Activada l’alerta sanitària per onada de calor alt i extrem en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat activa alerta sanitària per onada de calor alt i extrem entre aquesta vesprada i demà en municipis de la Comunitat Valenciana.

Les comarques que estan en alerta són: El Comtat, L’Alcoià, La Marina Alta, El Vinalopó Mitjà, L’Alt Vinalopó, Els Ports, La Safor, La Vall d’Albaida, La Vall de Cofrents/Ayora, Els Serrans, La Plana d’Utiel, La Costera i El Racó d’Ademús.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha avançat que, almenys fins al dissabte, continuarà la calor, amb brises que refresquen alguna cosa l’ambient en la franja litoral a partir de migdia i temperatures de 38 a 39 °C a l’interior.

Els municipis afectats per l’alerta, de les esmentades comarques, poden consultar-se en aquest link.

S’aconsella no exposar-se en les hores més caloroses del dia, usar roba folgada, protegir-se el cap i evitar l’alcohol i els menjars copiosos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.