L’estadi de Mestalla acollirà al juny ‘The Champions Burger’ per a triar la millor hamburguesa d’Espanya

L’estadi de Mestalla a València serà escenari este estiu de la cinquena edició de The Champions Burger, el festival gastronòmic que busca la millor hamburguesa d’Espanya i que en els últims anys s’ha celebrat en el camp del Llevant

Al llarg de juny, una vegada finalitzada la temporada esportiva del València CF, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’esta innovadora experiència gastronòmica dirigida a tots els públics sobre la gespa abans de canviar-lo per a la pròxima temporada.

Mestalla es convertirà en punt de trobada de les millors hamburgueseries del país. Els visitants podran degustar una àmplia varietat de propostes de més de 20 hamburgueseries ‘gurmet’ en format ‘food truck’; des de les més clàssiques fins a les més creatives, avantguardistes i d’autor, totes amb les millors carns seleccionades certificades, pans artesans i productes frescos de primera qualitat, destaquen els organitzadors de l’esdeveniment.

Els visitants decidiran amb les seues votacions, en funció d’aspectes com el pa, la carn i la combinació dels ingredients, les dos millors hamburgueses (una valenciana i una altra estatal), que competiran pel títol de ‘Millor hamburguesa d’Espanya’ la pròxima tardor.

Segons els organitzadors, es preveu que The Champions Burger siga l’esdeveniment no esportiu de major assistència de la temporada, amb la presència de milers de visitants en rotació i sempre amb aforament limitat. El certamen romandrà obert des del migdia fins a la nit de manera ininterrompuda.

Este festival torna a València de la mà del València CF i Grup Memorable, Official Entertainment, ‘partner’ del club, i esta vegada el fa a Mestalla, un estadi amb gran capacitat i situat en un punt estratègic a la ciutat a nivell d’accessos, connexions, transporte públic i prestacions.

The Champions Burger és un concepte gastronòmic creat fa set anys per quatre joves empresaris valencians que s’ha convertit en el festival gastronòmic d’hamburgueses amb més seguidors. En 2023 va rebre en l’àmbit estatal a gairebé un milió de visitants.

En esta cinquena edició ja ha passat per Múrcia, Còrdova, Alacant i Saragossa, on se celebra esta setmana, aconseguint més de 300.000 visitants. Posteriorment, viatjarà a Madrid, Barcelona i Sevilla abans de la seua arribada a Mestalla.

A causa de l’èxit d’edicions anteriors, amb més d’1.250.000 assistents i la participació de més de 150 restaurants, el campionat ha passat de realitzar-se només a València (2018, 2019 i 2022) a celebrar-se en 16 ciutats enguany, el doble que en 2023.

Enguany tornarà a triar la millor hamburguesa d’Europa amb la participació de les deu millors estatals, les procedents de la final espanyola, i una àmplia representació d’hamburgueseries de països europeus.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.