17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El Mercat Central d’Alacant inicia la venda en línia a domicili

El Mercat Central d’Alacant ha iniciat la seua venda en línia, a través de la plataforma https://mercadosalicante.com/ i els clients podran accedir a tots els productes frescos i de temporada dels 22 llocs adherits en un clic.

Per a realitzar la comanda de manera senzilla cal seleccionar la compra i els productes seran servits a domicili de manera gratuïta en comandes de més de 20 euros, amb accés al Mercat Central les 24 hores del dia.

Sota el lema ‘Et portem tot el sabor del mercat a casa’, ha sigut presentat el Marketplace de KIBUS per a la venda en línia, que de forma pilot s’inicia amb el Mercat Central, i està previst que s’amplie la iniciativa a tots els Mercats d’Alacant.

La nova plataforma ja ha començat a funcionar, i la seua presentació l’ha realitzada l’Ajuntament d’Alacant la regidora de Mercats i Comerç, Lidia López, i la vicepresidenta de l’Associació de Comerciants Concessionaris en Mercats Municipals d’Alacant, Cheyenne Esteve, juntament amb un representant de KIBUS.

La regidora Lidia López va posar en valor la nova Marketplace destacant que des de l’Ajuntament “es donen suport a aquestes accions perquè són molt necessàries implantar-les en els nostres Mercats municipals, aconseguint acostar-los i modernitzar les compres portant els productes de primera necessitat a les nostres cases les 24 hores del dia”.

La nova plataforma ofereix una promoció en la primera compra de 10 euros, i és una eina fonamental que s’ofereix des dels Mercats als ciutadans, en la qual també s’utilitzarà per a difondre les seues campanyes promocionals i potenciar el nou servei a domicili que ofereixen a través del Marketplace, amb un disseny que millora la usabilitat i l’experiència de l’usuari en el lloc web.

Per comandes de més de 20 € no es cobren despeses d’enviament, i si és de menor quantitat, es realitza una despesa de 2 euros, i el gènere és amb els mateixos preus del Mercat.

La regidora de Comerç ha incidit en què és molt important reforçar la compra en línia, ja que “pels horaris i treballs hem de fer arribar els productes locals als nostres consumidors perquè senten que poden fer les seues compres en els llocs de confiança, i estem segurs que tindrà molt bon acolliment i serà un èxit, i s’animarà molta gent a comprar en línia”.

Des de l’Associació de Mercats la seua vicepresidenta, Cheyenne Esteve, va assenyalar en roda de premsa que els Mercats Municipals són “símbol de qualitat, frescor i varietat des de fa 100 anys, i s’ha triat en el centenari que és el millor moment per a presentar aquest projecte, que millora el servei d’atenció al client amb una plataforma en línia -Marketplace- que ofereix una varietat de comerços en els quals el consumidor trobarà una mostra de tota mena d’aliments a l’abast de la seua mà amb un sol clic”.

Aquest nou projecte el realitza l’empresa KIBUS que entén la filosofia del Mercat, com ara la proximitat, el tracte, la qualitat i la frescor, i són lideres a oferir aquests serveis a altres Mercats en tota Espanya.

Aquest matí un representant de KIBUS ha assenyalat que “va ser tot un orgull comptar amb un dels mercats més grans d’Espanya, en el qual s’ofereix el millor producte i de qualitat. La gent cada dia s’està preocupant a menjar millor i amb més qualitat i això representen els nostres mercats, volem atraure a les persones que no poden comprar per horaris perquè tinguen el millor producte a la seua casa”.

“El comerciant és un pilar fonamental, són gurus dels productes i el que s’embene és qualitat, per això es vol replicar l’experiència en què es tria el lloc en el qual es vol comprar en la plataforma en línia”, van afegir des de KIBUS.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.