Divendres amb nous arruixons acompanyats de fang i temperatures pròpies d’estiu

 

Els dies de platja permanents encara hauran d'esperar

Els dies de platja permanents encara hauran d’esperar | València Diari

Durant el divendres guanyarà protagonisme la massa d’aire del Sàhara, però canviarà de direcció i provindrà del sud-oest. Esta circulació comportarà l’arribada de nous arruixons de pluja de fang. No s’esperen registres importants, ni molt menys generals. La precipitació serà de curta durada i de caràcter dispers, amb alguna tempesta puntual en l’interior d’Alacant.

 

Es preveuen arruixons especialment en l’interior i en el prelitoral d’Alacant i de València durant la primera mitat del dia. A partir del migdia, hi haurà un canvi radical de la situació i les precipitacions acabaran desapareixent amb el pas de les hores.

 

Divendres al matí es preveu alguna tempesta a l'interior d'Alacant

Divendres de matí es preveu alguna tempesta en l’interior d’Alacant | AEMET

 

Calor pròpia d’estiu de dia

Torna la calor i és que, de cara a divendres, la influència de la massa d’aire del Sàhara ens portarà a parlar d’unes temperatures pròpies d’estiu. Els termòmetres encara pujaran més respecte dijous i les màximes se situaran entre 28º i 32º, majoritàriament. Les més elevades se situaran en el prelitoral d’Alacant. Les mínimes seguiran sent baixes, entre 11º i 18º, especialment en àrees de muntanya.

 

Les màximes del dissabte es situaran entre 28º i 32º

Les màximes del dissabte se situaran entre 28º i 32º | AEMET

 

La jornada del divendres vindrà marcada pels intervals de núvols que seran més densos a primeres hores, i acabaran desapareixent al final del dia. Durant la primera mitat de la jornada apareixeran bandes de núvols baixos que deixaran el cel més tapat en zones del prelitoral i l’interior. A partir de la vesprada, estes acabaran desapareixent.

 

Durant el cap de setmana hi haurà un predomini del temps tranquil sense precipitacions. El dissabte hi haurà un xicotet augment dels termòmetres. Quant a la jornada del diumenge, hi haurà una baixada de les temperatures i tindrem un ambient més suau durant les hores de sol. Les mínimes pràcticament no patiran canvis, però les màximes cauran fins a 5 graus en alguns punts. 

 

Dissabte apareixeran alguns núvols en l’interior de Castelló, però amb domini d’un dia assolellat en la resta de la Comunitat Valenciana. La calor i el predomini del sol donaran unes condicions idònies per anar a la platja, però alerat amb la protecció solar. De cara a diumenge augmentarà la nuvolositat, però sense massa importància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.