Evelyn portarà pluja des de l’interior

Evelyn és una borrasca que farà que l’oratge siga inestable, variable i insegur la primera part de la setmana. Aquells que estiguen a la Comunitat valenciana disfrutant les seues vacances de Setmana Santa hauran de tindre un poc de paciència perquè no serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes.

Els núvols són hui més compactes. Estan deixant el cel tancat pràcticament des de primera hora del dia i les precipitacions avançaran des de l’interior cap al centre i posteriorment cap a la costa. A Castelló les previsions donen pluges més dèbils i disperses i un poc més generals al centre i al sud on encara que no seran de gran importància podrà estar plovent bona part de la vesprada.

Demà dimecres tampoc veurem el sol i a més haurem d’estar atents a l’evolució de l’oratge perquè les pluges es faran generals de vesprada i perquè localment podrà quallar alguna tempesta a les zones de muntanya i avançar després cap a la costa on durant la nit i matinada el vent es reforçarà de gregal i alimentarà la nuvolositat afavorint que les pluges siguen més intenses.

Dijous encara podrà ploure fins a migdia al centre i al sud de forma moderada però de vesprada les pluges remetran al sud i la nuvolositat començarà a trencar-se la nord on les temperatures podrien pujar un poc.

Serà Divendres Sant quan recuperem el sol i pugen de forma més decidida les temperatures, i dissabte començarem un cap de setmana presidit per l’oratge estable i per temperatures que encara podran pujar més.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU