Calor per a hui, canvis per al cap de setmana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Comencem el dia pendents de la calor, de les altes temperatures perquè des de fa un parell de dies Aemet ha donat avís a bona part del centre i del sud del territori per temperatures màximes que poden assolir els 36, 37, 38 i fins i tot els 39 graus i 40 graus a […]
oratge

 

Comencem el dia pendents de la calor, de les altes temperatures perquè des de fa un parell de dies Aemet ha donat avís a bona part del centre i del sud del territori per temperatures màximes que poden assolir els 36, 37, 38 i fins i tot els 39 graus i 40 graus a punts de l’interior sud de València i a l’interior d’Alacant.

 

La nit ha sigut un poc més calorosa, de fet des de dimarts cada dia han pujat un poc i s’han barrejat amb humitats relatives altes que fan difícil dormir en punts de la costa. El vent de llebeig (sud-oest) acompanyarà a la massa d’aire càlid que hui es deixarà sentir al centre i al sud de la Comunitat deixant un dia de molta calor.

 

A última hora de la vesprada augmentarà la nuvolositat al nord, on durant la matinada podran registrar-se les primeres precipitacions que ens avançaran el canvi d’oratge que notarem el cap de setmana.

oratge

oratge

 

Acomiadarem demà dissabte el mes de juliol amb temperatures més baixes i oratge variable i insegur. Al sud i al centre baixaran les temperatures però no cal esperar precipitacions importants, només algun plugim dèbil i dispers, però al nord la inestabilitat serà major, hi haurà un poc d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera, que afavoriran la formació i el creixement de nuvolades de tempesta que poden deixar ruixats localment intensos.

 

Aemet també ha donat avís meteorològic per dissabte (en este cas per pluges intenses i possibilitat de pedra).

oratge

oratge

Les temperatures quedaran entre 3 i 5 graus més baixes que hui

oratge

L’oratge dels primers dies d’agost mantindrà la incertesa de demà.

Diumenge cal esperar ruixats dèbils a la costa i pluges localment en forma de tempesta al nord de vesprada, amb temperatures que encara podran baixar un poc més.

Dilluns donarem la benvinguda a la setmana amb el cel carregat de núvols a la franja costanera on podrà  ploure fins a migdia, però de vesprada pensem que acabarà imposant-se el sol quedant el cel ras de cara a dimarts amb un ascens de les temperatures a partir d’eixe moment

oratge,

 

Últimes notícies

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.

La campanya de la palla de l’arròs deixa 1.000 tones disponibles

La campanya de 2026 ha arreplegat gratuïtament 1.000 tones de palla de l’arròs en quatre zones productores. La demanda supera la quantitat disponible i ja hi ha llista d’espera.

La Fe trasplanta el cor a un home de 70 anys després d’un any i mig amb assistència mecànica

La Fe ha trasplantat amb èxit un home de 70 anys que havia viscut un any i mig amb assistència ventricular per una insuficiència cardíaca greu. És el segon cas registrat a Espanya en una persona de 70 anys o més.

La dana de 2024 ha elevat un 76 % el risc de part prematur en les zones més danyades

Un estudi de quasi 12.000 naixements ha detectat més prematuritat després de la dana de 2024, sobretot en els municipis amb danys greus.

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.

Avelino Corma, el científic més influent d’Espanya

Avelino Corma encapçala la classificació espanyola i ocupa el lloc 35 mundial per trajectòria científica. També és segon a Espanya en impacte durant 2025.

Diumenge amb núvols i boires a l’interior valencià

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, possibles boires a l’interior i temperatures estables diumenge. Dilluns podrà ploure feblement al nord.

Detenen a Alacant un fugitiu reclamat per Ucraïna per tràfic d’armes

Un home de 49 anys ha sigut arrestat a l’aeroport d’Alacant-Elx per una ordre internacional d’Ucraïna. El cas està relacionat amb el tràfic de munició i la seua possible extradició.