11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Destapen les mentides de Sandra Pica: Tom ja és passat i està eixint amb…

 

Tom Brusse és un dels televisius que més experiències amoroses han viscut dins de la pantalla petita. Si ho vam conéixer sent el nuvi de Melyssa Pinto, després vam veure com la deixava per a iniciar una relació amb la seua temptadora a ‘La Isla de las Tentaciones’, Sandra Pica. Amb ella va participar en ‘La casa fuerte’ i allí ja vam veure que la relació tenia moltes fissures, les mateixes que han acabat per trencar per complet este romanç.

Sandra Pica ha esperat que Tom Brusse s’anara fins a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ per a anunciar que ja no assega el mateix per ell i que ho vol deixar. Si bé és cert que ella volia ser concursant també del programa, la productora no el va considerar oportú, però ella ha estat lluitant fins a arribar a estar en el concurs. Per això es va prestar a volar fins a l’illa per a dir-li a Tom que ja no sentia el mateix i que ho volia deixar.

 

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures

 

Ella sabia que esta informació anava a desestabilitzar al seu xic, però igualment va voler soltar-li’l. Alhora, a Espanya es continuava especulant sobre un presumpte affaire entre Pica i el participant de ‘Dones i homes i viceversa’, Julen. Els dos negaven este extrem, però no obstant això no han rebutjat ni una de les invitacions que els han fet en televisió per a parlar d’este assumpte. Una manera més que estranya de cotar d’arrel amb uns rumors que a la teua manera de veure, no et beneficien.

Doncs bé, una vegada que Sandra ja ha tornat a Espanya i el focus mediàtic l’ha tornada a deixar de costat. Marta López ha decidit compartir amb els espectadors de ‘Supervivientes’ una dada que ha pogut acarar i que ens ve a anunciar els següents passos de la catalana en els mitjans de comunicació. López assegura que Tom ja és passat per a Pica i que esta ja ha refet la seua vida al costat d’un altre home.

Este no seria un altre que Julen, el que era el seu amic i que ara ha passat a ser una mica més. Segons sembla, els dos ja no s’amaguen i mostren molt feliços este nou idil·li i que s’ha pogut forjar després que Sandra trencara amb Tom de la pitjor de les maneres possibles i fent-ho davant de les cambres sabent que això seria una humiliació i que de nou, la situaria enfront del gran públic. Una exposició que ella mateixa ha afirmat que li ha fet mal, però que pel que no es vol acabar de desprendre.

A més, des de ‘El programa de Ana Rosa’, Marisa Martín-Blázquez va anunciar que Sandra Pica i Julen ja haurien començat una relació sentimental.

“Sandra esmente sense parar, va anar a l’illa suposadament a dir-li a Tom que la seua relació havia acabat, li deixa oberta una possibilitat de parlarem a la volta… perquè res”, diu la periodista davant la mirada dels seus companys. Després, afig: “A la volta no parlaran res perquè Sandra ja està amb Julen“.

“Amb Julen havia pactat que ella anava a anar a deixar-li clar a Tom que la relació estava acabada“, continua Marisa. No obstant això, Sandra no va tindre valor, va donar esperances al francés i en tornar a Espanya va caure en la temptació: “Sandra ja està amb Julen, s’han enrotllat“.

“La relació amb Tom està acabada, ella va ser a Hondures a fer el paperot“, acaba dient Marisa Martín-Blázquez sobre el triangle amorós que s’ha creat des que va començar el concurs.

Després de tot el que s’està destapant a Espanya i del que són aliens els concursants que estan a Hondures, què ocorrerà quan Tom torne a la realitat i veja tot el que està passant?

Últimes notícies

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.

Exhibició de Evenepoel per a guanyar l’etapa regna i vestir-se de groc

Remco Evenepoel es va imposar en solitari en l'etapa regna entre La Nucia i Teulada (172 km), va marcar 4h14:01 i es va enfundar el jersei groc després d'atacar a 13 km de meta. Amb 24 segons sobre João Almeida i Giulio Pellizzari, va deixar la general molt encarrilada mancant l'última jornada.

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.