11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La calor va a més

És una obvietat però és que el passarà els pròxims dies. La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana. Només destacar i tindre en compte que a partir de dijous es reforçarà el llevant al sud d’Alacant on la mar quedarà més alterada i potser refresque un poc l’ambient al centre del dia però deixarà l’ambient més bascós i humit a la nit.

Les temperatures nocturnes van quedant cada dia més a prop d’eixos perillosos 20 graus que marquen les nits tropicals. Nits a les quals no tardarem a haver de fer-los front d’ací a no res, però de moment encara es pot dormir molt bé i fins i tot fent servir una tapeta.

Ara bé, al centre del dia hui farà més calor amb màximes que podran tocar els 35 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Dimecres cal esperar una nit lleugerament més caloroseta i tanta calor al centre de la jornada. Un dia totalment d’estiu amb pocs núvols al cel.

Dijous i divendres cal esperar que es reforce el llevant al sud, on la mar quedarà més alterada i les temperatures podrien baixar lleugerament, però també caldrà estar a l’aguait d’una massa d’aire càlida (encara més càlida que la que ens afecta estos dies) que avançarà des del nord d’Àfrica portant dies de molta calor per la cap de setmana.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.