Evelyn portarà pluja des de l’interior

Evelyn és una borrasca que farà que l’oratge siga inestable, variable i insegur la primera part de la setmana. Aquells que estiguen a la Comunitat valenciana disfrutant les seues vacances de Setmana Santa hauran de tindre un poc de paciència perquè no serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes.

Els núvols són hui més compactes. Estan deixant el cel tancat pràcticament des de primera hora del dia i les precipitacions avançaran des de l’interior cap al centre i posteriorment cap a la costa. A Castelló les previsions donen pluges més dèbils i disperses i un poc més generals al centre i al sud on encara que no seran de gran importància podrà estar plovent bona part de la vesprada.

Demà dimecres tampoc veurem el sol i a més haurem d’estar atents a l’evolució de l’oratge perquè les pluges es faran generals de vesprada i perquè localment podrà quallar alguna tempesta a les zones de muntanya i avançar després cap a la costa on durant la nit i matinada el vent es reforçarà de gregal i alimentarà la nuvolositat afavorint que les pluges siguen més intenses.

Dijous encara podrà ploure fins a migdia al centre i al sud de forma moderada però de vesprada les pluges remetran al sud i la nuvolositat començarà a trencar-se la nord on les temperatures podrien pujar un poc.

Serà Divendres Sant quan recuperem el sol i pugen de forma més decidida les temperatures, i dissabte començarem un cap de setmana presidit per l’oratge estable i per temperatures que encara podran pujar més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.