Evelyn portarà pluja des de l’interior

Ejemplo de shortcode con estilo
No serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes

Evelyn és una borrasca que farà que l’oratge siga inestable, variable i insegur la primera part de la setmana. Aquells que estiguen a la Comunitat valenciana disfrutant les seues vacances de Setmana Santa hauran de tindre un poc de paciència perquè no serà fins dijous quan escampe la nuvolositat, quan puguem disfrutar del sol i de temperatures més altes.

Els núvols són hui més compactes. Estan deixant el cel tancat pràcticament des de primera hora del dia i les precipitacions avançaran des de l’interior cap al centre i posteriorment cap a la costa. A Castelló les previsions donen pluges més dèbils i disperses i un poc més generals al centre i al sud on encara que no seran de gran importància podrà estar plovent bona part de la vesprada.

Demà dimecres tampoc veurem el sol i a més haurem d’estar atents a l’evolució de l’oratge perquè les pluges es faran generals de vesprada i perquè localment podrà quallar alguna tempesta a les zones de muntanya i avançar després cap a la costa on durant la nit i matinada el vent es reforçarà de gregal i alimentarà la nuvolositat afavorint que les pluges siguen més intenses.

Dijous encara podrà ploure fins a migdia al centre i al sud de forma moderada però de vesprada les pluges remetran al sud i la nuvolositat començarà a trencar-se la nord on les temperatures podrien pujar un poc.

Serà Divendres Sant quan recuperem el sol i pugen de forma més decidida les temperatures, i dissabte començarem un cap de setmana presidit per l’oratge estable i per temperatures que encara podran pujar més.

Últimes notícies

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.

El MICOF vol acostar el Col·legi als farmacèutics i recuperar-ne la confiança

El nou president del MICOF vol recuperar la confiança dels prop de 5.200 col·legiats i reforçar el paper de les farmàcies valencianes.

El menor detenido por missatges de Blocus Valencia passa a disposició de la Fiscalia

El menor detingut per la seua relació amb Blocus Valencia passarà este diumenge a disposició de la Fiscalia. És la quarta detenció a Valencia vinculada al cas.

Novembre arranca amb pluges febles al sud de València i el nord d’Alacant

El primer dia de novembre porta núvols i pluges febles o moderades al sud de València i al nord d’Alacant. Les màximes pujaran hui, però baixaran dilluns.

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.