Toca uns dies de calma

Imatge d'un cel mig ennuvolat al Delta de l'Ebre

L’oratge ens ha fet patir de valent, no només per les Falles que van començar amenaçades per un episodi de pluges importants. També per les fortes tempestes que tot i haver-nos deixat ben regat a les acaballes de l’estiu han ocasionat molts problemes inundant, habitatges, baixos i garatges allà on més ha plogut.

Ara toquen uns dies de calma. Ho hem comprovat el cap de setmana, on només hem tingut tronades puntuals a les zones de muntanya del nord i de l’interior, i la setmana comença amb un oratge ben paregut, marcat per la calma i l’estabilitat, tret de les zones del nord on esta vesprada també creixeran núvols de tempesta. A la resta tindrem núvols mitjans i alts, dels que no donen pluja, i un ambient molt bascós per la barreja d’altes temperatures i humitat elevades.

Mapes de dilluns de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

Mapes temperatures, mínimes 22º i màximes 30º | Jordi Payà

Demà també passarem el dia entre núvols i clars. Hi haurà moments del dia que lluirà més el sol, i d’altres que estarà més cobert, però del que no ens lliurarem serà de la basca perquè les temperatures continuaran marcant valors d’estiu i la humitat marcant valors elevats des de primera hora de la jornada.

Mapes de dimarts de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

La setmana transcorrerà amb poques novetats fins que divendres els núvols d’evolució, els núvols de tempesta comencen a sovintejar les muntanyes del nord i de l’interior.

Mapes de dimecres, dijous i divendres senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.