La calor va a més

És una obvietat però és que el passarà els pròxims dies. La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana. Només destacar i tindre en compte que a partir de dijous es reforçarà el llevant al sud d’Alacant on la mar quedarà més alterada i potser refresque un poc l’ambient al centre del dia però deixarà l’ambient més bascós i humit a la nit.

Les temperatures nocturnes van quedant cada dia més a prop d’eixos perillosos 20 graus que marquen les nits tropicals. Nits a les quals no tardarem a haver de fer-los front d’ací a no res, però de moment encara es pot dormir molt bé i fins i tot fent servir una tapeta.

Ara bé, al centre del dia hui farà més calor amb màximes que podran tocar els 35 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Dimecres cal esperar una nit lleugerament més caloroseta i tanta calor al centre de la jornada. Un dia totalment d’estiu amb pocs núvols al cel.

Dijous i divendres cal esperar que es reforce el llevant al sud, on la mar quedarà més alterada i les temperatures podrien baixar lleugerament, però també caldrà estar a l’aguait d’una massa d’aire càlida (encara més càlida que la que ens afecta estos dies) que avançarà des del nord d’Àfrica portant dies de molta calor per la cap de setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.