Detinguda una menor a València per agredir dos dones transsexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una menor de 16 anys, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, després al parer insultar dos dones transsexuals, així com, al costat d’altres persones, agredir-i sostreure’ls algunes de les seues pertinences.

Els fets van passar el passat dos d’octubre, cap a la una de la matinada, a la plaça Hondures de València. Segons han pogut saber els agents, dos dones transsexuals s’haurien acostat a un grup de persones per demanar-los gots per beure. L’ara detinguda els hauria respost que marxaren i els hauria intentat cremar amb una cigarreta, mentre presumptament els proferia insults transfòbics”.

Els investigadors han descobert que, tot seguit, la menor al costat d’altres persones amb les quals es trobava, hauria agredit a les dos dones, sent arrossegades per terra i provocant diverses contusions en braços i cames. A més, pel que sembla, també els van sostreure un telèfon mòbil i una bossa amb documentació personal.

Després de diverses gestions per part dels agents, estos han localitzat a la sospitosa, que ha estat detinguda este matí com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, donant compte de tot això a Fiscalia de Menors, que ha decretat que la menor siga lliurada als seus tutors legals, un cop escoltada en declaració. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.