Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica

Melanie Olivares

Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica | Telecinco/Mediaset

 

Melani Olivares ha assistit al programa ‘Sábado Deluxe’ per a respondre una a una les preguntes dels col·laboradors, després de passar un any des que va confessar que tenia problemes de diners: “Tinc els millors amics del món que treballen, tenen diners i m’han pogut ajudar. Yolanda Ramos,  Carmen Machi,  Willy Toledo… Em mataran, però gràcies a ells he pogut tirar”, confessava enfront de Jorge Javier Vázquez.

El presentador ha continuat tirant del fil per a descobrir si la seua situació havia canviat o continuava igual: “ja la cosa ha anat millor”, comentava Melani, “estic començant a respirar, la cosa s’està començant a moure molt, però estem en una situació fotuda“.

“Quan veus que el telèfon no sona el porte regular, sobretot perquè tinc tres fills i he de mantindre’ls, però és veritat que ara la situació és molt diferent”, ha explicat Olivares.

És cert que ara Melani es troba de gira en el teatre i acaba de rodar una pel·lícula, no obstant això, els problemes econòmics de l’actriu continuen sent presents: “A mi m’ha fet por la situació econòmica durant un temps, ara acabe de rodar una peli que em deuen encara un dineret, la meitat…“, explica Melani qui ha concretat que la situació “està en mans dels meus advocats”. “El que em sembla al·lucinant és que, si no tens diners per a fer una pel·lícula, perquè no la faces”, recriminava l’actriu.

Una professió laboralment intermitent que ha obligat l’actriu a buscar altres maneres de guanyar-se la vida: “També estic fent publicitat a través d’Instagram, i és una cosa que també gaudisc“.

No obstant això, l’actriu ha confessat que s’ha sentit enganyada durant l’últim rodatge que va realitzar durant un mes sencer a República Dominicana: “Ara com ara el tema està en mans dels meus advocats“.

Mentrestant, l’actriu ha destacat que el fet que el telèfon no sone no sols afecta la teua butxaca, sinó que “també la teua autoestima va lligat a això, al fet que si no tens treball, és perquè eres ara pitjor actriu?“. 

Jorge Javier s’ha sentit molt identificat amb aqueix sentiment, atés que fa poc, concretament el passat 13 de gener, va anar sens dubte el mes més fluix en els teatres i va estar marcat per la Covid-19: “no hi ha cap actor en el món, que jo conega, que no haja tingut moments de baixada“.

Respecte al tema del teatre, l’actriu ha llançat una forta crítica a les incongruències dels aforaments: “A Canàries estem amb una funció a un 33% d’aforament, i a vegades se suspenen bitles encara perquè amb aqueix aforament no els val la pena“.

Amb el pas dels anys, Melani se sent més valorada en una altra mena de registres, perquè fins al moment només havien comptat amb ella per a fer papers de mare “a l’ús”, i tenia ganes de donar un canvi. “Però és veritat que el fet que jo siga més major m’està donant un altre tipus de personatges i un altre tipus de directors amb els quals no havia treballat mai“, agraïa l’actriu catalana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.