escandinaus i els països del sud d’Europa. Apostar pel turisme nacional i el portugués, perquè això ens pot ajudar a compensar el minvament turístic de països de l’est. Cal treballar perquè arriben vols a la Comunitat Valenciana i que hi haja vols directes de la Comunitat Valenciana a altres països com els Estats Units.

Mazón ha fet referència especial a la funció d’una bona formació amb incentius per tindre els millors professionals; així com l’aposta publicoprivada. “No podem demonitzar ni els professionals ni els empresaris turístics. Hem d’apostar pel treball conjunt entre tots per crear riquesa i llocs de treball”.

No podem anar contra l’economia local

María José Catalá ha celebrat el bon balanç de les dades turístiques de la ciutat de València durant estes primeres falles en situació de plena normalitat i ha anunciat que “el que faré com a alcaldessa és no fer malbé estes dades turístiques amb imposicions tributàries a la ciutat de València“.

No cal perjudicar la ciutat de València en un moment important, les dades d’ocupació són bones i no podem anar en contra de la nostra economia local i, per tant, diem no a la taxa turística, no podem implantar més fiscalitat -que ja és prou alta- que puga perjudicar les oportunitats que té València a este moment”.

Català també ha indicat que “tenim un gran potencial cultural especialitzat en la qualitat” i “no es poden continuar bloquejant les autoritzacions i la creació de places hoteleres a la ciutat, ni tampoc podem continuar permetent els apartaments turístics irregulars. En els últims huit anys no hi ha hagut cap criteri per evitar esta ocupació irregular”.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.