Carreteres tallades i fins a 330 l/m² per un nou temporal de pluja

Ejemplo de shortcode con estilo
Gota freda en Alzira | CEDIDA   El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on […]

Gota freda en Alzira | CEDIDA

 

El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on localitats com Gandia, Tavernes de la Valldinga o Vilallonga ja superen els 200 l/m2.. Tot aiixò ha provocat que s’hagen hagut de tallar algunes carreteres secundàries en la comarca.

 

En concret, estan tancades per inundació estes vies: la CV-674 en Piles, la CV-673 en Bellreguard, la CV-670 en Gandia, la carretera de Sueca al Mareny de Vilches, alguns camins rurals de Carcaixent, el camí entre la Pobla Llarga i Sant Joanet i el camí entre Benifaió i Alginet. Algunes vies es troben inundades, com la CV-50 en Barraca d’Aigües Vives o la CV-505 en Algemesí, també tallada l’entrada a Salinas des de l’N-332, en Torrevieja. A més, en Alzira s’ha afonat un mur en el camí d’accés a la Murta, que està tancat al públic.

 

Les precipitacions s’aniran desplaçant de sud a nord al llarg del dia i podran ser especialment intenses i torrencials en la Vall d’Albaida, la Safor i la Marina Alta. No es descarta que les pluges siguen puntualment fortes en les comarques del nord de València i a les comarques costaneres de Castelló durant la jornada del dimecres.

 

El temporal de mar ja està sent destacable en tot el litoral amb ones que superen els 3 i 4 metres, juntament amb uns vents de gregal que ja han arribar als quasi 100 km/h en localitats de les comarques d’Alacant. Les temperatures màximes no superaran els 15 graus en cap lloc del territori valencià.

 

 

Últimes notícies

27 hotels valencians oferixen escapades de proximitat

Vint-i-set hotels valencians han preparat 37 propostes per a atraure clients de proximitat entre el 13 i el 29 de novembre. La campanya inclou escapades, benestar, oci i gastronomia.

El foc d’una planta de reciclatge de Villena no deixa ferits

Els bombers treballen per a controlar el foc, originat en una zona exterior d'emmagatzematge de bales. No hi ha danys personals ni afectació a edificis.

La jornada de futbol seguirà malgrat les peticions d’ajornament

De la Fuente ha defensat que es mantinga la jornada de LaLiga després de la mort de Jesús de Miguel. També ha donat suport a ajornar els partits de la Copa del Rey per senyal de dol.

La jornada de Segona no s’ajorna després de la petició de l’AFE

La petició de l'AFE per a ajornar la jornada 13 de Segona ha sigut inadmesa. El sindicat pot recórrer la decisió en un termini de 48 hores.

Arcadi España defensa la resposta del PSOE davant la corrupció

Arcadi España ha defensat la resposta del PSOE als casos de corrupció i ha valorat l’efecte del cas Koldo en la campanya del 29 de novembre.

Detenen 12 presumptes membres de Núcleo Nacional (NN) també a Alacant

La Policía Nacional ha arrestat dotze presumptes membres de l’organització en set províncies, entre elles Alacant. La investigació continua oberta.

Dotze detinguts a Sagunt en una operació amb èxtasi i cocaïna

La Policía Nacional ha detingut dotze persones a Sagunt i ha confiscat drogues i 26.645 euros. Dos arrestats han quedat en presó provisional.

Ja es pot vore l’anunci de la Loteria de Nadal 2026: una ‘Corazonada’ que unix dos desconeguts

Ja es pot vore 'Corazonada', l'anunci de la Loteria de Nadal 2026. Una història sobre un trasplantament de cor i un dècim compartit.