FOTOS I VÍDEOS: Torna la neu a l’interior del territori valencià

Nevada en l'interior de Castelló

La neu ha fet acte de presència en l’ermitori de Sant Joan de Penyagolosa | Conselleria d’Agricultura

 

El temporal de gota freda comença a remetre en el territori valencià, això sí, després de deixar destacats registres de precipitació, especialment en les comarques de la Safor i la Marina Alta. En concret, en la Drova, en Barx, s’han arreplegat fins a 400 l/m2, 340 l/m2 en el Pla de la Llacuna de Vilallonga, 316 l/m2 en la Casella d’Alzira i vora 300 l/m2 en Ador.

 

Les precipitacions han anat agranant les comarques de sud a nord i ha sigut precisament en les comarques de Castelló a on des d’anit i fins al migdia d’este dimecres han deixat abundants registres de pluja, com els 84 l/m2 d’Aín, 82 l/m2 en Culla, 80 l/m2 en Catí o els 68 l/m2 de Vinaròs.

 

A més, estes precipitacions han sigut en forma de neu a partir dels 1.200 metres en punts de l’Alcalatén, a on ha enfarinat el massís del Penyagolosa i la zona d’Ares del Maestrat i Castellfort. De fet, ha sigut en este punt a on s’han registrat problemes de trànsit per les adverses condicions meteorològiques, concretament en el coll d’Ares. La DGT informa que la carretera és transitable però es recomana tindre molta precaució per l’important gruix de neu.

 

Segons les previsions d’AEMET, la gota freda es desplaça lentament cap a Catalunya, això sí, encara quedaran restes del temporal. De fet, estan activats per a demà avisos nivell groc en la costa sud de València i nord d’Alacant per acumulacions de 60 l/m2 en 12 hores. 

Anuncios

Últimes notícies

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.