8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La tardor no té pressa

La tardor no té pressa

L’oratge del cap de setmana ens ha donat alguna senyal de tardor, però segur que tots coincidim que tenim ganes d’un ambient més fresc, que no faça tanta caloreta al centre del dia, i fins i tot no voríem amb desgana un temporalet ‘mitjanet’ que portara pluges a bona part de la Comunitat.

De moment…ni una cosa ni l’altra, perquè el cap de setmana va acabar amb oratge variable, ruixats dèbils i temperatures més baixes, però eixe oratge no tindrà continuïtat perquè hui encara que hem començat el dia amb el cel carregat de núvols pense que aniran trencant-se i compartint protagonisme amb el sol.

Les temperatures no patiran canvis o pujaran al centre del dia un parell de graus.

Dilluns núvol pel matí i vesprada |Jordi Payà

Temperatures dilluns 17º i 25º | Jordi Payà

Demà dimarts el dia començarà gris amb el cel carregat de núvols mitjans i alts i ambient boirós, però a poc a poc anirà obrint-se pas el sol i de vesprada acabarà imposant-se per tot arreu afavorint un lleuger ascens de les temperatures.

Demà dimarts el dia començarà gris amb el cel carregat de núvols mitjans i alts i ambient boirós | Jordi Payà

Lleuger ascens de les temperatures | Jordi Payà

Dimecres encara farà un poc més de calor al centre del dia en lluir el sol des de primera hora. Pot ser les temperatures baixen per la nit, però encara pujaran un poc més cap a migdia, sobretot en punts de la costa. Els núvols seran més abundants a última hora.

Dijous ens acabarà de creuar un frontet que deixarà el cel mig ennuvolat a mesura que progresse de nord a sud, però si hem de fer una descripció del dia en el seu conjunt pensem que serà el sol qui predomine amb temperatures que de nou s’aproparan als 30 graus al centre i a la costa.

El mestral es reforçarà la nit de dijous a divendres fent que l’ambient refresque de seguida sobretot al nord i per l’interior on les temperatures no passaran dels 15-18 graus. A la costa l’ambient també serà més fresc però les temperatures encara s’aproparan als 25 graus.

Dimecres i dijous núvol i divendres sol | Jordi Payà

Últimes notícies

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés