13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Reculen les temperatures este dimecres amb tranquil·litat en el cel

Sol

Oratge plàcid i solejat este dimecres | pixabay

Després de dos dies amb temperatures màximes fora de lloc, amb uns valors que s’han enfilat molt fins als 23º en molts punts del territori valencià, este dimecres les temperatures baixaran un poc, encara que l’ambient seguirà sent agradable amb pocs núvols.

 

Este dimarts la notícia han tornat a ser les temperatures. Un dia més, els termòmetres han arribat a superar els 23º de màxima, i fins i tot puntualment han arribat als 24º, unes temperatures totalment atípiques per a finals de novembre. Ara bé, estos valors exageradament alts, tenen els dies comptats.

 

Durant les pròximes jornades seguirà fent bonança pel migdia, amb un ambient agradable i poc fred, però els termòmetres quedaran un pc més curts amb unes màximes que les més altes quedaran prop dels 20º o 21º. D’esta manera, ja dimecres notarem este xicotet descens de la temperatura.

 

Al matí farà una poc més de fresca, sense tindre de moment glaçades, mentres que pel migdia les temperatures quedaran entre els 16º i 21º en la costa, i entre els 13º i 17º en l’interior. Caldrà anar lleugerament abrigat pel matí, però al migdia de ben segur que la jaqueta tornarà a sobrar.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

Poc moviment en el cel

El pronòstic es mantindrà similar, amb el domini de l’ambient solejat, com este dimarts. Hi haurà alguns núvols poc importants i pràcticament decoratius, que no portaran més conseqüències. De pluja, un dia més, no n’esperem.

 

El vent de l’oest seguirà bufant suau, i serà el responsable de què les temperatures seguixen sent més altes per a l’època de l’any, juntament amb una massa d’aire un poc més càlida del normal.

Pocs canvis a la vista

Els mapes de l’oratge seguixen insistint en un temps molt plàcid però amb més núvols alts a partir del pròxim dijous. A pesar de tot, seguirem amb temperatures més elevades del que tocaria per a l’època. Pareix que a finals de setmana podria arribar un canvi de temps més destacable. Però cal dir que, per ara, els mapes han rebaixat la possibilitat d’arruixons i fred de cara a finals de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.