S’aproximen dies de vent i inclús podria ploure en alguna ocasió

 

La baixada de temperatures que hui està afectant la província de València va a continuar així durant els pròxims dies. Este dimecres podrien registrar-se pluges ocasionals que seran més improbables com més cap al sud i la costa, segons informa l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). El dimecres, el fred creuarà la península Ibèrica d’oest a est i podria provocar precipitacions en el litoral mediterrani i vent amb ratxes fortes o molt fortes.

  

  

A València s’esperen intervals nuvolosos amb probabilitat de precipitacions febles a l’interior de la meitat nord. El vent s’intensificarà durant la vesprada i podria provocar fortes ratxes cap al final del dia. Les possibilitats de pluja d’este dimecres és del 45% a partir de les 12.00 hores, és a dir, probablement no acabe plovent a València i l’oratge respecte ‘La Masceltà’. No obstant això, en cas de ploure, seria de manera moderada. El termòmetre variarà entre els 10 °C de màxima i els 21 °C de màxima, segons AEMET.

 

Sanitat implanta el wifi a tots els hospitals públics de la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha implantat en tots els hospitals de la xarxa pública de la Comunitat Valenciana la infraestructura requerida perquè els i les pacients i els seus familiars i acompanyants puguen usar un servei de wifi lliure per a accés a Internet.

 

Aquesta xarxa wifi de cortesia, dita WIFI-SANITAT, permet la navegació lliure des dels dispositius mòbils de persones usuàries, possibilitant la consulta dels seus correus electrònics, xarxes socials, aplicacions i pàgines web, ha informat la Generalitat en un comunicat. Segons ha manifestat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, aquesta iniciativa “forma part del pla d’humanització que està duent a terme la Conselleria de Sanitat i la finalitat de la qual és oferir major confort, tant a pacients com a professionals, en els centres públics sanitaris”.

 

La infraestructura física que forma la Xarxa Corporativa Sense fil és única en cada hospital i es gestiona de manera centralitzada i s’ha reservat una amplada de banda per a navegació lliure no tutelada per a l’ús per part de pacients i acompanyants i un altre per a ús exclusiu dels professionals. Així, el personal sanitari podrà realitzar les anotacions en la història clínica o la dispensació de medicaments, de manera que sempre estiga garantida la seguretat de l’accés a les dades clíniques per als professionals que el requerisquen i es preserve la confidencialitat de la informació.

 

El desplegament s’ha realitzat en les àrees de l’hospital en les quals les persones són ateses i tenen especial rellevància les àrees d’hospitalització pediàtrica i les zones d’hospital de dia, on s’atén pacients que reben tractaments oncològics o d’hemodiàlisi. Segons les mateixes fonts, aquestes persones podran veure alleujada l’espera mentre estan sotmesos al seu tractament terapèutic gràcies a l’ús gratuït d’Internet. Així mateix, el servei està disponible en les àrees d’Urgències, de Consultes Externes i d’Hospitalització.

 

Aquest servei de wifi lliure no afecta l’ús que els professionals sanitaris requereixen la infraestructura de xarxa per a ús clínic i per això, tindrà paràmetres que realitzen desconnexions automàtiques dels dispositius dels usuaris davant períodes prolongats de no utilització. Al llarg del mes de març es fixarà als hospitals la cartelleria indicativa de les condicions d’ús de WIFI-SANITAT, així com les contrasenyes per a accés al servei, que tindrà unes característiques anàlogues a les que s’ofereixen en altres espais públics, com els aeroports.

 

Aquest servei completa l’oferta d’entreteniment a la disposició dels pacients, que ja es va iniciar amb la posada en marxa del servei de TV gratuït als hospitals. Amb tots dos serveis la Conselleria de Sanitat ofereix a les persones del sistema públic de salut un entorn més amigable mentre són atesos en les dependències hospitalàries.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.