L’estadi de Mestalla acollirà al juny ‘The Champions Burger’ per a triar la millor hamburguesa d’Espanya

L’estadi de Mestalla a València serà escenari este estiu de la cinquena edició de The Champions Burger, el festival gastronòmic que busca la millor hamburguesa d’Espanya i que en els últims anys s’ha celebrat en el camp del Llevant

Al llarg de juny, una vegada finalitzada la temporada esportiva del València CF, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’esta innovadora experiència gastronòmica dirigida a tots els públics sobre la gespa abans de canviar-lo per a la pròxima temporada.

Mestalla es convertirà en punt de trobada de les millors hamburgueseries del país. Els visitants podran degustar una àmplia varietat de propostes de més de 20 hamburgueseries ‘gurmet’ en format ‘food truck’; des de les més clàssiques fins a les més creatives, avantguardistes i d’autor, totes amb les millors carns seleccionades certificades, pans artesans i productes frescos de primera qualitat, destaquen els organitzadors de l’esdeveniment.

Els visitants decidiran amb les seues votacions, en funció d’aspectes com el pa, la carn i la combinació dels ingredients, les dos millors hamburgueses (una valenciana i una altra estatal), que competiran pel títol de ‘Millor hamburguesa d’Espanya’ la pròxima tardor.

Segons els organitzadors, es preveu que The Champions Burger siga l’esdeveniment no esportiu de major assistència de la temporada, amb la presència de milers de visitants en rotació i sempre amb aforament limitat. El certamen romandrà obert des del migdia fins a la nit de manera ininterrompuda.

Este festival torna a València de la mà del València CF i Grup Memorable, Official Entertainment, ‘partner’ del club, i esta vegada el fa a Mestalla, un estadi amb gran capacitat i situat en un punt estratègic a la ciutat a nivell d’accessos, connexions, transporte públic i prestacions.

The Champions Burger és un concepte gastronòmic creat fa set anys per quatre joves empresaris valencians que s’ha convertit en el festival gastronòmic d’hamburgueses amb més seguidors. En 2023 va rebre en l’àmbit estatal a gairebé un milió de visitants.

En esta cinquena edició ja ha passat per Múrcia, Còrdova, Alacant i Saragossa, on se celebra esta setmana, aconseguint més de 300.000 visitants. Posteriorment, viatjarà a Madrid, Barcelona i Sevilla abans de la seua arribada a Mestalla.

A causa de l’èxit d’edicions anteriors, amb més d’1.250.000 assistents i la participació de més de 150 restaurants, el campionat ha passat de realitzar-se només a València (2018, 2019 i 2022) a celebrar-se en 16 ciutats enguany, el doble que en 2023.

Enguany tornarà a triar la millor hamburguesa d’Europa amb la participació de les deu millors estatals, les procedents de la final espanyola, i una àmplia representació d’hamburgueseries de països europeus.

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.