18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Què farà el cap de setmana ?

Els intervals de núvols aniran a més a prop de la costa i deixaran un cel més canviant

 

Estem a les portes de l’últim cap de setmana de maig, el que tancarà la porta a un mes que ha presentat cares molt diverses en funció de la direcció del vent. Hem tingut un parell de ponentades, dies de calma i puntualment alguna llevantada.

Les precipitacions de les últimes 24 hores han sigut dèbils, només han afectat el sud de la Comunitat i han estat acompanyades de fang.

Hui començarem el dia amb el cel carregat de núvols que encara podran deixar alguna gota. Plugims dèbils al sud i al centre que, com ahir, també vindran acompanyats de fang.

Oratge hui divendres 28 de maig

 

A partir de migdia es trencarà la nuvolositat, veurem més el sol i pujaran un poc les temperatures.

 

Temperatures hui divendres 28 de maig

 

Demà dissabte ens espera un dia més estable i calorós. A primera hora hi haurà núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se i deixar pas al sol. De vesprada veurem créixer núvols d’evolució a les muntanyes del nord però serà més fàcil que descarreguen a Aragó que a la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 29 de maig

 

Temperatures demà dissabte 29 de maig

Diumenge començarem el dia amb sol i amb temperatures altes però atants a les previsions i a l’evolució de l’oratge perquè tot indica que de vesprada creixeran tornades a les muntanyes del nord i de l’interior, que després avançaran cap al centre i cap a la costa on presumiblement arribaran desfetes.

 

Dilluns tancarem el mes de maig amb possibilitat de tronades al nord i amb temperatures lleugerament més baixes, i dilluns donarem la benvinguda al juny i a l’estiu climatològic amb tronades vespertines que afectaran el centre i el sud.

Oratge a partir del diumenge 30 de maig

 

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.