Reculen les temperatures este dimecres amb tranquil·litat en el cel

Sol

Oratge plàcid i solejat este dimecres | pixabay

Després de dos dies amb temperatures màximes fora de lloc, amb uns valors que s’han enfilat molt fins als 23º en molts punts del territori valencià, este dimecres les temperatures baixaran un poc, encara que l’ambient seguirà sent agradable amb pocs núvols.

 

Este dimarts la notícia han tornat a ser les temperatures. Un dia més, els termòmetres han arribat a superar els 23º de màxima, i fins i tot puntualment han arribat als 24º, unes temperatures totalment atípiques per a finals de novembre. Ara bé, estos valors exageradament alts, tenen els dies comptats.

 

Durant les pròximes jornades seguirà fent bonança pel migdia, amb un ambient agradable i poc fred, però els termòmetres quedaran un pc més curts amb unes màximes que les més altes quedaran prop dels 20º o 21º. D’esta manera, ja dimecres notarem este xicotet descens de la temperatura.

 

Al matí farà una poc més de fresca, sense tindre de moment glaçades, mentres que pel migdia les temperatures quedaran entre els 16º i 21º en la costa, i entre els 13º i 17º en l’interior. Caldrà anar lleugerament abrigat pel matí, però al migdia de ben segur que la jaqueta tornarà a sobrar.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

Poc moviment en el cel

El pronòstic es mantindrà similar, amb el domini de l’ambient solejat, com este dimarts. Hi haurà alguns núvols poc importants i pràcticament decoratius, que no portaran més conseqüències. De pluja, un dia més, no n’esperem.

 

El vent de l’oest seguirà bufant suau, i serà el responsable de què les temperatures seguixen sent més altes per a l’època de l’any, juntament amb una massa d’aire un poc més càlida del normal.

Pocs canvis a la vista

Els mapes de l’oratge seguixen insistint en un temps molt plàcid però amb més núvols alts a partir del pròxim dijous. A pesar de tot, seguirem amb temperatures més elevades del que tocaria per a l’època. Pareix que a finals de setmana podria arribar un canvi de temps més destacable. Però cal dir que, per ara, els mapes han rebaixat la possibilitat d’arruixons i fred de cara a finals de setmana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.