Toca uns dies de calma

Imatge d'un cel mig ennuvolat al Delta de l'Ebre

L’oratge ens ha fet patir de valent, no només per les Falles que van començar amenaçades per un episodi de pluges importants. També per les fortes tempestes que tot i haver-nos deixat ben regat a les acaballes de l’estiu han ocasionat molts problemes inundant, habitatges, baixos i garatges allà on més ha plogut.

Ara toquen uns dies de calma. Ho hem comprovat el cap de setmana, on només hem tingut tronades puntuals a les zones de muntanya del nord i de l’interior, i la setmana comença amb un oratge ben paregut, marcat per la calma i l’estabilitat, tret de les zones del nord on esta vesprada també creixeran núvols de tempesta. A la resta tindrem núvols mitjans i alts, dels que no donen pluja, i un ambient molt bascós per la barreja d’altes temperatures i humitat elevades.

Mapes de dilluns de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

Mapes temperatures, mínimes 22º i màximes 30º | Jordi Payà

Demà també passarem el dia entre núvols i clars. Hi haurà moments del dia que lluirà més el sol, i d’altres que estarà més cobert, però del que no ens lliurarem serà de la basca perquè les temperatures continuaran marcant valors d’estiu i la humitat marcant valors elevats des de primera hora de la jornada.

Mapes de dimarts de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

La setmana transcorrerà amb poques novetats fins que divendres els núvols d’evolució, els núvols de tempesta comencen a sovintejar les muntanyes del nord i de l’interior.

Mapes de dimecres, dijous i divendres senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.