Agost se’n va fent soroll

or

La recta final d’agost ha sigut com les d’abans, amb llamps i trons anunciant-nos el final de l’estiu. Però com des de fa un temps…res és igual que era. Ara a més de fer previsions per al trànsit entre l’agost i el setembre hem de fer previsions per a l’oratge que anem a tindre en les Falles de 2021…que també són diferents.

L’inici de Falles l’ús del paraigua serà obligatori, però a poc a poc tot indica que la inestabilitat quedarà concentrada al nord, que el sol acabarà imposant-se i les temperatures pujant.

Les últimes hores d’agost haurem d’estar atents a les tronades que amb molta probabilitat tornaran a visitar-nos esta vesprada. El matí es presenta variable, i encara que no descartem algun ruixat tindrem més sol que núvols. Un sol que atorgarà energia perquè esta vesprada les tronades estiguen de nou garantides quasi al cent per cent i amb ruixats i tronades que de nou farà que l’avís groc estiga present al nord del territori per probabilitat de tronades que podran vindre acompanyades de pedra.

Les temperatures nocturnes no patiran canvis, però al centre del dia farà més calor

or

or

Demà comença setembre i donarem el tret d’eixida a les Falles de 2021 amb poc de sol, ruixats, tronades i temperatures més baixes.

De bon matí caldrà seguir de ben a prop l’evolució de l’oratge i dels núvols de tempesta que podran deixar algun ruixat de més entitat al sud de Castelló i al nord, interior i centre de València.

La vesprada també serà animada amb ruixats i tronades de distribució molt irregular però localment de forta intensitat. Les temperatures més altes s’aproparan als 30 graus. les més baixes quedaran al voltant dels 20-22 graus.

or

or

A partir de dijous encara que no acaba de desaparèixer la inestabilitat pensem que les tronades afectaran preferentment el nord de la Comunitat i de forma més probable les zones de muntanya. A més a més les temperatures iniciaran un ascens dijous que tindrà continuïtat els dies següents.

or

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.