Més núvols i ruixats al sud

Imatge d'un xàfec a Sant Quintí de Mediona

Xavi Navas

La setmana començava ahir amb oratge estable i ambient fresc encara que a migdia i al sol les temperatures arriben a ser suaus.

I encara que continuem sense poder anunciar canvis importants d’oratge per als pròxims dies tenim xicotetes novetats de cara a les pròximes hores i pot ser algun canvi més destacat de cara a últims de setmana (però no estem parlant de pluges perquè el pont de Tots Sants tot indica que vindrà acompanyat de ponents).

Hui hem d’estar atents a la franja de núvols que tocarà de refilada el sud de les Balears i el litoral d’Alacant on el cel quedarà més cobert i fins i tot esperem ruixats arran de costa.

 

4-Esquema-situació-Dm

Les temperatures han pujat lleugerament esta nit però al centre del dia es mantindran fresques, sense canvis. Farà més sol al nord i al centre que al sud i a la costa on el dia serà més gris i els ruixats podran sovintejar punts del litoral alacantí on la mar també quedarà més alterada.

 

Oratge hui dimarts 26 octubre

 

Temperatures hui dimarts 26 octubre

Demà dimecres encara pot ploure fins a migdia al sud mentre que al nord una volta es desfacen els núvols baixos i les boires de primera hora acabarà lluint el sol i deixant l’ambient suau. De vesprada acabarà imposant-se el sol per tot arreu.

 

Oratge demà dimecres 27 octubre

 

 

Temperatures demà dimecres 27 octubre

Dijous es mantindrà l’ambient fres amb núvols baixos a la costa i boires matinals que afavoriran un lleuger descens de les temperatures.

Si esteu pensant en el pont de Tots Sants… les notícies són bones si el que voleu és oratge estable i temperatures suaus perquè a falta de confirmació demà i els pròxims dies els mapes apunten a dies de ponent amb pas de núvols mitjans i alts, només algun ruixat dèbil al nord i temperatures més altes.

 

Oratge a partir del dijous 28 de octubre

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.