FOTOS I VÍDEOS: Torna la neu a l’interior del territori valencià

Nevada en l'interior de Castelló

La neu ha fet acte de presència en l’ermitori de Sant Joan de Penyagolosa | Conselleria d’Agricultura

 

El temporal de gota freda comença a remetre en el territori valencià, això sí, després de deixar destacats registres de precipitació, especialment en les comarques de la Safor i la Marina Alta. En concret, en la Drova, en Barx, s’han arreplegat fins a 400 l/m2, 340 l/m2 en el Pla de la Llacuna de Vilallonga, 316 l/m2 en la Casella d’Alzira i vora 300 l/m2 en Ador.

 

Les precipitacions han anat agranant les comarques de sud a nord i ha sigut precisament en les comarques de Castelló a on des d’anit i fins al migdia d’este dimecres han deixat abundants registres de pluja, com els 84 l/m2 d’Aín, 82 l/m2 en Culla, 80 l/m2 en Catí o els 68 l/m2 de Vinaròs.

 

A més, estes precipitacions han sigut en forma de neu a partir dels 1.200 metres en punts de l’Alcalatén, a on ha enfarinat el massís del Penyagolosa i la zona d’Ares del Maestrat i Castellfort. De fet, ha sigut en este punt a on s’han registrat problemes de trànsit per les adverses condicions meteorològiques, concretament en el coll d’Ares. La DGT informa que la carretera és transitable però es recomana tindre molta precaució per l’important gruix de neu.

 

Segons les previsions d’AEMET, la gota freda es desplaça lentament cap a Catalunya, això sí, encara quedaran restes del temporal. De fet, estan activats per a demà avisos nivell groc en la costa sud de València i nord d’Alacant per acumulacions de 60 l/m2 en 12 hores. 

Últimes notícies

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.