FOTOS I VÍDEOS: Torna la neu a l’interior del territori valencià

Nevada en l'interior de Castelló

La neu ha fet acte de presència en l’ermitori de Sant Joan de Penyagolosa | Conselleria d’Agricultura

 

El temporal de gota freda comença a remetre en el territori valencià, això sí, després de deixar destacats registres de precipitació, especialment en les comarques de la Safor i la Marina Alta. En concret, en la Drova, en Barx, s’han arreplegat fins a 400 l/m2, 340 l/m2 en el Pla de la Llacuna de Vilallonga, 316 l/m2 en la Casella d’Alzira i vora 300 l/m2 en Ador.

 

Les precipitacions han anat agranant les comarques de sud a nord i ha sigut precisament en les comarques de Castelló a on des d’anit i fins al migdia d’este dimecres han deixat abundants registres de pluja, com els 84 l/m2 d’Aín, 82 l/m2 en Culla, 80 l/m2 en Catí o els 68 l/m2 de Vinaròs.

 

A més, estes precipitacions han sigut en forma de neu a partir dels 1.200 metres en punts de l’Alcalatén, a on ha enfarinat el massís del Penyagolosa i la zona d’Ares del Maestrat i Castellfort. De fet, ha sigut en este punt a on s’han registrat problemes de trànsit per les adverses condicions meteorològiques, concretament en el coll d’Ares. La DGT informa que la carretera és transitable però es recomana tindre molta precaució per l’important gruix de neu.

 

Segons les previsions d’AEMET, la gota freda es desplaça lentament cap a Catalunya, això sí, encara quedaran restes del temporal. De fet, estan activats per a demà avisos nivell groc en la costa sud de València i nord d’Alacant per acumulacions de 60 l/m2 en 12 hores. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.