La tardor no té pressa

La tardor no té pressa

L’oratge del cap de setmana ens ha donat alguna senyal de tardor, però segur que tots coincidim que tenim ganes d’un ambient més fresc, que no faça tanta caloreta al centre del dia, i fins i tot no voríem amb desgana un temporalet ‘mitjanet’ que portara pluges a bona part de la Comunitat.

De moment…ni una cosa ni l’altra, perquè el cap de setmana va acabar amb oratge variable, ruixats dèbils i temperatures més baixes, però eixe oratge no tindrà continuïtat perquè hui encara que hem començat el dia amb el cel carregat de núvols pense que aniran trencant-se i compartint protagonisme amb el sol.

Les temperatures no patiran canvis o pujaran al centre del dia un parell de graus.

Dilluns núvol pel matí i vesprada |Jordi Payà

Temperatures dilluns 17º i 25º | Jordi Payà

Demà dimarts el dia començarà gris amb el cel carregat de núvols mitjans i alts i ambient boirós, però a poc a poc anirà obrint-se pas el sol i de vesprada acabarà imposant-se per tot arreu afavorint un lleuger ascens de les temperatures.

Demà dimarts el dia començarà gris amb el cel carregat de núvols mitjans i alts i ambient boirós | Jordi Payà

Lleuger ascens de les temperatures | Jordi Payà

Dimecres encara farà un poc més de calor al centre del dia en lluir el sol des de primera hora. Pot ser les temperatures baixen per la nit, però encara pujaran un poc més cap a migdia, sobretot en punts de la costa. Els núvols seran més abundants a última hora.

Dijous ens acabarà de creuar un frontet que deixarà el cel mig ennuvolat a mesura que progresse de nord a sud, però si hem de fer una descripció del dia en el seu conjunt pensem que serà el sol qui predomine amb temperatures que de nou s’aproparan als 30 graus al centre i a la costa.

El mestral es reforçarà la nit de dijous a divendres fent que l’ambient refresque de seguida sobretot al nord i per l’interior on les temperatures no passaran dels 15-18 graus. A la costa l’ambient també serà més fresc però les temperatures encara s’aproparan als 25 graus.

Dimecres i dijous núvol i divendres sol | Jordi Payà

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.