18.8 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

El Mercat Central d’Alacant inicia la venda en línia a domicili

El Mercat Central d’Alacant ha iniciat la seua venda en línia, a través de la plataforma https://mercadosalicante.com/ i els clients podran accedir a tots els productes frescos i de temporada dels 22 llocs adherits en un clic.

Per a realitzar la comanda de manera senzilla cal seleccionar la compra i els productes seran servits a domicili de manera gratuïta en comandes de més de 20 euros, amb accés al Mercat Central les 24 hores del dia.

Sota el lema ‘Et portem tot el sabor del mercat a casa’, ha sigut presentat el Marketplace de KIBUS per a la venda en línia, que de forma pilot s’inicia amb el Mercat Central, i està previst que s’amplie la iniciativa a tots els Mercats d’Alacant.

La nova plataforma ja ha començat a funcionar, i la seua presentació l’ha realitzada l’Ajuntament d’Alacant la regidora de Mercats i Comerç, Lidia López, i la vicepresidenta de l’Associació de Comerciants Concessionaris en Mercats Municipals d’Alacant, Cheyenne Esteve, juntament amb un representant de KIBUS.

La regidora Lidia López va posar en valor la nova Marketplace destacant que des de l’Ajuntament “es donen suport a aquestes accions perquè són molt necessàries implantar-les en els nostres Mercats municipals, aconseguint acostar-los i modernitzar les compres portant els productes de primera necessitat a les nostres cases les 24 hores del dia”.

La nova plataforma ofereix una promoció en la primera compra de 10 euros, i és una eina fonamental que s’ofereix des dels Mercats als ciutadans, en la qual també s’utilitzarà per a difondre les seues campanyes promocionals i potenciar el nou servei a domicili que ofereixen a través del Marketplace, amb un disseny que millora la usabilitat i l’experiència de l’usuari en el lloc web.

Per comandes de més de 20 € no es cobren despeses d’enviament, i si és de menor quantitat, es realitza una despesa de 2 euros, i el gènere és amb els mateixos preus del Mercat.

La regidora de Comerç ha incidit en què és molt important reforçar la compra en línia, ja que “pels horaris i treballs hem de fer arribar els productes locals als nostres consumidors perquè senten que poden fer les seues compres en els llocs de confiança, i estem segurs que tindrà molt bon acolliment i serà un èxit, i s’animarà molta gent a comprar en línia”.

Des de l’Associació de Mercats la seua vicepresidenta, Cheyenne Esteve, va assenyalar en roda de premsa que els Mercats Municipals són “símbol de qualitat, frescor i varietat des de fa 100 anys, i s’ha triat en el centenari que és el millor moment per a presentar aquest projecte, que millora el servei d’atenció al client amb una plataforma en línia -Marketplace- que ofereix una varietat de comerços en els quals el consumidor trobarà una mostra de tota mena d’aliments a l’abast de la seua mà amb un sol clic”.

Aquest nou projecte el realitza l’empresa KIBUS que entén la filosofia del Mercat, com ara la proximitat, el tracte, la qualitat i la frescor, i són lideres a oferir aquests serveis a altres Mercats en tota Espanya.

Aquest matí un representant de KIBUS ha assenyalat que “va ser tot un orgull comptar amb un dels mercats més grans d’Espanya, en el qual s’ofereix el millor producte i de qualitat. La gent cada dia s’està preocupant a menjar millor i amb més qualitat i això representen els nostres mercats, volem atraure a les persones que no poden comprar per horaris perquè tinguen el millor producte a la seua casa”.

“El comerciant és un pilar fonamental, són gurus dels productes i el que s’embene és qualitat, per això es vol replicar l’experiència en què es tria el lloc en el qual es vol comprar en la plataforma en línia”, van afegir des de KIBUS.

Últimes notícies

Vox rebutja el ‘circ mediàtic’ i negociarà amb discreció amb el PP en la Comunitat Valenciana

Vox ha assegurat que evitarà el 'circ mediàtic' i que negociarà 'amb discreció' amb el PP després de la dimissió de Carlos Mazón. Demana al PP un candidat per a obrir una negociació ordenada i centrada en l'estabilitat.

Manifestació el 29 de novembre a València exigirà l’enjudiciament de Mazón i la reconstrucció després de la DANA

Organitzacions socials convoquen una marxa el 29 de novembre a València per a exigir l'enjudiciament de Carlos Mazón i la reconstrucció social després de la DANA. Hi haurà concentracions l'11 i 17 i una campanya de plantació d'oliveres en memòria i solidaritat.

El Atticgo Elx repetix triomf a Skopje (19-25) i segella el passe a octaus

L'equip il·licità ha vençut de nou al HC Gjorche Petrov-WHC AD Skopje i ha aconseguit el bitllet a octaus de la EHF Copa Europea amb un global de +9.

El Circuit Ricardo Tormo decidix el títol de Moto2 entre Diogo Moreira i Manu González

El GP Motul de la Comunitat Valenciana (14-16 de novembre) tanca la temporada amb el títol de Moto2 en joc entre Diogo Moreira i Manu González, separats per 24 punts.

El PSPV ha acusat el PP d’abandonar els mercats municipals de València

El PSPV ha denunciat deterioració, avaries i falta de manteniment en els mercats municipals de València. Ruzafa s'ha convertit en l'exemple més visible per un ascensor inoperatiu durant mesos.

Feijóo confia en la negociació amb Vox a València: ‘eixirà tot bé’

Alberto Núñez Feijóo ha dit que 'eixirà tot bé' en ser preguntat per la negociació amb Vox a la Comunitat Valenciana. PP i Vox han obert contactes per a acordar el relleu de Carlos Mazón quatre dies després de la seua dimissió.

El PSPV denuncia que el Consell manté sense executar 1.370 milions del pressupost Dana

A tres mesos de tancar l'exercici, només s'han reconegut obligacions pel 42% i s'ha pagat el 31% dels fons. El PSPV critica el baix ritme en àrees socials.

Moleiro destaca el seu gran moment i l’ajuda dels seus companys al Vila-real

L'extrem groc suma quatre gols i dos assistències i assegura que l'adaptació ha sigut més ràpida per estar envoltat de qualitat. Valora el triomf a Cornellà després de la derrota a Xipre i demana mantindre el nivell.