Carreteres tallades i fins a 330 l/m² per un nou temporal de pluja

Gota freda en Alzira | CEDIDA

 

El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on localitats com Gandia, Tavernes de la Valldinga o Vilallonga ja superen els 200 l/m2.. Tot aiixò ha provocat que s’hagen hagut de tallar algunes carreteres secundàries en la comarca.

 

En concret, estan tancades per inundació estes vies: la CV-674 en Piles, la CV-673 en Bellreguard, la CV-670 en Gandia, la carretera de Sueca al Mareny de Vilches, alguns camins rurals de Carcaixent, el camí entre la Pobla Llarga i Sant Joanet i el camí entre Benifaió i Alginet. Algunes vies es troben inundades, com la CV-50 en Barraca d’Aigües Vives o la CV-505 en Algemesí, també tallada l’entrada a Salinas des de l’N-332, en Torrevieja. A més, en Alzira s’ha afonat un mur en el camí d’accés a la Murta, que està tancat al públic.

 

Les precipitacions s’aniran desplaçant de sud a nord al llarg del dia i podran ser especialment intenses i torrencials en la Vall d’Albaida, la Safor i la Marina Alta. No es descarta que les pluges siguen puntualment fortes en les comarques del nord de València i a les comarques costaneres de Castelló durant la jornada del dimecres.

 

El temporal de mar ja està sent destacable en tot el litoral amb ones que superen els 3 i 4 metres, juntament amb uns vents de gregal que ja han arribar als quasi 100 km/h en localitats de les comarques d’Alacant. Les temperatures màximes no superaran els 15 graus en cap lloc del territori valencià.

 

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.