Reculen les temperatures este dimecres amb tranquil·litat en el cel

Sol

Oratge plàcid i solejat este dimecres | pixabay

Després de dos dies amb temperatures màximes fora de lloc, amb uns valors que s’han enfilat molt fins als 23º en molts punts del territori valencià, este dimecres les temperatures baixaran un poc, encara que l’ambient seguirà sent agradable amb pocs núvols.

 

Este dimarts la notícia han tornat a ser les temperatures. Un dia més, els termòmetres han arribat a superar els 23º de màxima, i fins i tot puntualment han arribat als 24º, unes temperatures totalment atípiques per a finals de novembre. Ara bé, estos valors exageradament alts, tenen els dies comptats.

 

Durant les pròximes jornades seguirà fent bonança pel migdia, amb un ambient agradable i poc fred, però els termòmetres quedaran un pc més curts amb unes màximes que les més altes quedaran prop dels 20º o 21º. D’esta manera, ja dimecres notarem este xicotet descens de la temperatura.

 

Al matí farà una poc més de fresca, sense tindre de moment glaçades, mentres que pel migdia les temperatures quedaran entre els 16º i 21º en la costa, i entre els 13º i 17º en l’interior. Caldrà anar lleugerament abrigat pel matí, però al migdia de ben segur que la jaqueta tornarà a sobrar.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

Poc moviment en el cel

El pronòstic es mantindrà similar, amb el domini de l’ambient solejat, com este dimarts. Hi haurà alguns núvols poc importants i pràcticament decoratius, que no portaran més conseqüències. De pluja, un dia més, no n’esperem.

 

El vent de l’oest seguirà bufant suau, i serà el responsable de què les temperatures seguixen sent més altes per a l’època de l’any, juntament amb una massa d’aire un poc més càlida del normal.

Pocs canvis a la vista

Els mapes de l’oratge seguixen insistint en un temps molt plàcid però amb més núvols alts a partir del pròxim dijous. A pesar de tot, seguirem amb temperatures més elevades del que tocaria per a l’època. Pareix que a finals de setmana podria arribar un canvi de temps més destacable. Però cal dir que, per ara, els mapes han rebaixat la possibilitat d’arruixons i fred de cara a finals de setmana.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.