Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica

Melanie Olivares

Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica | Telecinco/Mediaset

 

Melani Olivares ha assistit al programa ‘Sábado Deluxe’ per a respondre una a una les preguntes dels col·laboradors, després de passar un any des que va confessar que tenia problemes de diners: “Tinc els millors amics del món que treballen, tenen diners i m’han pogut ajudar. Yolanda Ramos,  Carmen Machi,  Willy Toledo… Em mataran, però gràcies a ells he pogut tirar”, confessava enfront de Jorge Javier Vázquez.

El presentador ha continuat tirant del fil per a descobrir si la seua situació havia canviat o continuava igual: “ja la cosa ha anat millor”, comentava Melani, “estic començant a respirar, la cosa s’està començant a moure molt, però estem en una situació fotuda“.

“Quan veus que el telèfon no sona el porte regular, sobretot perquè tinc tres fills i he de mantindre’ls, però és veritat que ara la situació és molt diferent”, ha explicat Olivares.

És cert que ara Melani es troba de gira en el teatre i acaba de rodar una pel·lícula, no obstant això, els problemes econòmics de l’actriu continuen sent presents: “A mi m’ha fet por la situació econòmica durant un temps, ara acabe de rodar una peli que em deuen encara un dineret, la meitat…“, explica Melani qui ha concretat que la situació “està en mans dels meus advocats”. “El que em sembla al·lucinant és que, si no tens diners per a fer una pel·lícula, perquè no la faces”, recriminava l’actriu.

Una professió laboralment intermitent que ha obligat l’actriu a buscar altres maneres de guanyar-se la vida: “També estic fent publicitat a través d’Instagram, i és una cosa que també gaudisc“.

No obstant això, l’actriu ha confessat que s’ha sentit enganyada durant l’últim rodatge que va realitzar durant un mes sencer a República Dominicana: “Ara com ara el tema està en mans dels meus advocats“.

Mentrestant, l’actriu ha destacat que el fet que el telèfon no sone no sols afecta la teua butxaca, sinó que “també la teua autoestima va lligat a això, al fet que si no tens treball, és perquè eres ara pitjor actriu?“. 

Jorge Javier s’ha sentit molt identificat amb aqueix sentiment, atés que fa poc, concretament el passat 13 de gener, va anar sens dubte el mes més fluix en els teatres i va estar marcat per la Covid-19: “no hi ha cap actor en el món, que jo conega, que no haja tingut moments de baixada“.

Respecte al tema del teatre, l’actriu ha llançat una forta crítica a les incongruències dels aforaments: “A Canàries estem amb una funció a un 33% d’aforament, i a vegades se suspenen bitles encara perquè amb aqueix aforament no els val la pena“.

Amb el pas dels anys, Melani se sent més valorada en una altra mena de registres, perquè fins al moment només havien comptat amb ella per a fer papers de mare “a l’ús”, i tenia ganes de donar un canvi. “Però és veritat que el fet que jo siga més major m’està donant un altre tipus de personatges i un altre tipus de directors amb els quals no havia treballat mai“, agraïa l’actriu catalana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.