Evelyn portarà pluja des de l’interior

Evelyn és una borrasca que farà que l’oratge siga inestable, variable i insegur la primera part de la setmana. Aquells que estiguen a la Comunitat valenciana disfrutant les seues vacances de Setmana Santa hauran de tindre un poc de paciència perquè no serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes.

Els núvols són hui més compactes. Estan deixant el cel tancat pràcticament des de primera hora del dia i les precipitacions avançaran des de l’interior cap al centre i posteriorment cap a la costa. A Castelló les previsions donen pluges més dèbils i disperses i un poc més generals al centre i al sud on encara que no seran de gran importància podrà estar plovent bona part de la vesprada.

Demà dimecres tampoc veurem el sol i a més haurem d’estar atents a l’evolució de l’oratge perquè les pluges es faran generals de vesprada i perquè localment podrà quallar alguna tempesta a les zones de muntanya i avançar després cap a la costa on durant la nit i matinada el vent es reforçarà de gregal i alimentarà la nuvolositat afavorint que les pluges siguen més intenses.

Dijous encara podrà ploure fins a migdia al centre i al sud de forma moderada però de vesprada les pluges remetran al sud i la nuvolositat començarà a trencar-se la nord on les temperatures podrien pujar un poc.

Serà Divendres Sant quan recuperem el sol i pugen de forma més decidida les temperatures, i dissabte començarem un cap de setmana presidit per l’oratge estable i per temperatures que encara podran pujar més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.

La UPV aconseguix reduir fins a un 70% el cagat de taronges i mandarines amb una hormona vegetal

Un equip de la UPV ha demostrat que una aplicació primerenca de l'hormona vegetal 2,4-D reduïx fins a un 70% el cagat en cítrics en reforçar la pell del fruit.

Luís Castro alerta sobre l’Espanyol i reivindica la reacció del Llevant

Luís Castro avisa que la mala dinàmica de l'Espanyol no reflectix el seu nivell real de joc i reclama màxima concentració, al mateix temps que reafirma la seua confiança en la permanència del Llevant.

La Generalitat destina un milió anual extra a millorar els centres de conservació de fauna

La Generalitat incorpora un milió d'euros anuals addicionals per a renovar infraestructures en parcs naturals i centres de conservació de fauna mitjançant un encàrrec a Tragsa de quatre anys.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en l’últim diumenge d’abril en la Comunitat Valenciana

L'últim diumenge d'abril en la Comunitat Valenciana es presenta amb intervals de núvols alts que tendiran a un cel poc nuvolós, mínimes lleugerament més baixes i màximes en lleuger ascens. El vent serà moderat en el litoral d'Alacant i fluix en la resta, amb predomini de la component este en les hores centrals.

Tavares i Hezonja lideren un sòlid triomf del Reial Madrid en la pista del València Basket

El Reial Madrid es va imposar al València Basket en el Roig Arena (82-96) guiat pel domini de Walter Tavares i la inspiració de Mario Hezonja, i amplia el seu avantatge al capdavant de l'ACB.

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura