L’estadi de Mestalla acollirà al juny ‘The Champions Burger’ per a triar la millor hamburguesa d’Espanya

L’estadi de Mestalla a València serà escenari este estiu de la cinquena edició de The Champions Burger, el festival gastronòmic que busca la millor hamburguesa d’Espanya i que en els últims anys s’ha celebrat en el camp del Llevant

Al llarg de juny, una vegada finalitzada la temporada esportiva del València CF, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’esta innovadora experiència gastronòmica dirigida a tots els públics sobre la gespa abans de canviar-lo per a la pròxima temporada.

Mestalla es convertirà en punt de trobada de les millors hamburgueseries del país. Els visitants podran degustar una àmplia varietat de propostes de més de 20 hamburgueseries ‘gurmet’ en format ‘food truck’; des de les més clàssiques fins a les més creatives, avantguardistes i d’autor, totes amb les millors carns seleccionades certificades, pans artesans i productes frescos de primera qualitat, destaquen els organitzadors de l’esdeveniment.

Els visitants decidiran amb les seues votacions, en funció d’aspectes com el pa, la carn i la combinació dels ingredients, les dos millors hamburgueses (una valenciana i una altra estatal), que competiran pel títol de ‘Millor hamburguesa d’Espanya’ la pròxima tardor.

Segons els organitzadors, es preveu que The Champions Burger siga l’esdeveniment no esportiu de major assistència de la temporada, amb la presència de milers de visitants en rotació i sempre amb aforament limitat. El certamen romandrà obert des del migdia fins a la nit de manera ininterrompuda.

Este festival torna a València de la mà del València CF i Grup Memorable, Official Entertainment, ‘partner’ del club, i esta vegada el fa a Mestalla, un estadi amb gran capacitat i situat en un punt estratègic a la ciutat a nivell d’accessos, connexions, transporte públic i prestacions.

The Champions Burger és un concepte gastronòmic creat fa set anys per quatre joves empresaris valencians que s’ha convertit en el festival gastronòmic d’hamburgueses amb més seguidors. En 2023 va rebre en l’àmbit estatal a gairebé un milió de visitants.

En esta cinquena edició ja ha passat per Múrcia, Còrdova, Alacant i Saragossa, on se celebra esta setmana, aconseguint més de 300.000 visitants. Posteriorment, viatjarà a Madrid, Barcelona i Sevilla abans de la seua arribada a Mestalla.

A causa de l’èxit d’edicions anteriors, amb més d’1.250.000 assistents i la participació de més de 150 restaurants, el campionat ha passat de realitzar-se només a València (2018, 2019 i 2022) a celebrar-se en 16 ciutats enguany, el doble que en 2023.

Enguany tornarà a triar la millor hamburguesa d’Europa amb la participació de les deu millors estatals, les procedents de la final espanyola, i una àmplia representació d’hamburgueseries de països europeus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.