Evelyn portarà pluja des de l’interior

Evelyn és una borrasca que farà que l’oratge siga inestable, variable i insegur la primera part de la setmana. Aquells que estiguen a la Comunitat valenciana disfrutant les seues vacances de Setmana Santa hauran de tindre un poc de paciència perquè no serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes.

Els núvols són hui més compactes. Estan deixant el cel tancat pràcticament des de primera hora del dia i les precipitacions avançaran des de l’interior cap al centre i posteriorment cap a la costa. A Castelló les previsions donen pluges més dèbils i disperses i un poc més generals al centre i al sud on encara que no seran de gran importància podrà estar plovent bona part de la vesprada.

Demà dimecres tampoc veurem el sol i a més haurem d’estar atents a l’evolució de l’oratge perquè les pluges es faran generals de vesprada i perquè localment podrà quallar alguna tempesta a les zones de muntanya i avançar després cap a la costa on durant la nit i matinada el vent es reforçarà de gregal i alimentarà la nuvolositat afavorint que les pluges siguen més intenses.

Dijous encara podrà ploure fins a migdia al centre i al sud de forma moderada però de vesprada les pluges remetran al sud i la nuvolositat començarà a trencar-se la nord on les temperatures podrien pujar un poc.

Serà Divendres Sant quan recuperem el sol i pugen de forma més decidida les temperatures, i dissabte començarem un cap de setmana presidit per l’oratge estable i per temperatures que encara podran pujar més.

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.