Divendres amb nous arruixons acompanyats de fang i temperatures pròpies d’estiu

 

Els dies de platja permanents encara hauran d'esperar

Els dies de platja permanents encara hauran d’esperar | València Diari

Durant el divendres guanyarà protagonisme la massa d’aire del Sàhara, però canviarà de direcció i provindrà del sud-oest. Esta circulació comportarà l’arribada de nous arruixons de pluja de fang. No s’esperen registres importants, ni molt menys generals. La precipitació serà de curta durada i de caràcter dispers, amb alguna tempesta puntual en l’interior d’Alacant.

 

Es preveuen arruixons especialment en l’interior i en el prelitoral d’Alacant i de València durant la primera mitat del dia. A partir del migdia, hi haurà un canvi radical de la situació i les precipitacions acabaran desapareixent amb el pas de les hores.

 

Divendres al matí es preveu alguna tempesta a l'interior d'Alacant

Divendres de matí es preveu alguna tempesta en l’interior d’Alacant | AEMET

 

Calor pròpia d’estiu de dia

Torna la calor i és que, de cara a divendres, la influència de la massa d’aire del Sàhara ens portarà a parlar d’unes temperatures pròpies d’estiu. Els termòmetres encara pujaran més respecte dijous i les màximes se situaran entre 28º i 32º, majoritàriament. Les més elevades se situaran en el prelitoral d’Alacant. Les mínimes seguiran sent baixes, entre 11º i 18º, especialment en àrees de muntanya.

 

Les màximes del dissabte es situaran entre 28º i 32º

Les màximes del dissabte se situaran entre 28º i 32º | AEMET

 

La jornada del divendres vindrà marcada pels intervals de núvols que seran més densos a primeres hores, i acabaran desapareixent al final del dia. Durant la primera mitat de la jornada apareixeran bandes de núvols baixos que deixaran el cel més tapat en zones del prelitoral i l’interior. A partir de la vesprada, estes acabaran desapareixent.

 

Durant el cap de setmana hi haurà un predomini del temps tranquil sense precipitacions. El dissabte hi haurà un xicotet augment dels termòmetres. Quant a la jornada del diumenge, hi haurà una baixada de les temperatures i tindrem un ambient més suau durant les hores de sol. Les mínimes pràcticament no patiran canvis, però les màximes cauran fins a 5 graus en alguns punts. 

 

Dissabte apareixeran alguns núvols en l’interior de Castelló, però amb domini d’un dia assolellat en la resta de la Comunitat Valenciana. La calor i el predomini del sol donaran unes condicions idònies per anar a la platja, però alerat amb la protecció solar. De cara a diumenge augmentarà la nuvolositat, però sense massa importància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.