Activada l’alerta sanitària per onada de calor alt i extrem en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
S'aconsella no exposar-se en les hores més caloroses del dia, usar roba folgada, protegir-se el cap i evitar l'alcohol i els menjars copiosos

La Conselleria de Sanitat activa alerta sanitària per onada de calor alt i extrem entre aquesta vesprada i demà en municipis de la Comunitat Valenciana.

Les comarques que estan en alerta són: El Comtat, L’Alcoià, La Marina Alta, El Vinalopó Mitjà, L’Alt Vinalopó, Els Ports, La Safor, La Vall d’Albaida, La Vall de Cofrents/Ayora, Els Serrans, La Plana d’Utiel, La Costera i El Racó d’Ademús.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha avançat que, almenys fins al dissabte, continuarà la calor, amb brises que refresquen alguna cosa l’ambient en la franja litoral a partir de migdia i temperatures de 38 a 39 °C a l’interior.

Els municipis afectats per l’alerta, de les esmentades comarques, poden consultar-se en aquest link.

S’aconsella no exposar-se en les hores més caloroses del dia, usar roba folgada, protegir-se el cap i evitar l’alcohol i els menjars copiosos.

Últimes notícies

El Valencia Basket busca la quarta victòria seguida davant del San Pablo Burgos

El Valencia Basket visita el San Pablo Burgos després de tres victòries seguides en la lliga. El conjunt local encara no ha guanyat a casa.

Detingut a València un home de 24 anys per vendre cànnabis

La policia ha detingut un home de 24 anys en un local de València anunciat per atraure turistes estrangers. En el registre ha confiscat més d’un quilo de substàncies i 767 euros.

Descobrixen a Faura 400 quilos de material pirotècnic clandestí

La Guàrdia Civil ha trobat prop de 400 quilos de material pirotècnic sense autorització ni mesures de seguretat a Faura. Un operari ha sigut detingut.

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.