Què farà el cap de setmana ?

Els intervals de núvols aniran a més a prop de la costa i deixaran un cel més canviant

 

Estem a les portes de l’últim cap de setmana de maig, el que tancarà la porta a un mes que ha presentat cares molt diverses en funció de la direcció del vent. Hem tingut un parell de ponentades, dies de calma i puntualment alguna llevantada.

Les precipitacions de les últimes 24 hores han sigut dèbils, només han afectat el sud de la Comunitat i han estat acompanyades de fang.

Hui començarem el dia amb el cel carregat de núvols que encara podran deixar alguna gota. Plugims dèbils al sud i al centre que, com ahir, també vindran acompanyats de fang.

Oratge hui divendres 28 de maig

 

A partir de migdia es trencarà la nuvolositat, veurem més el sol i pujaran un poc les temperatures.

 

Temperatures hui divendres 28 de maig

 

Demà dissabte ens espera un dia més estable i calorós. A primera hora hi haurà núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se i deixar pas al sol. De vesprada veurem créixer núvols d’evolució a les muntanyes del nord però serà més fàcil que descarreguen a Aragó que a la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 29 de maig

 

Temperatures demà dissabte 29 de maig

Diumenge començarem el dia amb sol i amb temperatures altes però atants a les previsions i a l’evolució de l’oratge perquè tot indica que de vesprada creixeran tornades a les muntanyes del nord i de l’interior, que després avançaran cap al centre i cap a la costa on presumiblement arribaran desfetes.

 

Dilluns tancarem el mes de maig amb possibilitat de tronades al nord i amb temperatures lleugerament més baixes, i dilluns donarem la benvinguda al juny i a l’estiu climatològic amb tronades vespertines que afectaran el centre i el sud.

Oratge a partir del diumenge 30 de maig

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.