Toca uns dies de calma

Imatge d'un cel mig ennuvolat al Delta de l'Ebre

L’oratge ens ha fet patir de valent, no només per les Falles que van començar amenaçades per un episodi de pluges importants. També per les fortes tempestes que tot i haver-nos deixat ben regat a les acaballes de l’estiu han ocasionat molts problemes inundant, habitatges, baixos i garatges allà on més ha plogut.

Ara toquen uns dies de calma. Ho hem comprovat el cap de setmana, on només hem tingut tronades puntuals a les zones de muntanya del nord i de l’interior, i la setmana comença amb un oratge ben paregut, marcat per la calma i l’estabilitat, tret de les zones del nord on esta vesprada també creixeran núvols de tempesta. A la resta tindrem núvols mitjans i alts, dels que no donen pluja, i un ambient molt bascós per la barreja d’altes temperatures i humitat elevades.

Mapes de dilluns de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

Mapes temperatures, mínimes 22º i màximes 30º | Jordi Payà

Demà també passarem el dia entre núvols i clars. Hi haurà moments del dia que lluirà més el sol, i d’altres que estarà més cobert, però del que no ens lliurarem serà de la basca perquè les temperatures continuaran marcant valors d’estiu i la humitat marcant valors elevats des de primera hora de la jornada.

Mapes de dimarts de matí i vesprada senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

La setmana transcorrerà amb poques novetats fins que divendres els núvols d’evolució, els núvols de tempesta comencen a sovintejar les muntanyes del nord i de l’interior.

Mapes de dimecres, dijous i divendres senyalant un poc de núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.