La calor va a més

És una obvietat però és que el passarà els pròxims dies. La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana. Només destacar i tindre en compte que a partir de dijous es reforçarà el llevant al sud d’Alacant on la mar quedarà més alterada i potser refresque un poc l’ambient al centre del dia però deixarà l’ambient més bascós i humit a la nit.

Les temperatures nocturnes van quedant cada dia més a prop d’eixos perillosos 20 graus que marquen les nits tropicals. Nits a les quals no tardarem a haver de fer-los front d’ací a no res, però de moment encara es pot dormir molt bé i fins i tot fent servir una tapeta.

Ara bé, al centre del dia hui farà més calor amb màximes que podran tocar els 35 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Dimecres cal esperar una nit lleugerament més caloroseta i tanta calor al centre de la jornada. Un dia totalment d’estiu amb pocs núvols al cel.

Dijous i divendres cal esperar que es reforce el llevant al sud, on la mar quedarà més alterada i les temperatures podrien baixar lleugerament, però també caldrà estar a l’aguait d’una massa d’aire càlida (encara més càlida que la que ens afecta estos dies) que avançarà des del nord d’Àfrica portant dies de molta calor per la cap de setmana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.