23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Maig s’acomiada entre núvols

Imatge d'una sortida de sol entre alguns núvols al Delta de l'Ebre

Durant el cap de setmana hem pogut disfrutar de temperatures que ens anuncien que estem a les portes de l’estiu, però també amb ruixats i tronades que afectaren el nord de la Comunitat.

Mapa

I hui acomiadem el mes de maig entre núvols i amb temperatures que tornaran a recordar-nos la proximitat de l’estiu. De matí alguns núvols baixos a la costa i de vesprada més núvols al nord on de forma puntual podrien deixar algun ruixat i pot ser algun tro a les muntanyes al voltant de la serralada ibèrica.

Mapa hui matí i vesprada

Mapa Dilluns 31 amb les temperatures

Començarem demà el mes de juny i l’estiu climatològic amb un oratge marcat per la inestabilitat. Des de primera hora tindrem el cel ben carregat i segurament no tardaran en registrar-se les primeres pluges que avançaran de de l’interior cap a la costa. De fet la vesprada i pot ser la primera part de la nit la pluja es farà general i podran quallar tronades que de forma puntual descarregaran amb intensitat moderada o forta.

Les temperatures no patiran canvia i les diürnes baixaran de forma general, però el descens es deixarà sentir més al nord i per l’interior.

Mapa temperatura dimarts, mínima 18 i màxima 25

Dimecres escamparà la nuvolositat i vorem més el sol, però no tardarà en inestabilitzar-se de nou l’atmosfera perquè dijous pense que serà un dia prou gris amb possibilitat de ruixats dèbils  ala franja costanera i pot ser en punts del prelitoral, i divendres els models de previsió tornen a donar una vesprada marcada per les tronades.

Mapa dimecres, núvol, dijous, pluja i divendres, pluja

Últimes notícies

David Almansa va manar a Cheste i set espanyols van entrar directes a la Q2 de Moto3

David Almansa (Honda) es va imposar en la pràctica oficial de Moto3 a Cheste amb 1.37.333 i va assegurar la passada directa a la Q2. Set espanyols es van situar entre els catorze més ràpids, amb Ángel Piqueras i Adrián Cruces també classificats.

MT i el Circuit Ricardo Tormo llancen un casc solidari d’edició limitada per a donar suport a la mobilitat després de la DANA

MT i el Circuit Ricardo Tormo han presentat el MT Braker SV Circuit València, un casc solidari limitat a 500 unitats el benefici de les quals es destina a Solidaritat Sobre Rodes. La iniciativa acompanya el retorn del Gran Premi de la Comunitat Valenciana després de la cancel·lació de 2024 per la DANA.

Detinguts dos hòmens per abandonar a un menor a la porta de la Comissaria de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un oncle i un cosí per deixar a un xic de 15 anys davant la comissaria per a buscar la seua tutela i residència. El menor va ser ingressat en un centre i el cas ha passat al jutge mentres es busca als seus pares.

Detinguts dos membres de ‘Indar Gorri’ per agredir a tres aficionats del València

La Policia Nacional ha detingut a dos membres de 'Indar Gorri' per l'agressió a tres seguidors del València després del partit en El Sadar del 24 d'agost. Hi ha altres quatre identificats i s'investiguen delictes de robatori amb violència, lesions i odi.

Múrcia i València estudien accions legals per irregularitats en la gestió del Tajo

Múrcia i la Comunitat Valenciana, al costat del Scrats, preparen una resposta jurídica per suposades irregularitats en la gestió del Tajo. Reclamen documentació i cautelars.

Torrent presenta al·legacions al Pla de la CHJ per a reforçar la seguretat enfront d’inundacions

L'Ajuntament ha presentat al·legacions al pla de la CHJ després de la dana per a prioritzar actuacions urgents en barrancs i zones vulnerables i evitar que es repetisquen els danys.

La Mitja Marató València 2026 sortejarà 12.402 dorsals entre 50.766 sol·licituds

La carrera va rebre 50.766 sol·licituds per a 12.402 dorsals que s'assignaran per sorteig, mentres que les altres 12.598 places ja es van cobrir per fidelitat.

L’Aeroport de València supera els 10 milions de passatgers amb dos mesos per davant

L'aeroport ha comptabilitzat 10.083.151 viatgers entre gener i octubre, un 8,2% més interanual. Octubre va tornar a ser històric i creix el pes del trànsit internacional.