L’estadi de Mestalla acollirà al juny ‘The Champions Burger’ per a triar la millor hamburguesa d’Espanya

L’estadi de Mestalla a València serà escenari este estiu de la cinquena edició de The Champions Burger, el festival gastronòmic que busca la millor hamburguesa d’Espanya i que en els últims anys s’ha celebrat en el camp del Llevant

Al llarg de juny, una vegada finalitzada la temporada esportiva del València CF, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’esta innovadora experiència gastronòmica dirigida a tots els públics sobre la gespa abans de canviar-lo per a la pròxima temporada.

Mestalla es convertirà en punt de trobada de les millors hamburgueseries del país. Els visitants podran degustar una àmplia varietat de propostes de més de 20 hamburgueseries ‘gurmet’ en format ‘food truck’; des de les més clàssiques fins a les més creatives, avantguardistes i d’autor, totes amb les millors carns seleccionades certificades, pans artesans i productes frescos de primera qualitat, destaquen els organitzadors de l’esdeveniment.

Els visitants decidiran amb les seues votacions, en funció d’aspectes com el pa, la carn i la combinació dels ingredients, les dos millors hamburgueses (una valenciana i una altra estatal), que competiran pel títol de ‘Millor hamburguesa d’Espanya’ la pròxima tardor.

Segons els organitzadors, es preveu que The Champions Burger siga l’esdeveniment no esportiu de major assistència de la temporada, amb la presència de milers de visitants en rotació i sempre amb aforament limitat. El certamen romandrà obert des del migdia fins a la nit de manera ininterrompuda.

Este festival torna a València de la mà del València CF i Grup Memorable, Official Entertainment, ‘partner’ del club, i esta vegada el fa a Mestalla, un estadi amb gran capacitat i situat en un punt estratègic a la ciutat a nivell d’accessos, connexions, transporte públic i prestacions.

The Champions Burger és un concepte gastronòmic creat fa set anys per quatre joves empresaris valencians que s’ha convertit en el festival gastronòmic d’hamburgueses amb més seguidors. En 2023 va rebre en l’àmbit estatal a gairebé un milió de visitants.

En esta cinquena edició ja ha passat per Múrcia, Còrdova, Alacant i Saragossa, on se celebra esta setmana, aconseguint més de 300.000 visitants. Posteriorment, viatjarà a Madrid, Barcelona i Sevilla abans de la seua arribada a Mestalla.

A causa de l’èxit d’edicions anteriors, amb més d’1.250.000 assistents i la participació de més de 150 restaurants, el campionat ha passat de realitzar-se només a València (2018, 2019 i 2022) a celebrar-se en 16 ciutats enguany, el doble que en 2023.

Enguany tornarà a triar la millor hamburguesa d’Europa amb la participació de les deu millors estatals, les procedents de la final espanyola, i una àmplia representació d’hamburgueseries de països europeus.

Anuncios

Últimes notícies

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.