L’estadi de Mestalla acollirà al juny ‘The Champions Burger’ per a triar la millor hamburguesa d’Espanya

L’estadi de Mestalla a València serà escenari este estiu de la cinquena edició de The Champions Burger, el festival gastronòmic que busca la millor hamburguesa d’Espanya i que en els últims anys s’ha celebrat en el camp del Llevant

Al llarg de juny, una vegada finalitzada la temporada esportiva del València CF, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’esta innovadora experiència gastronòmica dirigida a tots els públics sobre la gespa abans de canviar-lo per a la pròxima temporada.

Mestalla es convertirà en punt de trobada de les millors hamburgueseries del país. Els visitants podran degustar una àmplia varietat de propostes de més de 20 hamburgueseries ‘gurmet’ en format ‘food truck’; des de les més clàssiques fins a les més creatives, avantguardistes i d’autor, totes amb les millors carns seleccionades certificades, pans artesans i productes frescos de primera qualitat, destaquen els organitzadors de l’esdeveniment.

Els visitants decidiran amb les seues votacions, en funció d’aspectes com el pa, la carn i la combinació dels ingredients, les dos millors hamburgueses (una valenciana i una altra estatal), que competiran pel títol de ‘Millor hamburguesa d’Espanya’ la pròxima tardor.

Segons els organitzadors, es preveu que The Champions Burger siga l’esdeveniment no esportiu de major assistència de la temporada, amb la presència de milers de visitants en rotació i sempre amb aforament limitat. El certamen romandrà obert des del migdia fins a la nit de manera ininterrompuda.

Este festival torna a València de la mà del València CF i Grup Memorable, Official Entertainment, ‘partner’ del club, i esta vegada el fa a Mestalla, un estadi amb gran capacitat i situat en un punt estratègic a la ciutat a nivell d’accessos, connexions, transporte públic i prestacions.

The Champions Burger és un concepte gastronòmic creat fa set anys per quatre joves empresaris valencians que s’ha convertit en el festival gastronòmic d’hamburgueses amb més seguidors. En 2023 va rebre en l’àmbit estatal a gairebé un milió de visitants.

En esta cinquena edició ja ha passat per Múrcia, Còrdova, Alacant i Saragossa, on se celebra esta setmana, aconseguint més de 300.000 visitants. Posteriorment, viatjarà a Madrid, Barcelona i Sevilla abans de la seua arribada a Mestalla.

A causa de l’èxit d’edicions anteriors, amb més d’1.250.000 assistents i la participació de més de 150 restaurants, el campionat ha passat de realitzar-se només a València (2018, 2019 i 2022) a celebrar-se en 16 ciutats enguany, el doble que en 2023.

Enguany tornarà a triar la millor hamburguesa d’Europa amb la participació de les deu millors estatals, les procedents de la final espanyola, i una àmplia representació d’hamburgueseries de països europeus.

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.