9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Els millors productes de Mercadona per a regalar pel Dia de la Mare

Fotografia d'uns regals

Tic, tac, tic, tac… Cada vegada queda menys per al Dia de la Mare, i tu encara sense regal. I és que, de vegades, ja siga perquè ens costa trobar l’opció perfecta o perquè ho deixem tot per a última hora, ens plantem a dies del 2 de maig sense tenir ni idea de què regalar. Si estàs llegint això i et sents identificat o identificada, tenim bones notícies per a tu: t’ajudarem a trobar el regal perfecte. Bé, més aviat, Mercadona t’ajudarà.

La companyia valenciana ja ens va donar opcions perfectes per a Sant Valentí i per al Dia del Pare, i esta vegada no serà menys. Perquè sí, el Dia de la Mare hauria de ser cada dia, però és bonic agrair-los tot el que fan per nosaltres amb un detall. Per això, hui us presentem algunes opcions de Mercadona que són ideals per regalar el 2 de maig (i també la resta de l’any), a més d’útils i econòmiques. Tot seguit t’ensenyem els productes que et salvaran este any.

 

Un lot de perfums mai falla

Com ja vam dir el Dia del Pare, les colònies i perfums mai fallen. I les opcions de Mercadona compten amb les nostres tres característiques preferides: són bones, boniques i barates. A continuació, et presentem algunes opcions perquè esculles la que creus que més agradarà a la teua mare.
 

Lot dona Rose Nude

Si la teua mare és amant dels perfums i dels accessoris de roba, esta pot ser una bona opció. Es tracta d’un lot que està format pel perfum Rose Nude i per un mocador fulard de 180 cm x 80 cm, ideal per als dies primaverals. El preu de la caixa és de 9,50 euros.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pondischerry (@pondischerry)

 

Lot Flor de Mayo ‘You are perfect’

Una altra opció ideal per a regalar el Dia de la Mare és el lot Flor de Mayo ‘You are perfect’, que conté un perfum de 45 ml, una loció corporal perfumada de 100 ml i un saquet multiusos amb targeta dedicatòria. La caixa val 5 euros.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Flor de Mayo (@flordemayoes)

 

 

Soplo Intense

Una altra opció  és el lot Soplo Intense, que està format per un perfum de 100 ml, una llet corporal de 100 ml i un maletí, ideal per a viatjar. El preu és d‘11,50 euros.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Señorita T (@pura_simpatia)

 

 

Amant de la cosmètica? Aquí tens algunes opcions

De vegades, ens oblidem de com de necessari és passar temps amb nosaltres mateixes i mimar-nos. Per això, aquesta opció de Mercadona pot ser ideal per a regalar el Dia de la Mare, si a la teua mare li agrada el món de la cosmètica. Parlem del lot facial ‘My Moment Jade’, que consta de 4 ampolletes de 15 ml de sèrum i un massatjador facial fet de jade verd. Cada sèrum fa una funció diferent: efecte farciment, estimulador epidèrmic, exfoliant natural i reparador dèrmic. El lot val 11,50 euros.

 

Una altra opció per a les amants de la cosmètica és el lot corporal ‘My Moment’, que conté una llet corporal de 250 ml, una ‘bruma’ de 15 ml i un exfoliant corporal de 250 ml. El preu de la caixa és de 6,50 euros.

 

 

 

Un necesser mai ve malament

I si la teua mare no és amant dels cosmètics ni dels perfums o creus que no li fan falta productes nous, també pots optar per comprar-li un necesser, una cosa que tothom utilitza sí o sí. Mercadona disposa de models per a tots els gustos: per a amants de Disney i de Mickey Mouse, d’altres més formals i bàsics, d’altres més divertits… Tot depén del gust que tinga la teua mare. Aquests necessers varien de preu en funció de la mida, i oscil·len entre 4,50 i 7,50 euros.

Fotografia de diferents necessers de Mercadona

Alguns dels necessers que pots trobar a Mercadona | Mercadona

 

I un bon esmorzar?

Una altra opció molt interessant fer-li un esmorzar sorpresa. Et pots apropar al Mercadona que tingues més a prop de casa i comprar els productes que més agraden a la teua mare. Potser algun d’aquests et pot servir d’inspiració:

  • Suc de taronja acabat d’esprémer (ampolla d’1 litre, 2,79 euros).
  • Macarons (safata de 5 unitats, 1,75 euros).
  • Pastís amb forma de cor farcit de nata i crema d’avellana cruixent (5,50 euros).
  • Pastís de pastanaga (8,50 euros).
  • Trufes de xocolata congelades (safata de 12 unitats, 3,30 euros).
  • Assortiment d’ibèrics La Hacienda: pernil, xoriço, llom i llonganissa (5,95 euros).
  • Taula de formatges nacionals (3,75 euros).

Ara, només has de posar-hi imaginació i preparar-li l’esmorzar perfecte. Li encantarà.

 

Altres opcions ideals

Si encara no saps què regalar-li o necessites un plus perquè ja tens alguna cosa comprada, també pots optar pels bombons clàssics de Mercadona (per exemple, els  Delizze Hacendado valen 2,75 euros) o per algun article de La Perfumeria, com la mascareta Bubble Mask.

 

Estes només són algunes de les opcions que pots trobar a Mercadona. Tanmateix, si no t’ha acabat de convéncer cap de les que t’hem presentat, et pots apropar a qualsevol supermercat de la cadena, on segur que trobaràs el regal perfecte per al Dia de la Mare.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.