Què farà el cap de setmana ?

Els intervals de núvols aniran a més a prop de la costa i deixaran un cel més canviant

 

Estem a les portes de l’últim cap de setmana de maig, el que tancarà la porta a un mes que ha presentat cares molt diverses en funció de la direcció del vent. Hem tingut un parell de ponentades, dies de calma i puntualment alguna llevantada.

Les precipitacions de les últimes 24 hores han sigut dèbils, només han afectat el sud de la Comunitat i han estat acompanyades de fang.

Hui començarem el dia amb el cel carregat de núvols que encara podran deixar alguna gota. Plugims dèbils al sud i al centre que, com ahir, també vindran acompanyats de fang.

Oratge hui divendres 28 de maig

 

A partir de migdia es trencarà la nuvolositat, veurem més el sol i pujaran un poc les temperatures.

 

Temperatures hui divendres 28 de maig

 

Demà dissabte ens espera un dia més estable i calorós. A primera hora hi haurà núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se i deixar pas al sol. De vesprada veurem créixer núvols d’evolució a les muntanyes del nord però serà més fàcil que descarreguen a Aragó que a la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 29 de maig

 

Temperatures demà dissabte 29 de maig

Diumenge començarem el dia amb sol i amb temperatures altes però atants a les previsions i a l’evolució de l’oratge perquè tot indica que de vesprada creixeran tornades a les muntanyes del nord i de l’interior, que després avançaran cap al centre i cap a la costa on presumiblement arribaran desfetes.

 

Dilluns tancarem el mes de maig amb possibilitat de tronades al nord i amb temperatures lleugerament més baixes, i dilluns donarem la benvinguda al juny i a l’estiu climatològic amb tronades vespertines que afectaran el centre i el sud.

Oratge a partir del diumenge 30 de maig

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.