13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Què farà el cap de setmana ?

Els intervals de núvols aniran a més a prop de la costa i deixaran un cel més canviant

 

Estem a les portes de l’últim cap de setmana de maig, el que tancarà la porta a un mes que ha presentat cares molt diverses en funció de la direcció del vent. Hem tingut un parell de ponentades, dies de calma i puntualment alguna llevantada.

Les precipitacions de les últimes 24 hores han sigut dèbils, només han afectat el sud de la Comunitat i han estat acompanyades de fang.

Hui començarem el dia amb el cel carregat de núvols que encara podran deixar alguna gota. Plugims dèbils al sud i al centre que, com ahir, també vindran acompanyats de fang.

Oratge hui divendres 28 de maig

 

A partir de migdia es trencarà la nuvolositat, veurem més el sol i pujaran un poc les temperatures.

 

Temperatures hui divendres 28 de maig

 

Demà dissabte ens espera un dia més estable i calorós. A primera hora hi haurà núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se i deixar pas al sol. De vesprada veurem créixer núvols d’evolució a les muntanyes del nord però serà més fàcil que descarreguen a Aragó que a la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 29 de maig

 

Temperatures demà dissabte 29 de maig

Diumenge començarem el dia amb sol i amb temperatures altes però atants a les previsions i a l’evolució de l’oratge perquè tot indica que de vesprada creixeran tornades a les muntanyes del nord i de l’interior, que després avançaran cap al centre i cap a la costa on presumiblement arribaran desfetes.

 

Dilluns tancarem el mes de maig amb possibilitat de tronades al nord i amb temperatures lleugerament més baixes, i dilluns donarem la benvinguda al juny i a l’estiu climatològic amb tronades vespertines que afectaran el centre i el sud.

Oratge a partir del diumenge 30 de maig

 

Últimes notícies

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.