Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica

Melanie Olivares

Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica | Telecinco/Mediaset

 

Melani Olivares ha assistit al programa ‘Sábado Deluxe’ per a respondre una a una les preguntes dels col·laboradors, després de passar un any des que va confessar que tenia problemes de diners: «Tinc els millors amics del món que treballen, tenen diners i m’han pogut ajudar. Yolanda Ramos,  Carmen Machi,  Willy Toledo… Em mataran, però gràcies a ells he pogut tirar», confessava enfront de Jorge Javier Vázquez.

El presentador ha continuat tirant del fil per a descobrir si la seua situació havia canviat o continuava igual: «ja la cosa ha anat millor», comentava Melani, «estic començant a respirar, la cosa s’està començant a moure molt, però estem en una situació fotuda«.

«Quan veus que el telèfon no sona el porte regular, sobretot perquè tinc tres fills i he de mantindre’ls, però és veritat que ara la situació és molt diferent», ha explicat Olivares.

És cert que ara Melani es troba de gira en el teatre i acaba de rodar una pel·lícula, no obstant això, els problemes econòmics de l’actriu continuen sent presents: «A mi m’ha fet por la situació econòmica durant un temps, ara acabe de rodar una peli que em deuen encara un dineret, la meitat…«, explica Melani qui ha concretat que la situació «està en mans dels meus advocats». «El que em sembla al·lucinant és que, si no tens diners per a fer una pel·lícula, perquè no la faces», recriminava l’actriu.

Una professió laboralment intermitent que ha obligat l’actriu a buscar altres maneres de guanyar-se la vida: «També estic fent publicitat a través d’Instagram, i és una cosa que també gaudisc«.

No obstant això, l’actriu ha confessat que s’ha sentit enganyada durant l’últim rodatge que va realitzar durant un mes sencer a República Dominicana: «Ara com ara el tema està en mans dels meus advocats«.

Mentrestant, l’actriu ha destacat que el fet que el telèfon no sone no sols afecta la teua butxaca, sinó que «també la teua autoestima va lligat a això, al fet que si no tens treball, és perquè eres ara pitjor actriu?«. 

Jorge Javier s’ha sentit molt identificat amb aqueix sentiment, atés que fa poc, concretament el passat 13 de gener, va anar sens dubte el mes més fluix en els teatres i va estar marcat per la Covid-19: «no hi ha cap actor en el món, que jo conega, que no haja tingut moments de baixada«.

Respecte al tema del teatre, l’actriu ha llançat una forta crítica a les incongruències dels aforaments: «A Canàries estem amb una funció a un 33% d’aforament, i a vegades se suspenen bitles encara perquè amb aqueix aforament no els val la pena«.

Amb el pas dels anys, Melani se sent més valorada en una altra mena de registres, perquè fins al moment només havien comptat amb ella per a fer papers de mare «a l’ús», i tenia ganes de donar un canvi. «Però és veritat que el fet que jo siga més major m’està donant un altre tipus de personatges i un altre tipus de directors amb els quals no havia treballat mai«, agraïa l’actriu catalana.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.