Divendres amb nous arruixons acompanyats de fang i temperatures pròpies d’estiu

 

Els dies de platja permanents encara hauran d'esperar

Els dies de platja permanents encara hauran d’esperar | València Diari

Durant el divendres guanyarà protagonisme la massa d’aire del Sàhara, però canviarà de direcció i provindrà del sud-oest. Esta circulació comportarà l’arribada de nous arruixons de pluja de fang. No s’esperen registres importants, ni molt menys generals. La precipitació serà de curta durada i de caràcter dispers, amb alguna tempesta puntual en l’interior d’Alacant.

 

Es preveuen arruixons especialment en l’interior i en el prelitoral d’Alacant i de València durant la primera mitat del dia. A partir del migdia, hi haurà un canvi radical de la situació i les precipitacions acabaran desapareixent amb el pas de les hores.

 

Divendres al matí es preveu alguna tempesta a l'interior d'Alacant

Divendres de matí es preveu alguna tempesta en l’interior d’Alacant | AEMET

 

Calor pròpia d’estiu de dia

Torna la calor i és que, de cara a divendres, la influència de la massa d’aire del Sàhara ens portarà a parlar d’unes temperatures pròpies d’estiu. Els termòmetres encara pujaran més respecte dijous i les màximes se situaran entre 28º i 32º, majoritàriament. Les més elevades se situaran en el prelitoral d’Alacant. Les mínimes seguiran sent baixes, entre 11º i 18º, especialment en àrees de muntanya.

 

Les màximes del dissabte es situaran entre 28º i 32º

Les màximes del dissabte se situaran entre 28º i 32º | AEMET

 

La jornada del divendres vindrà marcada pels intervals de núvols que seran més densos a primeres hores, i acabaran desapareixent al final del dia. Durant la primera mitat de la jornada apareixeran bandes de núvols baixos que deixaran el cel més tapat en zones del prelitoral i l’interior. A partir de la vesprada, estes acabaran desapareixent.

 

Durant el cap de setmana hi haurà un predomini del temps tranquil sense precipitacions. El dissabte hi haurà un xicotet augment dels termòmetres. Quant a la jornada del diumenge, hi haurà una baixada de les temperatures i tindrem un ambient més suau durant les hores de sol. Les mínimes pràcticament no patiran canvis, però les màximes cauran fins a 5 graus en alguns punts. 

 

Dissabte apareixeran alguns núvols en l’interior de Castelló, però amb domini d’un dia assolellat en la resta de la Comunitat Valenciana. La calor i el predomini del sol donaran unes condicions idònies per anar a la platja, però alerat amb la protecció solar. De cara a diumenge augmentarà la nuvolositat, però sense massa importància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.