Calor per a hui, canvis per al cap de setmana

oratge

 

Comencem el dia pendents de la calor, de les altes temperatures perquè des de fa un parell de dies Aemet ha donat avís a bona part del centre i del sud del territori per temperatures màximes que poden assolir els 36, 37, 38 i fins i tot els 39 graus i 40 graus a punts de l’interior sud de València i a l’interior d’Alacant.

 

La nit ha sigut un poc més calorosa, de fet des de dimarts cada dia han pujat un poc i s’han barrejat amb humitats relatives altes que fan difícil dormir en punts de la costa. El vent de llebeig (sud-oest) acompanyarà a la massa d’aire càlid que hui es deixarà sentir al centre i al sud de la Comunitat deixant un dia de molta calor.

 

A última hora de la vesprada augmentarà la nuvolositat al nord, on durant la matinada podran registrar-se les primeres precipitacions que ens avançaran el canvi d’oratge que notarem el cap de setmana.

oratge

oratge

 

Acomiadarem demà dissabte el mes de juliol amb temperatures més baixes i oratge variable i insegur. Al sud i al centre baixaran les temperatures però no cal esperar precipitacions importants, només algun plugim dèbil i dispers, però al nord la inestabilitat serà major, hi haurà un poc d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera, que afavoriran la formació i el creixement de nuvolades de tempesta que poden deixar ruixats localment intensos.

 

Aemet també ha donat avís meteorològic per dissabte (en este cas per pluges intenses i possibilitat de pedra).

oratge

oratge

Les temperatures quedaran entre 3 i 5 graus més baixes que hui

oratge

L’oratge dels primers dies d’agost mantindrà la incertesa de demà.

Diumenge cal esperar ruixats dèbils a la costa i pluges localment en forma de tempesta al nord de vesprada, amb temperatures que encara podran baixar un poc més.

Dilluns donarem la benvinguda a la setmana amb el cel carregat de núvols a la franja costanera on podrà  ploure fins a migdia, però de vesprada pensem que acabarà imposant-se el sol quedant el cel ras de cara a dimarts amb un ascens de les temperatures a partir d’eixe moment

oratge,

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.