14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Reculen les temperatures este dimecres amb tranquil·litat en el cel

Sol

Oratge plàcid i solejat este dimecres | pixabay

Després de dos dies amb temperatures màximes fora de lloc, amb uns valors que s’han enfilat molt fins als 23º en molts punts del territori valencià, este dimecres les temperatures baixaran un poc, encara que l’ambient seguirà sent agradable amb pocs núvols.

 

Este dimarts la notícia han tornat a ser les temperatures. Un dia més, els termòmetres han arribat a superar els 23º de màxima, i fins i tot puntualment han arribat als 24º, unes temperatures totalment atípiques per a finals de novembre. Ara bé, estos valors exageradament alts, tenen els dies comptats.

 

Durant les pròximes jornades seguirà fent bonança pel migdia, amb un ambient agradable i poc fred, però els termòmetres quedaran un pc més curts amb unes màximes que les més altes quedaran prop dels 20º o 21º. D’esta manera, ja dimecres notarem este xicotet descens de la temperatura.

 

Al matí farà una poc més de fresca, sense tindre de moment glaçades, mentres que pel migdia les temperatures quedaran entre els 16º i 21º en la costa, i entre els 13º i 17º en l’interior. Caldrà anar lleugerament abrigat pel matí, però al migdia de ben segur que la jaqueta tornarà a sobrar.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

Poc moviment en el cel

El pronòstic es mantindrà similar, amb el domini de l’ambient solejat, com este dimarts. Hi haurà alguns núvols poc importants i pràcticament decoratius, que no portaran més conseqüències. De pluja, un dia més, no n’esperem.

 

El vent de l’oest seguirà bufant suau, i serà el responsable de què les temperatures seguixen sent més altes per a l’època de l’any, juntament amb una massa d’aire un poc més càlida del normal.

Pocs canvis a la vista

Els mapes de l’oratge seguixen insistint en un temps molt plàcid però amb més núvols alts a partir del pròxim dijous. A pesar de tot, seguirem amb temperatures més elevades del que tocaria per a l’època. Pareix que a finals de setmana podria arribar un canvi de temps més destacable. Però cal dir que, per ara, els mapes han rebaixat la possibilitat d’arruixons i fred de cara a finals de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.