La calor va a més

Ejemplo de shortcode con estilo
La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana

És una obvietat però és que el passarà els pròxims dies. La calor encara apretarà un poc més i es mantindran les temperatures en valors similars tot el que queda de setmana. Només destacar i tindre en compte que a partir de dijous es reforçarà el llevant al sud d’Alacant on la mar quedarà més alterada i potser refresque un poc l’ambient al centre del dia però deixarà l’ambient més bascós i humit a la nit.

Les temperatures nocturnes van quedant cada dia més a prop d’eixos perillosos 20 graus que marquen les nits tropicals. Nits a les quals no tardarem a haver de fer-los front d’ací a no res, però de moment encara es pot dormir molt bé i fins i tot fent servir una tapeta.

Ara bé, al centre del dia hui farà més calor amb màximes que podran tocar els 35 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Dimecres cal esperar una nit lleugerament més caloroseta i tanta calor al centre de la jornada. Un dia totalment d’estiu amb pocs núvols al cel.

Dijous i divendres cal esperar que es reforce el llevant al sud, on la mar quedarà més alterada i les temperatures podrien baixar lleugerament, però també caldrà estar a l’aguait d’una massa d’aire càlida (encara més càlida que la que ens afecta estos dies) que avançarà des del nord d’Àfrica portant dies de molta calor per la cap de setmana.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.