FOTOS I VÍDEOS: Torna la neu a l’interior del territori valencià

Nevada en l'interior de Castelló

La neu ha fet acte de presència en l’ermitori de Sant Joan de Penyagolosa | Conselleria d’Agricultura

 

El temporal de gota freda comença a remetre en el territori valencià, això sí, després de deixar destacats registres de precipitació, especialment en les comarques de la Safor i la Marina Alta. En concret, en la Drova, en Barx, s’han arreplegat fins a 400 l/m2, 340 l/m2 en el Pla de la Llacuna de Vilallonga, 316 l/m2 en la Casella d’Alzira i vora 300 l/m2 en Ador.

 

Les precipitacions han anat agranant les comarques de sud a nord i ha sigut precisament en les comarques de Castelló a on des d’anit i fins al migdia d’este dimecres han deixat abundants registres de pluja, com els 84 l/m2 d’Aín, 82 l/m2 en Culla, 80 l/m2 en Catí o els 68 l/m2 de Vinaròs.

 

A més, estes precipitacions han sigut en forma de neu a partir dels 1.200 metres en punts de l’Alcalatén, a on ha enfarinat el massís del Penyagolosa i la zona d’Ares del Maestrat i Castellfort. De fet, ha sigut en este punt a on s’han registrat problemes de trànsit per les adverses condicions meteorològiques, concretament en el coll d’Ares. La DGT informa que la carretera és transitable però es recomana tindre molta precaució per l’important gruix de neu.

 

Segons les previsions d’AEMET, la gota freda es desplaça lentament cap a Catalunya, això sí, encara quedaran restes del temporal. De fet, estan activats per a demà avisos nivell groc en la costa sud de València i nord d’Alacant per acumulacions de 60 l/m2 en 12 hores. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.