Agost se’n va fent soroll

Ejemplo de shortcode con estilo
La recta final d’agost ha sigut com les d’abans, amb llamps i trons anunciant-nos el final de l’estiu. Però com des de fa un temps…res és igual que era. Ara a més de fer previsions per al trànsit entre l’agost i el setembre hem de fer previsions per a l’oratge que anem a tindre en […]
or

La recta final d’agost ha sigut com les d’abans, amb llamps i trons anunciant-nos el final de l’estiu. Però com des de fa un temps…res és igual que era. Ara a més de fer previsions per al trànsit entre l’agost i el setembre hem de fer previsions per a l’oratge que anem a tindre en les Falles de 2021…que també són diferents.

L’inici de Falles l’ús del paraigua serà obligatori, però a poc a poc tot indica que la inestabilitat quedarà concentrada al nord, que el sol acabarà imposant-se i les temperatures pujant.

Les últimes hores d’agost haurem d’estar atents a les tronades que amb molta probabilitat tornaran a visitar-nos esta vesprada. El matí es presenta variable, i encara que no descartem algun ruixat tindrem més sol que núvols. Un sol que atorgarà energia perquè esta vesprada les tronades estiguen de nou garantides quasi al cent per cent i amb ruixats i tronades que de nou farà que l’avís groc estiga present al nord del territori per probabilitat de tronades que podran vindre acompanyades de pedra.

Les temperatures nocturnes no patiran canvis, però al centre del dia farà més calor

or

or

Demà comença setembre i donarem el tret d’eixida a les Falles de 2021 amb poc de sol, ruixats, tronades i temperatures més baixes.

De bon matí caldrà seguir de ben a prop l’evolució de l’oratge i dels núvols de tempesta que podran deixar algun ruixat de més entitat al sud de Castelló i al nord, interior i centre de València.

La vesprada també serà animada amb ruixats i tronades de distribució molt irregular però localment de forta intensitat. Les temperatures més altes s’aproparan als 30 graus. les més baixes quedaran al voltant dels 20-22 graus.

or

or

A partir de dijous encara que no acaba de desaparèixer la inestabilitat pensem que les tronades afectaran preferentment el nord de la Comunitat i de forma més probable les zones de muntanya. A més a més les temperatures iniciaran un ascens dijous que tindrà continuïtat els dies següents.

or

Últimes notícies

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.

El Tribunal Supremo reclama 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama

El Tribunal Supremo ha requerit 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama per l’execució de la condemna vinculada als contractes de mascaretes. Els tres disposen de 15 dies per a pagar les quantitats fixades.

Elda nomena Raquel Sánchez Silva ambaixadora del calçat

Raquel Sánchez Silva ha firmat el llibre d’honor d’Elda abans de rebre el premi i ser nomenada ambaixadora del calçat durant un any. La ciutat li dedica una placa i li entregarà el guardó esta vesprada.

Els videojocs acosten els joves a les apostes amb diners reals

Especialistes reunits a València alerten que les caixes de botí i les recompenses aleatòries poden acostar els videojocs a les apostes. Reclamen prevenció basada en evidència i més atenció als joves afectats.