Divendres amb nous arruixons acompanyats de fang i temperatures pròpies d’estiu

 

Els dies de platja permanents encara hauran d'esperar

Els dies de platja permanents encara hauran d’esperar | València Diari

Durant el divendres guanyarà protagonisme la massa d’aire del Sàhara, però canviarà de direcció i provindrà del sud-oest. Esta circulació comportarà l’arribada de nous arruixons de pluja de fang. No s’esperen registres importants, ni molt menys generals. La precipitació serà de curta durada i de caràcter dispers, amb alguna tempesta puntual en l’interior d’Alacant.

 

Es preveuen arruixons especialment en l’interior i en el prelitoral d’Alacant i de València durant la primera mitat del dia. A partir del migdia, hi haurà un canvi radical de la situació i les precipitacions acabaran desapareixent amb el pas de les hores.

 

Divendres al matí es preveu alguna tempesta a l'interior d'Alacant

Divendres de matí es preveu alguna tempesta en l’interior d’Alacant | AEMET

 

Calor pròpia d’estiu de dia

Torna la calor i és que, de cara a divendres, la influència de la massa d’aire del Sàhara ens portarà a parlar d’unes temperatures pròpies d’estiu. Els termòmetres encara pujaran més respecte dijous i les màximes se situaran entre 28º i 32º, majoritàriament. Les més elevades se situaran en el prelitoral d’Alacant. Les mínimes seguiran sent baixes, entre 11º i 18º, especialment en àrees de muntanya.

 

Les màximes del dissabte es situaran entre 28º i 32º

Les màximes del dissabte se situaran entre 28º i 32º | AEMET

 

La jornada del divendres vindrà marcada pels intervals de núvols que seran més densos a primeres hores, i acabaran desapareixent al final del dia. Durant la primera mitat de la jornada apareixeran bandes de núvols baixos que deixaran el cel més tapat en zones del prelitoral i l’interior. A partir de la vesprada, estes acabaran desapareixent.

 

Durant el cap de setmana hi haurà un predomini del temps tranquil sense precipitacions. El dissabte hi haurà un xicotet augment dels termòmetres. Quant a la jornada del diumenge, hi haurà una baixada de les temperatures i tindrem un ambient més suau durant les hores de sol. Les mínimes pràcticament no patiran canvis, però les màximes cauran fins a 5 graus en alguns punts. 

 

Dissabte apareixeran alguns núvols en l’interior de Castelló, però amb domini d’un dia assolellat en la resta de la Comunitat Valenciana. La calor i el predomini del sol donaran unes condicions idònies per anar a la platja, però alerat amb la protecció solar. De cara a diumenge augmentarà la nuvolositat, però sense massa importància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.