Anuncios

Pendents de l’evolució de la gota freda d’esta setmana

Imatge d'un ruixat al Delta de l'Ebre

Els núvols i els arruixons apareixeran en diferents punts este inici de setmana | Pili Rius

 

El temps serà prou més mogut este inici de setmana amb una gota freda que afectarà a tot el nostre vessant mediterrani almenys durant tres dies. En principi, la part més activa se situarà entre les Balears i Catalunya, però en casa nostra tampoc ens salvarem dels seus efectes amb alguns arruixons intermitents, dispersos i en conjunt febles, però un xicotet moviment de la DANA podria fer canviar radicalment el pronòstic, cap a més pluges o més sol. No obstant, pareix que a partir de dijous la bonança dominarà clarament amb temperatures cap amunt.

 

Anuncios

Pendents dels arruixons

Pel que fa a l’estat del cel, entre dilluns i dimecres hi haurà prous intervals de núvols combinats amb moments de sol i la presència d’alguns arruixons. Els més probables s’esperen especialment en Castelló, sobretot la matinada de dimarts i de cara al dimecres. No obstant, este dilluns també s’espera pluja en diferents punts, sobretot entre València i Alacant.

 

Els arruixons podran aparéixer de forma feble i dispersa en pràcticament qualsevol punt en algun moment d’estos tres pròxims dies, sense descartar algun colp intens. No obstant, pareix que la part més activa de la pertorbació no ens afectarà i, de cara a dijous, se’n anirà ràpidament, deixant una segona part de la setmana molt més tranquil·la amb molt de sol. S’haurà d’anar seguint amb atenció l’evolució de la gota freda per a vore quina serà finalment la seua afectació en el nostre territori.

 

Mapa de previsió a València el 7 de setembre del 2020

Mapa de previsió per a este dilluns | Aemet

 

Baixada transitòria de la calor

Si ens fixem en les temperatures, este dilluns ja hem notat una refrescada en conjunt que, tot i que pugen un poc els termòmetres dimarts, es mantindrà fins dimecres. Moltes màximes entre 24º i 29º, però ambient estiuenc a ratlla en general. No obstant, a partir de dijous i, especialment, de cara al cap de setmana, els termòmetres tornaran a pujar i es rondaran o superaran els 30º en gran part del territori. Tot i això, pareix que la calor més dura de l’estiu ja no tornaria.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios