La calor va a més

És una obvietat però és que el passarà els pròxims dies. La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana. Només destacar i tindre en compte que a partir de dijous es reforçarà el llevant al sud d’Alacant on la mar quedarà més alterada i potser refresque un poc l’ambient al centre del dia però deixarà l’ambient més bascós i humit a la nit.

Les temperatures nocturnes van quedant cada dia més a prop d’eixos perillosos 20 graus que marquen les nits tropicals. Nits a les quals no tardarem a haver de fer-los front d’ací a no res, però de moment encara es pot dormir molt bé i fins i tot fent servir una tapeta.

Ara bé, al centre del dia hui farà més calor amb màximes que podran tocar els 35 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Dimecres cal esperar una nit lleugerament més caloroseta i tanta calor al centre de la jornada. Un dia totalment d’estiu amb pocs núvols al cel.

Dijous i divendres cal esperar que es reforce el llevant al sud, on la mar quedarà més alterada i les temperatures podrien baixar lleugerament, però també caldrà estar a l’aguait d’una massa d’aire càlida (encara més càlida que la que ens afecta estos dies) que avançarà des del nord d’Àfrica portant dies de molta calor per la cap de setmana.

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.